Przetargi.pl
Dostawa opału stałego

32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku ogłasza przetarg

  • Adres: 98-113 Buczek, Gucin
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 261 554 591 , fax. 261 554 709
  • Data zamieszczenia: 2018-04-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku
    Gucin 58 A
    98-113 Buczek, woj. łódzkie
    tel. 261 554 591, fax. 261 554 709
    REGON: 73009757200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://32blot.wp.mil.pl/pl/73.html
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Skarb Państwa - Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa opału stałego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa opału stałego. 2. Przedmiot zamówienia podzielono na 2 części (pkt.18 SIWZ). 3. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 4. Ilości i terminy dostaw zgodnie z „Planem dostaw” stanowiącym załącznik nr 9 i 10 do SIWZ (z możliwością dokonywania przesunięć w realizacji poszczególnych partii dostaw w kolejnych miesiącach w zależności od zaistniałych potrzeb Zamawiającego). 5. Asortyment ilościowy zgodnie z formularzem cenowym - załącznik nr 5 do SIWZ. 6. Dostarczany opał musi spełniać wymagania określone w Polskich Normach: PN-82/G-97001-3 (węgiel: orzech, miał, groszek) oraz następujące parametry: Miał węglowy II A w klasie 24/150/0,6: • wartość opałowa Qir - od 24 000 kJ/kg, • zawartość wilgoci całkowitej Wtr - do 23,0 %, • zawartość popiołu Ar - do 15%, • zawartość siarki całkowitej Str - do 0,6% • parametry spiekalności RI - do 40 Groszek energetyczny 31.2 kl. 26/050/06 – pakowany w worki po 25 kg • Granulacja 5-25 mm • Zawartość popiołu do 10% • Zawartość siarki do 0,6 % • Wartość opałowa 26 MJ/kg • Zawartość wilgoci do 15% 7. Wykonawca dostarczy towar środkiem transportu na własny koszt do magazynu Zamawiającego znajdującego się na terenie 32 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Łasku przy ul. 9-go Maja 95, w godzinach pracy zamawiającego (od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 – 15.00), gdzie odbędzie się ilościowy i jakościowy odbiór materiałów będących przedmiotem umowy. 8. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę towaru. Odpowiedzialność za dostarczony i odebrany towar, określa moment odbioru. 9. W przypadku wystąpienia nagłej potrzeby, Wykonawca zobowiązuje się zrealizować dostawę w czasie nie dłuższym niż 20 godzin od momentu powiadomienia przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09111210-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 4 200,00 PLN dla całości zamówienia lub: 1.1 dla części 1 – 4 000,00 PLN; 1.2 dla części 2 – 200,00 PLN. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Dopuszcza się złożenie wadium w różnej formie prawnej, wedle zasad podanych w ustawie Pzp (art. 45 ust. 6). 3. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu powyższą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy 32. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Łasku nr 38 1010 1371 0024 1113 9120 1000 z adnotacją: „Wadium nr sprawy 29/PN/2018”. Nr NIP …….. (podać nr NIP Wykonawcy). 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do 13.04.2018 r. do godz. 1100. 5. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium, zostanie odrzucona. 6. Jeżeli wadium zostanie wpłacone z konta nie będącego własnością wykonawcy w ofercie należy wskazać konto do zwrotu wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1. formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez wykonawcę z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ; 2. formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 5 do SIWZ; 3. zobowiązanie podmiotu trzeciego – załącznik nr 6a do SIWZ; 4. zobowiązanie podwykonawcy – załącznik nr 6b do SIWZ; 5. potwierdzenie wpłaty wadium; 6. pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określić zakres umocowania. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale albo w formie kopii poświadczonej notarialnie. 7. oraz załączniki i dokumenty wymienione w treści pkt. 6.2 SIWZ;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach