Przetargi.pl
DOSTAWA OPAŁU STAŁEGO W OKRESIE OD 01.01.2021 R. DO 31.12.2021 R. DLA GMINY GRUTA ORAZ DOSTAWY PALIWA DLA POTRZEB GMINY GRUTA

Gmina Gruta ogłasza przetarg

  • Adres: 86-330 Gruta, Gruta
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 564 683 121 , fax. 564 683 188
  • Data zamieszczenia: 2020-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gruta
    Gruta 244
    86-330 Gruta, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 564 683 121, fax. 564 683 188
    REGON: 53429100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gruta.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA OPAŁU STAŁEGO W OKRESIE OD 01.01.2021 R. DO 31.12.2021 R. DLA GMINY GRUTA ORAZ DOSTAWY PALIWA DLA POTRZEB GMINY GRUTA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Gminy Gruta opału stałego w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r., dla gminy Gruta oraz paliwa opałowego w okresie od 01.02.2021 r., do 31.12.2021 r., i paliwa do pojazdów w okresie od 01.02.2021 r., do 31.12.2021 r. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na trzy zadania. Wykonawcy mogą składać oferty na realizację jednego i wszystkich zadań. Zadanie 1 Dostawa dla Gminy Gruta opału stałego w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. Zadanie 2 Dostawa paliw –opałowego dla Gminy Gruta i jej jednostek organizacyjnych w terminie od 01.02.2021 do 31.12.2021 r.. Zadanie 3 Dostawa paliw płynnych /napędowych/ dla Gminy Gruta i jej jednostek organizacyjnych w terminie od 01.02.2021 do 31.12.2021 r. 3.2. Zadanie 1 - dostawa dla Gminy Gruta opału stałego w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. Przedmiotem zamówienia jest dostawa opału stałego w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. dla Gminy Gruta w następujących ilościach oraz parametrach, zgodnych z Rozporządzeniem Ministra Energii z dnia 27 września 2018 r.: 1) Ekomiał Dostawa ekomiału w ilości 160 ton do niżej wymienionych budynków administrowanych przez Urząd Gminy w Grucie:  Szkoła Podstawowa w Grucie,  Przedszkole Samorządowe w Mełnie  Gminne Centrum Kultury w Grucie  budynek komunalny w Mełnie /Świetlica w Mełnie/  Uwaga: jednorazowa dostawa ekomiału to: max 5 ton. Tabela 1. Wymagania jakościowe dla: węgla kamiennego, brykietów lub peletów zawierających co najmniej 85% węgla kamiennego bez domieszek mułów węglowych i flotokoncentratów (kwalifikowane paliwa stałe o wymiarze ziarna 3 ÷ 31,5 mm: ekomiał) Lp. Parametr Symbol Jednostka Wartość minimalna maksymalna 1 Zawartość popiołu Ar % - 12,00 2 Zawartość siarki całkowitej Str % - 1,20 3 Wartość opałowa Qir MJ/kg 24,00 - 4 Zdolność spiekania RI - - 25,00 5 Wymiar ziarna - mm 3,00 31,50 6 Zawartość nadziarna - % 0,00 5,00 7 Zawartość wilgoci całkowitej Wtr % - 20,00 8 Zawartość podziarna - % - 15,00 2) Ekogroszek Dostawa ekogroszku w ilości 135 ton do niżej wymienionych budynków administrowanych przez Urząd Gminy w Grucie:  Żłobek w Nicwałdzie  Szkoła Podstawowa w Plemiętach  Środowiskowy Dom Samopomocy w Dąbrówce Królewskiej  Szkoła Podstawowa w Boguszewie  Szkoła Podstawowa w Słupie  Świetlica w Salnie – do tego obiektu opał Wykonawca będzie dostarczał w workach lub innych opakowaniach jednostkowych  Świetlica / Remiza w Boguszewie – do tego obiektu opał Wykonawca będzie dostarczał w workach lub innych opakowaniach jednostkowych Uwaga: jednorazowa dostawa ekogroszku to: max 5 ton. Tabela 2. Wymagania jakościowe dla: węgla kamiennego, brykietów lub peletów zawierających co najmniej 85% węgla kamiennego (paliwa stałe o wymiarze ziarna 5 ÷ 31,5 mm: ekogroszek) Lp. Parametr Symbol Jednostka Wartość minimalna maksymalna 1 Zawartość popiołu Ar % - 12,00 2 Zawartość siarki całkowitej Str % - 1,20 3 Wartość opałowa Qir MJ/kg 24,00 - 4 Zdolność spiekania RI - - 25,00 5 Wymiar ziarna - mm 5,00 31,50 6 Zawartość podziarna - % 0,00 10,00 7 Zawartość nadziarna - % 0,00 5,00 8 Zawartość wilgoci całkowitej Wtr % - 15,00 3) Węgiel kamienny – orzech II Dostawa węgla w ilości 2 ton do świetlic wiejskich Gminy Gruta w miejscowościach: Słup, Wiktorowo, Kitnowo Tabela 3. Wymagania jakościowe dla: węgla kamiennego, brykietów lub peletów zawierających co najmniej 85% węgla kamiennego (sortymenty grube o wymiarze ziarna 25 ÷ 80 mm: orzech, orzech I, orzech II - Orzech II) Lp. Parametr Symbol Jednostka Wartość minimalna maksymalna 1 Zawartość popiołu Ar % - 12,00 2 Zawartość siarki całkowitej Str % - 1,7 3 Wartość opałowa Qir MJ/kg 22,00 - 4 Wymiar ziarna - mm 25,00 80,00 5 Zawartość podziarna - % 0,00 10,00 6 Zawartość nadziarna - % 0,00 10,00 7 Zawartość wilgoci całkowitej Wtr % - 20,00 4) Warunki realizacji zamówienia dla zadania 1: a) Wykonawca zobowiązuje się do przyjmowania zamówień w ilości i częstotliwości zgodnie z aktualnymi potrzebami Zamawiającego, b) dostawy (pełny rozładunek) będą realizowane w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach od 9.00 do 12.00. c) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia końcowej łącznej ilości zamawianego towaru do 20% od ilości szacunkowej podanej w opisie przedmiotu zamówienia dla Zadania 1, d) termin oraz wielkość dostaw będzie każdorazowo uzgodniony za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie. Wykonawca zrealizuje dostawę w nieprzekraczalnym terminie zadeklarowanym w złożonej ofercie dni roboczych liczonych od następnego dnia roboczego po złożeniu zamówienia. f) przy każdej dostawie węgla, ekomiału lub ekogroszku Wykonawca będzie dostarczał dokument dostawy oraz świadectwo jakości dostarczanej partii towaru, wystawione przez uprawniony podmiot. Dokument dot. jakości towaru będzie zawierał wyniki badań dotyczące wartości opałowej, wilgotności oraz zawartości w nim popiołu i siarki (zgodnie z tabelą). Brak powyższych dokumentów lub dostarczenie dokumentów niepoprawnie sporządzonych może stanowić dla Zamawiającego podstawę do odmowy przyjęcia danej partii miału węgla, ekomiału lub ekogroszku, g) każda partia dostarczonego towaru będzie ważona w obecności przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcy/ lub kierowcy działającego w imieniu Wykonawcy, na wadze wskazanej przez Zamawiającego. Koszt ważenia będzie pokrywał Zamawiający, h) Zamawiający zastrzega sobie prawo do komisyjnego pobierania prób dostarczonego opału celem wykonywania analiz laboratoryjnych w obecności pracownika Wykonawcy – np. upoważnionego kierowcy, i) W przypadku nieprawidłowych wyników analiz laboratoryjnych, niezgodnych z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 27 września 2018 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw stałych (Dz.U. z 2018 poz. 1890), Zamawiający może żądać wymiany dostarczonej partii opału na wolny od wad, j) wymiany opału na zgodny z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 27 września 2018 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw stałych (Dz.U. z 2018 poz. 1890), Wykonawca dokona w ciągu 5 dni od zgłoszenia niezgodności, k) w przypadku nieprawidłowych wyników analiz laboratoryjnych niezgodnych z obowiązującą Polską Normą koszty analiz ponosi Wykonawca, l) Zamawiający zastrzega sobie prawo do reklamacji jakości dostarczonego węgla w terminie 60 dni od daty dostawy. Reklamacja jakościowa dotyczyć może w szczególności ziarnistości (granulacji),wartości opałowej oraz zawartości w nim popiołu, siarki i wilgoci, ł) Po dostarczeniu przez Wykonawcę opału na miejsce składu, w obecności przedstawiciela Zamawiającego, przedstawiciela Wykonawcy lub kierowcy (działającego w imieniu Wykonawcy), każdorazowo pobrane zostaną próbki z przywiezionego opału: kierowca otrzyma jedną próbkę opału dla Wykonawcy a dwie pozostałe - dla Zamawiającego (jedna do przeprowadzenia badań i druga rozjemcza). Próbki zostaną opisane datą dostawy oraz rodzajem dowiezionego opału i zostaną złożone w zaplombowanym opakowaniu (uniemożliwiającym jego otwarcie bez naruszenia opakowania). Zamawiający zapewni opakowania do pobierania prób dostarczonego opału. Próbki będą badane w akredytowanym laboratorium wskazanym przez Zamawiającego m) Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania dostaw z zachowaniem należytej staranności, zasad bezpieczeństwa, dobrej jakości, właściwej organizacji pracy, obowiązujących Polskich norm, oraz przepisów prawa, na warunkach ustalonych w umowie. n) Zamawiającemu przysługuje prawo rozwiązania umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia w przypadku rażącego naruszenia przez Wykonawcę warunków umowy, w szczególności niedotrzymania terminu dostawy przedmiotu zamówienia, dostawy przedmiotu zamówienia o innych parametrach niż określone w SIWZ i projekcie umowy. o) w przypadku zmiany obowiązujących norm jakościowych w trakcie trwania umowy Wykonawca dostosuje jakość opału do nowych norm. 3.3. Zadanie 2 Dostawa paliw –opałowego dla Gminy Gruta i jej jednostek organizacyjnych w terminie od 01.02.2021 r. do 31.12.2021 r. 1.) Przedmiotem zamówienia jest dostawa opału opałowego lekkiego do kotłowni w następujących budynkach: Kotłownia Szacowana ilość pojedynczego zamówienia /litry/ Urząd Gminy – budynek administracyjny 500-1500 Budynek zespolony, Gruta 277 – SPZOZ, Szkoła Podstawowa, budynek mieszkalny komunalny GOPS 1500-2500 Remiza OSP, Gruta 500-1000 Szkoła Podstawowa Nicwałd 500-1500 2.) Przewidywana ilość dostarczonego oleju opałowego w czasie realizacji zamówienia wynosi ok. 40.000 dm3 (litrów), zamawiający zastrzega realizację zakupów w ilości +/- 20% zaplanowanego zamówienia 3) Min. ilość zamówionego oleju opałowego nie będzie mniejsza niż 500 l. 4) Dostawy oleju opałowego do kotłowni w budynkach wymienionych w pkt. 1 muszą nastąpić w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od przyjęcia telefonicznego zamówienia bez względu na ilość zamówionego jednorazowo oleju opałowego w dni robocze; w uzasadnionych przypadkach w dni ustawowo wolne od pracy. 5) Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu umowy w zakresie ilościowym, w przypadku gdy z powodów ekonomicznych, bieżących potrzeb lub innych, nie będzie to leżało w interesie Zamawiającego. 6) Cena ofertowa za jeden dm3 (litr) oleju opałowego musi obejmować koszt transportu do kotłowni wskazanych w pkt. 1, oraz uwzględniać wszystkie inne koszty wykonania zamówienia. 7) Zaoferowany olej opałowy lekki musi spełniać następujące wymagania: Parametr Jednostka Zakres Metoda badań min. max. Gęstość w temp. 15 oC kg/m3 - 860,0 PN-EN ISO 12185 PN-EN ISO 3675 Wartość opałowa MJ/kg 42,6 - PN-C-04062 Temperatura zapłonu oC 56,0 - PN-EN ISO 2719 Lepkość kinematyczna w temp. 20 oC mm2/s - 6,000 PN-EN ISO 3104 Skład frakcyjny PN-EN ISO 3405 do temp. 250 oC destyluje %(V/V) - 65,0 do temp. 350 oC destyluje %(V/V) 85,0 - Temperatura płynięcia oC - -20 PN-EN ISO 3016 Pozostałość po koksowaniu w 10% pozostałości destylacyjnej %(m/m) - 0,30 PN-EN ISO 10370 Zawartość siarki %(m/m) - 0,100 PN-EN ISO 8754 PN-EN ISO 14596 Zawartość wody mg/kg - 200 PN-EN ISO 12937 Zawartość zanieczyszczeń stałych mg/kg - 24,0 PN-EN 12662 Pozostałość po spopieleniu %(m/m) - 0,010 PN-EN ISO 6245 Smarność, skorygowana średnica śladu zużycia (WSI,4) w temp. 60oC mm - 460 PN-EN ISO 12156-1 Stabilność oksydacyjna g/m3 - 25 PN-ISO 12205 Barwa2) - czerwona wzrokowo 1) Nie normalizuje się, wartość podawać w atestach. 2) Olej napędowy grzewczy powinien zawierać barwnik czerwony oraz znacznik zgodnie z aktualnymi wymogami formalno-prawnymi. 8.) Zamawiający wymaga aby Wykonawca dołączył do każdej dostawy paliwa odpowiednie atesty, świadectwa i certyfikaty na dostarczany olej opałowy, potwierdzające właściwą jego jakość i zgodność z odpowiednimi normami. 9.) Dostawca musi spełniać wymagania ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o systemie monitorowania drogowego i kolejowego przewozu towarów (Dz.U. z 2020 r. poz. 859 t.j) oraz niektórych innych ustaw 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do pobierania w obecności osoby dostarczającej olej, próbek tego oleju w celu zbadania w uprawnionym laboratorium zgodności dostarczonego oleju z specyfikacją dla zaoferowanego rodzaju oleju opałowego. W przypadku niezgodności parametrów koszty badania ponosi Wykonawca, a umowa na dostawę oleju opałowego zostanie rozwiązana z winy Wykonawcy. 2. Zamówienie będzie realizowane w miarę potrzeb - na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego, najpóźniej na 24 godziny przed planowanym terminem dostawy. 3. Dostawy oleju opałowego mogą być realizowane jedynie w godzinach od 7.00 do 14.00 w obecności przedstawiciela wyznaczonego przez Zamawiającego. 3.4 Zadanie 3 Dostawa paliw płynnych /napędowych/ dla Gminy Gruta i jej jednostek organizacyjnych w terminie od 01.02.2021 do 31.01.2022 r. 1.) Przedmiot zamówienia Zamówienie obejmuje: Dostawę paliw płynnych na potrzeby Urzędu Gminy w Grucie (obejmuje zakupy częściowe - tankowanie samochodów oraz sprzętu silnikowego). Szacunkowa ilość paliw wynosi: - Olej napędowy – 30.000 litrów, - Benzyna Pb95 – 2.200 litrów. 2.) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, bezgotówkowa sprzedaż oleju napędowego oraz benzyny Pb 95 do pojazdów i sprzętu silnikowego Urzędu Gminy w Grucie. 3.) Sprzedaż paliw prowadzona będzie na stacji paliw Wykonawcy, której usytuowanie nie może być dalej niż 2 km do 3 km od siedziby Zamawiającego. 4.) Paliwo będzie sprzedane wyłącznie osobom wskazanym w załączniku do umowy, tj. upoważnionym przez Urząd Gminy do zaopatrywania w paliwo pojazdów i sprzętów spalinowych należących do Gminy Gruta: 5.) Zmiana osób upoważnionych do odbioru paliw może być tylko w formie pisemnej. 6.) W okresie obowiązywania umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszych bądź większych ilości paliwa niż szacunkowe ilości, co nie jest odstąpieniem od umowy nawet w części i nie powoduje żadnych roszczeń Wykonawcy. 7.) Zakup paliwa dokonywany będzie po cenie ze złożonej oferty przez Wykonawcę. 8.) Oferowane paliwo musi odpowiadać wymaganiom jakościowym wg Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z dnia 23 października 2015 r., poz. 1680) oraz Wymaganiom wg Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie metod badania jakości paliw ciekłych (Dz.U. z dnia 23 października 2015 r., poz. 1679). Dz.U. z 2017 r. poz. 247 t.j. 9.) W przypadku zmiany obowiązujących norm jakościowych w trakcie trwania umowy Wykonawca dostosuje jakość paliw do nowych norm. 10.) Stacja paliw będzie czynna co najmniej w dni robocze w godzinach od godz. 7.00 do godz. 16.00. 2. Dostawca zobowiązany jest do prowadzenia i przekazania w co miesięcznego rejestru wystawionych faktur z dołączonym szczegółowym wykazem tankowań, który zawierać będzie: datę pobrania paliwa, nr rejestracyjny pojazdu - rodzaj sprzętu, ilość pobranego paliwa; Imię i nazwisko osoby pobierającej paliwo (wzór rejestru w zał. – do projektu umowy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09200000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium ustala się w kwocie: Zadanie 1 Dostawa dla Gminy Gruta opału stałego w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. - 4.000,00 zł, słownie: cztery tysiące złotych zero groszy. Zadanie 2 Dostawa paliw –opałowego dla Gminy Gruta i jej jednostek organizacyjnych w terminie od 01.02.2021 do 31.12.2021 r. - 2.000,00 zł, słownie: dwa tysiące złotych zero groszy.. Zadanie 3 Dostawa paliw płynnych /napędowych/ dla Gminy Gruta i jej jednostek organizacyjnych w terminie od 01.02.2021 do 31.12.2021 r.- 2.000,00 zł, słownie: dwa tysiące złotych zero groszy. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank: Bank Spółdzielczy w Brodnicy nr rachunku bankowego: 34 9484 1033 2306 1600 2219 0009 z dopiskiem: „Wadium postępowanie RIR.271.84.2020.CC – zadanie 1, zadanie 2, zadanie 3”. – należy wpisać w przelewie bankowym lub gwarancji nr zadania na które Wykonawca składa ofertę. 5. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu, określonej w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Pzp, musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do bezwarunkowej, na każde żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w niniejszym rozdziale, składa oświadczenia w języku polskim. W przypadku wątpliwości, co do Oświadczenie składane przez wszystkich Wykonawców po otwarciu ofert: oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia/grupa kapitałowa – załącznik nr 5 do SIWZ UWAGA: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji której mowa w art. 86 ust. 5 ust. Pzp przekazuje Zamawiającemu przedmiotowe oświadczenie, oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożonym oświadczeniem, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy Wykonawca wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia lub dokumenty składane na wezwanie Zamawiającego przez Wykonawcę, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza w celu potwierdzenia spełniania udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej: - dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego – rozdział 6 SIWZ pkt A.2. Zamawiający dopuszcza złożenie przez Wykonawcę innych dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 2c ustawy Pzp. Oświadczenia lub dokumenty składane na wezwanie Zamawiającego przez Wykonawcę, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza w celu potwierdzenia spełniania udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: Wykazu dostaw: należy sporządzić wykaz robót budowlanych na druku zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, oraz dołączyć dowody, którymi są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. UWAGA: a) wartości podane w walutach innych, niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień odbioru tych robót, podając datę i kurs, b) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wskazywać będą spełnienie przedmiotowego warunku, Oświadczenia lub dokumenty składane na wezwanie Zamawiającego przez Wykonawcę, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 2) oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 3) oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1170), 4) oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat t

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach