Przetargi.pl
Dostawa oleju opałowego w roku 2009/2010

Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy ogłasza przetarg

  • Adres: 55-050 Sobótka, ul. Słoneczna 31
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-71 316 29 13 , fax. 0-71 390 38 17
  • Data zamieszczenia: 2009-09-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy
    ul. Słoneczna 31 31
    55-050 Sobótka, woj. dolnośląskie
    tel. 0-71 316 29 13, fax. 0-71 390 38 17
    REGON: 00023045000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mow.sobotka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju opałowego w roku 2009/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego w roku 2009 i 2010 w ilości 50 000 litrów. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę oleju opałowego lekkiego: a) gatunek L-1 b) wartość opałowa - nie mniejsza niż 42 600 kJ/kg, c) temperatura zapłonu - min. 56°C, d) temperatura płynięcia - nie wyższa niż - 20 56°C e) zawartość siarki - do 0,2 %, f) lepkość kinetyczna w 20°C - nie wyższa niż 6,00 mm2/s, g) zawartość wody - nie więcej niż 200 mg/kg Wykonawca będzie dostarczał olej opałowy do Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Sobótce ul. Słoneczna 31. Realizacja przedmiotu zamówienia w roku 2009/2010 polegać będzie na każdorazowym, uzależnionym od aktualnych potrzeb Zamawiającego, zleceniu Wykonawcy wykonania dostawy, w których podane będzie: rodzaj i ilość zamawianego asortymentu, oraz miejsce i termin dostawy, zwaną w treści SIWZ dostawą jednostkową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie wymagał wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamowień Publicznych (zwaną dalej ustawą)oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy , tj.: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczenia z postępowania o udzielenia zamówienia a ponadto: 1) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzą działalność gospodarczą; 2) posiadają potencjał finansowy pozwalający na realizację przedmiotu zamówienia z własnych środków, przy założeniu, że zapłata za faktycznie wykonany zakres zamówienia dokonywana będzie każdorazowo w terminie 30 dni po złożeniu faktury; 3) posiadają własną lub wynajętą bazę sprzętową w zakresie koniecznym do realizacji zamówienia; 4) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 5) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 6) posiadają zezwolenie (koncesję) na handel paliwami płynnymi konieczne do realizacji zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy przedstawią wymienione w poniższym punkcie oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Wykonawcy przedstawią następujące oświadczenia : 1) oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz wzorem umowy i przyjmuje je bez zastrzeżeń; 2) oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie zapisów art. 24 ust.1 pkt 1 i 2 ustawy 3) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy, tj.: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 4) oświadczenie, że Wykonawca w przypadku wyboru jego oferty, zawrze umowę po upływie nie mniej niż 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty (art. 94 ust. 1 ustawy) nie później jednak niż przed upływem terminu związania ofertą ; 5) oświadczenie, że Wykonawca nie wykonywał czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania oraz nie posługiwał się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności; 6) oświadczenie, że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzi działalność gospodarczą; 7) oświadczenie, że posiada potencjał finansowy pozwalający na realizację przedmiotu zamówienia z własnych środków, przy założeniu, że zapłata za faktycznie wykonany zakres zamówienia dokonana będzie w terminie 30 dni po złożeniu faktury; 8) oświadczenie, że uważa się za związanego niniejszą ofertą do czasu zawarcia umowy z Wykonawcą którego oferta uznana została za najkorzystniejszą, lecz nie dłużej niż termin związania ofertą, tj. 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert; 9) oświadczenie, że posiada niezbędne informacje potrzebne do właściwego wykonania usługi objętej przedmiotem zamówienia; 10) oświadczenie, że Wykonawca posiada własną lub wynajętą bazę sprzętową niezbędną do realizacji przedmiotu zamówienia (w przypadku sprzętu wynajętego należy przedłożyć umowę najmu); 11) oświadczenie, że w przypadku gdyby termin ważności polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej upływał przed dniem zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia, przedstawi Zamawiającemu najpóźniej na 7 dni przed upływem tego terminu ww dokument z przedłużoną datą ważności II. Wykonawcy przedstawią następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawi nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) wykaz wykonanej, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanej, w okresie ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, co najmniej 1 usługi, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usługom, stanowiącym przedmiot zamówieni z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługa ta została wykonana należycie; 4) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 5) zezwolenie (koncesję) na handel paliwami płynnymi konieczne do realizacji zamówienia III. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt II.1 i II.2 , składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - Dokumenty, o których mowa w pkt III.1 i III.2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - Dokument o którym mowa w pkt III.3 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.1-3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mow.sobotka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach