P.P.U.P. Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Warszawie ogłasza przetarg
- Adres: 00-941 Warszawa, ul. Świętokrzyska 31/33
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 8264411,5053524 , fax. 022 8264411, 5053358,5053524
- Data zamieszczenia: 2009-06-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: P.P.U.P. Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Warszawie
ul. Świętokrzyska 31/33 31/33
00-941 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 8264411,5053524, fax. 022 8264411, 5053358,5053524
REGON: 01068496000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: ppup Poczta Polska
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa opakowań kartonowych przeznaczonych do dalszej odsprzedaży - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa opakowań kartonowych przeznaczonych do dalszej odsprzedaży dla Centrum Poczty Oddział Rejonowy Warszawa Południe i Centrum Poczty Oodział Rejonowy Płock. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 446171009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: wadium w wysokości 6 000 zł (słownie: sześć tysięcy) na całość zamówienia.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej Ustawą (tj. dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; W celu potwierdzenia tego warunku Wykonawca powinien przedstawić: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy, przed upływem terminu składania ofert lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. - w celu potwierdzenia tego warunku Wykonawca powinien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub wykonuje co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości brutto nie mniejszej niż 120 000,00 zł (sto dwadzieścia tysięcy zł.) brutto dla całego zamówienia. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 Pzp. W celu potwierdzenie tego warunku Wykonawca ma obowiązek złożyć: - oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ; Stwierdzenie spełnienia w/w warunków odbędzie się poprzez analizę i ocenę dokumentów żądanych przez zamawiającego od Wykonawcy, przez powołaną przez zamawiającego komisję przetargową, metodą SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz, że nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy, przed upływem terminu składania ofert lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający; 2)pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów; W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty należy załączyć wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie, 1) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom, stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie - Zamawiający wymaga wykazania co najmniej jednej dostawy o wartości brutto nie mniejszej niż 120 000 zł. 2) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru 3) wypełniony i podpisany Formularz rzeczowo - cenowy 4) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne 5) dowód wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- 09/P/2016 Wykonanie i sukcesywna dostawa przez okres 3 lat opakowań transportowych kartonowych dla produktów Zamawiającego
Dodano: 2016-04-13 - Przedmiotem zamówienia jest zakup 140 000 sztuk i sukcesywne dostawy opakowań tekturowych do siedziby Zamawiającego
Dodano: 2014-01-23 - Dostawa opakowań archiwalnych
Dodano: 2013-10-14 - Dostawa opakowań archiwalnych
Dodano: 2013-10-04 - Przedmiotem zamówienia jest zakup 128 300 sztuk i sukcesywne dostawy pudełek kartonowych do siedziby Zamawiającego o podanych poniżej wymiarach i ilościach: a) pudełka 103x130x95 - w liczbie 15 000 szt. b) pudełka 120x95x60 - w liczbie 71 500 szt. c) pudełka 180x130x95 - w liczbie 3 200 szt. d) pudełka 210x130x95 - w liczbie 25 000 szt. e) pudełka 240x95x65 - w liczbie 8 000 szt. f) pudełka 270x130x65 - w liczbie 1 600 szt. g) pudełka 90x130x95 - w liczbie 4 000 szt.
Dodano: 2013-01-17