Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół ogłasza przetarg
- Adres: 68-219 Tuplice, ul. Mickiewicza 27
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 0-68 3625731
- Data zamieszczenia: 2009-11-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół
ul. Mickiewicza 27 27
68-219 Tuplice, woj. lubuskie
tel. 0-68 3625731
REGON: 97053707400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bazagmin.pl/bip_tuplice/wiadomości/lista/7/przetargi
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa opału węgla kamiennego oraz miału węglowego dla jednostek oświatowych z terenu gminy Tuplice na rok 2010 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa opału 1.Węgiel kamienny o wartości opałowej 29 600 w ilości 30 ton 2.Miał węglowy o wartości opałowej 25 000 w ilości 160 ton dla następujących jednostek oświatowych: - Zespół Szkół w Tuplicach ul. Daszyńskiego 1, 68-219 Tuplice - w ilości miał węglowy - 120 ton, węgiel kamienny - 20 ton, - Samorządowe Przedszkole w Tuplicach ul. Kopernika 3, 68-219 Tuplice - w ilości miał węglowy - 40 ton, węgiel kamienny 10 ton. Zamówienie określające ilości opału złożone telefonicznie lub pisemnie będzie realizowane sukcesywnie w zależności od potrzeb zamawiającego w ciągu 24 godzin od dnia złożenia zamówienia. Dostawa będzie odbywała się partiami po około 5 ton (węgiel) , około 10 ton ( miał węglowy). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091112105
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz niniejszej specyfikacji a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, e) wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia, f) w przypadku ubiegania się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia , albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, g) jeżeli oferta wspólna wykonawców zostanie wybrana , zamawiający może żądać przez zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. IX niniejszej specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie , iż wyżej wymienione warunki są przez wykonawcę spełnione. Uzupełnienie wymaganych dokumentów jest możliwe po upływie terminu składania ofert zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki w niniejszym postępowaniu oraz , że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych , zamawiający żąda , w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów i oświadczeń: 1. Wypełniony załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji - formularz ofertowy oraz zał. Nr 1 a. 2.Oświadczenie o spełnianiu warunków , o których mowa w art. 22 ust. 1 - wg wzoru jak w załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie , w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 4.Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego zawierające potwierdzenie , że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, bądź też zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności , lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 5.Aktualne zaświadczenie z właściwego Oddziału Ubezpieczeń Społecznych , zawierające potwierdzenie , że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne , bądź też zaświadczenie , że uzyskał przewidywane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bazagmin.pl/bip_tuplice/wiadomości/lista/7/przetargi
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawa węgla kamiennego orzech II ton 23 , miał węgla kamiennego A II ton 110, dla SP ZOZ w Sulęcinie.
Dodano: 2016-01-25 - DOSTAWA OPAŁU NA POTRZEBY KOTŁOWNI GMINNYCH
Dodano: 2015-12-09 - Dostawa w 2016r. węgla kamiennego i węgla brunatnego dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Żarach
Dodano: 2015-12-07 - DOSTAWA WĘGLA KAMIENNEGO NA 2016 ROK
Dodano: 2015-11-20 - Zakup i dostawa węgla dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej we Wschowie w 2015 roku
Dodano: 2015-09-02 - Sukcesywna dostawa węgla kamiennego orzech w sezonie grzewczym 2015/2016 do świetlic wiejskich na terenie Gminy Świebodzin
Dodano: 2015-08-24 - Sukcesywna dostawa opału transportem kołowym dla Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych KOMUNALNI Spółka z o.o. w Dobiegniewie
Dodano: 2015-07-17 - DOSTAWA OPAŁU NA POTRZEBY KOTŁOWNI GMINNYCH
Dodano: 2014-12-16 - dostawa węgla kamiennego orzech II ton 30 , miał węgla kamiennego A II ton 110, dla SP ZOZ w Sulęcinie
Dodano: 2014-12-12 - Dostawa w 2015r. węgla kamiennego i węgla brunatnego dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Żarach
Dodano: 2014-12-09