Przetargi.pl
DOSTAWA OPAŁU NA ROK 2021 NA POTRZEBY GMINY WOŁÓW

Urząd Miejski w Wołowie ogłasza przetarg

  • Adres: 56-100 Wołów, Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 319 13 05 , fax. 71 319 13 03
  • Data zamieszczenia: 2020-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Wołowie
    Rynek 34
    56-100 Wołów, woj. dolnośląskie
    tel. 71 319 13 05, fax. 71 319 13 03
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wolow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA OPAŁU NA ROK 2021 NA POTRZEBY GMINY WOŁÓW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa opału na rok 2021 na potrzeby Gminy Wołów, na koszt Wykonawcy, w miejsca wskazane przez Zamawiającego, o określonych poniżej parametrach jakościowych i w określonej ilości: węgiel kamienny – 79,5 tony: • węgiel kamienny orzech gruby gatunek I; • kaloryczność minimum 29000 kJ/kg; • uziarnienie - 40mm-80 mm; • zawartość popiołu - 4% - 6%; • wilgotność - 3% - 5%; • zawartość siarki do 0,5%. ekogroszek – 174 ton: • granulacja 6-25 mm; • wartość opałowa 28000 kJ/kg; • zawartość popiołu (części niepalnych)(Ar) – poniżej 10% • zawartość siarki 0,6-1,0% • wilgotność poniżej 15% • zawartość miału do 10% Odbiór węgla odbywał się będzie przez osobę reprezentującą Zamawiającego. Podstawą wzajemnych rozliczeń będzie ilość dostarczonego węgla określona w kilogramach. Określona przez Zamawiającego ilość węgla jest wartością szacunkową. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości, co nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń. Dostawy będą realizowane od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 15:00, po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym, w ciągu 1, 2, 3, 4 lub 5 dni roboczych (poniedziałek – piątek). Termin realizacji dostawy cząstkowej będzie stanowił kryterium oceny ofert. Niedostosowanie się do wyznaczonych przez Zamawiającego godzin dostaw i przyjazd w godzinach, wcześniejszych lub późniejszych spowoduje przestój Wykonawcy, za co Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności. Zamawiający nie będzie miał obowiązku odebrać dostawy od Wykonawcy przed godziną 9.00 i po godzinie 15.00. Dostawy opału wraz z transportem i rozładunkiem realizowane będą w dostawach częściowych, samochodami samowyładowczymi posiadającymi zabezpieczenie przewożonego węgla przed wpływem warunków atmosferycznych, w sposób zapobiegający utracie walorów użytkowych do niżej wymienionych odbiorców: Szkoła Podstawowa w Warzęgowie, Warzęgowo 25, 56-100 Wołów - 55 ton - ekogroszek Zespół Szkół Publicznych w Lubiążu, Lubiąż ul. Wojska Polskiego 3A, 56-100 Wołów - 65 ton węgiel Zespół Szkół Publicznych Przedszkole nr 3, Lubiąż, ul. M.L. Willmanna 4, 56-100 Wołów - 25 ton - ekogroszek Szkoła Podstawowa w Starym Wołowie, Stary Wołów, 56-100 Wołów - 60 ton ekogroszek Wołowski Ośrodek Kultury Filia w Lubiążu, ul. M. L. Willmanna 12, 56-100 Wołów - 25 ton - ekogroszek Świetlica wiejska w Pełczynie- 7 ton węgiel Świetlica wiejska w Prawikowie- 2 tony węgiel Świetlica wiejska w Dębnie - 0,5 tona węgiel Świetlica wiejska w Warzęgowie - 3 ton - ekogroszek Świetlica wiejska w Ratajach - 1,5 tony węgiel Świetlica wiejska w Stobnie - 1 ton - ekogroszek Świetlica wiejska w Stęszowie - 0,5 tona węgiel Świetlica wiejska w Mojęcicach - 5 ton - ekogroszek Magazyn – baza Wołów, Wołów, ul. Zielona Góra 2a - 3 tony węgiel Podana ilość przedmiotu zamówienia jest ilością szacunkową w ciągu trwania umowy. Ostateczna ilość dostarczanego opału może ulec zmniejszeniu, będzie ona wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego. W związku z zmniejszeniem danej ilości zamówienia Wykonawca nie będzie upoważniony do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego. Zasady i warunki realizacji zamówienia publicznego oraz warunki dostawy: 1. Zamawiający będzie przekazywać Wykonawcy zamówienie określające wielkość kolejnej dostawy minimum 5 dni przed planowanym terminem dostawy telefonicznie lub mailem. 2. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia w terminie wskazanym w złożonej ofercie. Termin realizacji dostawy liczony będzie od dnia następnego po złożeniu zamówienia telefonicznie lub mailem w ilościach wskazanych przez Zamawiającego. Termin realizacji dostawy stanowi jedno z trzech kryteriów oceny ofert. 3. Wykonawca ma obowiązek wyładować towar w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 4. Dostawy węgla będą realizowane od poniedziałku do piątku w dni robocze, od godziny 900 do godziny 1500 5. Odbiór zamawianego węgla przeprowadzany będzie każdorazowo w obecności przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcy. 6. Ze względu na występujące ograniczenia architektoniczne, dostawy do Zespołu Szkół Publicznych w Lubiążu przy ul. Wojska Polskiego, mogą być realizowane pojazdami średniej ładowności maksymalnie do 6 ton lub pojazdami o małej ładowności do 3 ton o szerokości nie większej niż 2 m. Wymóg ten ma charakter obligatoryjny. Droga wewnętrzna jest wąska. Pojazd o dużej ładowności może mieć trudność z przejazdem. 7. Orientacyjna wielkość jednej dostawy to 0,5-5 ton. 8. Wraz z dostawą Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia certyfikatu jakości opału wystawionego przez kopalnię. Zamawiający upoważniony jest do odmowy przyjęcia danej partii dostawy węgla jeżeli z certyfikatu kopalni wynikać będzie, że nie posiada on właściwości wymaganych przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 9. Za prawidłowo zrealizowaną zostanie uznana dostawa, której różnica pomiędzy ilością węgla zamówionego, a dostarczoną wyniesie nie więcej niż +2/-2% ilości węgla zamówionego. 10. Fakturę VAT Wykonawca wystawi na ilość węgla określoną w dokumencie ważenia, zgodnie z rzeczywistą wielkością dostaw, uwzględniając asortyment i cenę określoną w umowie. 11. Należność za zrealizowane dostawy Zamawiający będzie uiszczał w formie przelewu na konto bankowe Wykonawcy w terminie wskazanym w złożonej ofercie licząc od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury. Termin płatności stanowi jedno z trzech kryteriów oceny ofert. 12. Za dzień zapłaty uważa się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09111210-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach