Przetargi.pl
Dostawa opału na sezon grzewczy 2009/2010 dla placówek oświatowych na terenie Gminy Olszewo-Borki

Gmina Olszewo-Borki ogłasza przetarg

  • Adres: 07-415 Olszewo-Borki, ul. Władysława Broniewskiego 13
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 761-31-07 , fax. 029 7613223
  • Data zamieszczenia: 2009-04-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Olszewo-Borki
    ul. Władysława Broniewskiego 13 13
    07-415 Olszewo-Borki, woj. mazowieckie
    tel. 029 761-31-07, fax. 029 7613223
    REGON: 00054830100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olszewo-borki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa opału na sezon grzewczy 2009/2010 dla placówek oświatowych na terenie Gminy Olszewo-Borki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Kod wg Wspólnego Słownika Zamówienia -0900000-3 olej opałowy lekki A) Dostawa opału olej opałowy lekki na sezon opałowy 2009/2010 r. do placówek będących pod obsługą administracyjno księgową Zespołu Obsługi Szkół i Przedszkoli w Olszewie-Borkach. Szcz
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091112105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. złożą ofertę w wymaganym terminie i zaakceptują istotne postanowienia umowy, 2. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie występują w stosunku do nich okoliczności o których mowa w art.24 ust.1i2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w załączonych do oferty dokumentach. Z treści dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki wykonawca spełnia. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli oferty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Formularz oferty na druku stanowiącym załącznik do 1A i 1B do SIWZ. b) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i nie występują okoliczności o których mowa w art.24 ust 1i2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 roku, Nr 19, poz. 177 ze zmianami) - podpisane przez osobę właściwą do reprezentowania Wykonawcy, na druku stanowiącym załącznik do SIWZ. c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Działalność oferenta musi być zgodna z przedmiotem zamówienia d) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 2 lat dostaw , odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. e) Zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio , że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, zaświadczeń że uzyskał zgodę na zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. 2) Wymienione w niniejszej SIWZ dokumenty powinny być oryginałami albo kopiami potwierdzonymi za zgodność z oryginałem przez upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy. Dokumenty takie jak .wypis z rejestru i informacja z rejestru karnego powinny posiadać aktualną datę ważności , co najmniej do dnia złożenia ofert , a w przypadku jej braku data wystawienia lub aktualizacji dokumentu nie może być wcześniejsza niż 6 miesięcy od daty składania ofert określonej w SIWZ. W przypadku zaświadczenia z Urzędu Skarbowego, zaświadczenia z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych oraz , ich data wystawienia nie może być wcześniejsza niż 3 miesiące od daty składania ofert określonej w pkt.11 SIWZ. 3 Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złoże4niedokumentu w niewłaściwej formie (kopia niepoświadczona za zgodność z oryginałem) spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania lub odrzucenie oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.olszewo-borki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach