Sąd Okręgowy w Suwałkach ogłasza przetarg
- Adres: 16-400 Suwałki, ul. Waryńskiego 45
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 087 5631300 , fax. 087 5631303
- Data zamieszczenia: 2011-11-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Suwałkach
ul. Waryńskiego 45 45
16-400 Suwałki, woj. podlaskie
tel. 087 5631300, fax. 087 5631303
REGON: 00057068300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.suwalki.so.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa oprogramowania do kompleksowego zarządzania sprzętem i siecią oraz urządzeń do monitoringu serwerowni dla sądów okręgu suwalskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa oprogramowania do kompleksowego zarządzania sprzętem i siecią oraz urządzeń do monitoringu serwerowni dla sądów okręgu suwalskiego, z uwzględnieniem ilości monitorowanych urządzeń i serwerowni w poszczególnych lokalizacjach: 1. Sąd Okręgowy w Suwałkach - 180 monitorowanych urządzeń (1 serwerownia, 140 komputerów, 40 urządzeń SNMP) 2. Sąd Rejonowy w Augustowie - 110 monitorowanych urządzeń (1 serwerownia, 85 komputerów, 25 urządzeń SNMP) 3. Sąd Rejonowy w Ełku - 120 monitorowanych urządzeń (1 serwerownia, 100 komputerów, 20 urządzeń SNMP) 4. Sąd Rejonowy w Olecku - 60 monitorowanych urządzeń (1 serwerownia, 40 komputerów, 20 urządzeń SNMP) 5. Sąd Rejonowy w Sejnach - 60 monitorowanych urządzeń ( 1 serwerownia, 45 komputerów, 15 urządzeń SNMP) 6. Sąd Rejonowy w Suwałkach - 285 monitorowanych urządzeń (3 serwerownie, 185 komputerów, 100 urządzeń SNMP). zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ - Specyfikacja techniczna sprzętu i oprogramowania. Wymagania Zamawiającego dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie: 1) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia dla poszczególnych Odbiorców wskazanych w Załączniku nr 1. 2) Opis przedmiotu zamówienia oraz zakres prac po stronie Wykonawcy szczegółowo opisuje specyfikacja techniczna oprogramowania w zakresie obligatoryjnych minimalnych wymagań technicznych zawartych w Załączniku nr 1 do SIWZ, 3) Wykonawca dostarczy oprogramowanie w języku polskim. 4) Do każdego z egzemplarzy oprogramowania dla poszczególnych Odbiorców Wykonawca zapewnia: a) bezterminową licencję producenta oprogramowania b) oryginalny nośnik instalacyjny z oprogramowaniem na płycie CD lub DVD c) podręcznik użytkownika oraz instrukcję instalacji w języku polskim d) bezpłatną pomoc techniczną i aktualizację oprogramowania dostępną poprzez Internet w okresie gwarancyjnym (minimum 24 miesiące od dnia dostarczenia oprogramowania potwierdzonego protokołem przekazania). 5) Wykonawca udzieli gwarancji na prawidłowe działanie urządzenia do monitoringu serwerowni na okres minimum 24 miesięcy. 6) Ilekroć w treści SIWZ wraz z załącznikami przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy lub równoważne. Udokumentowanie równoważności zaproponowanego sprzętu należy do Wykonawcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 480000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 2.000 zł. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego Oddział w Białymstoku, nr rachunku: 55 1130 1059 0017 3382 9520 0003. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych formach należy w oryginale złożyć w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 138, kopię załączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ww. ustawy, winny one zawierać szczególności określenie przetargu ( jego nazwę), nazwę Wykonawcy i Zamawiającego, wysokość gwarantowanej kwoty wadium, termin ważności gwarancji oraz zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowej i nieodwołalnej zapłaty należności na pierwsze żądanie (wezwanie) Zamawiającego, w terminie nie dłuższym niż 7 dni roboczych od daty otrzymania ww. wezwania. Inne zapisy w treści gwarancji lub poręczeń (nie wynikające z odrębnych ogólnie obowiązujących przepisów, które winny być wówczas powołane) nie mogą utrudniać Zamawiającemu realizacji swoich praw do zatrzymania wadium wynikających z zapisów ustawy Pzp w art. 46 ust. 4a i 5.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.suwalki.so.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- AZP/261/D/58/ABK-073/4/2016 - dostawa i wdrożenie narzędzia do diagnozowania kompetencji (bez limitu badań do narzędzia) wraz z usługą przeszkolenia pracowników ABK z zakresu obsługi zakupionego narzędzia w ramach projektu Rozwój i poszerzenie oferty Akademickiego Biura Karier działającego na UMB współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014 - 2020.
Dodano: 2016-07-20 - Dostawa i wdrożenie systemu informatycznego do prowadzenia ewidencji, windykacji i księgowości budżetowej należności za przewóz oraz opłat dodatkowych wystawionych podczas przejazdów komunikacją miejską w aglomeracji białostockiej wraz z usługą asysty technicznej i rozwoju systemu
Dodano: 2016-07-12 - Dostawa i wdrożenie systemu informatycznego do zarządzania systemem gospodarki odpadami komunalnymi na terenie Gminy Białystok
Dodano: 2016-05-06 - zakup sprzętu będącego realizacją zadania Biblioteki dla każdego w ramach Budżetu Obywatelskiego 2016: Laptopy, pakiety oprogramowania biurowego, oprogramowanie antywirusowe, oprogramowanie OCR, skanery, routery Wi-Fi.
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa i wdrożenie Systemu Informatycznego dla Uniwersytetu w Białymstoku
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa i wdrożenie systemu informatycznego do prowadzenia ewidencji, windykacji i księgowości budżetowej należności za przewóz oraz opłat dodatkowych wystawionych podczas przejazdów komunikacją miejską w aglomeracji białostockiej wraz z usługą asysty technicznej i rozwoju systemu
Dodano: 2016-04-01 - Dostawa oprogramowania do kontroli wnoszenia opłat środowiskowych
Dodano: 2016-02-25 - Dostawa i wdrożenie oprogramowania wspomagającego obsługę zapytań komorniczych, rzeczoznawców majątkowych oraz obsługę archiwizacji zasobu geodezyjno - kartograficznego
Dodano: 2015-11-20 - Dostawa i wdrożenie oprogramowania wspomagającego obsługę zapytań komorniczych, rzeczoznawców majątkowych oraz obsługę archiwizacji zasobu geodezyjno - kartograficzego
Dodano: 2015-11-04 - Zakup oprogramowania w ramach projektu: Rozbudowa i modernizacja infrastruktury naukowo - badawczej Politechniki Białostockiej: projekt Nr POPW.01.03.00-20-019/12 Rozbudowa i modernizacja infrastruktury naukowo - badawczej Politechniki Białostockiej, w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013; Osi priorytetowej I Nowoczesna gospodarka; Działania I.3 Wspieranie Innowacji; Umowa nr POPW.01.03.00-20-019/12-00 z dnia 30.10.2012 r. - DO-120.362/194/15
Dodano: 2015-10-15