Przetargi.pl
Dostawa oleju opałowego na potrzeby ogrzewania budynków stanowiących mienie komunalne gminy Leśniowice

Gmina Leśniowice ogłasza przetarg

  • Adres: 22-122 Leśniowice, Leśniowice
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 82 567 54 94 , fax. 82 567 54 94
  • Data zamieszczenia: 2020-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Leśniowice
    Leśniowice
    22-122 Leśniowice, woj. lubelskie
    tel. 82 567 54 94, fax. 82 567 54 94
    REGON: 11019805000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uglesniowice.bip.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju opałowego na potrzeby ogrzewania budynków stanowiących mienie komunalne gminy Leśniowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa oleju opałowego na potrzeby ogrzewania budynków stanowiących mienie komunalne gminy Leśniowice” 2. Zakres rzeczowy zadania obejmuje: cykliczne dostawy oleju opałowego lekkiego dla potrzeb grzewczych do niżej wymienionych kotłowni w gminie Leśniowice: 1) budynek Urzędu Gminy Leśniowice, Leśniowice 21A, 22-122 Leśniowice – do 16 000 litrów rocznie, wielkość zbiornika 3 000 l. 2) budynek byłej Szkoły Podstawowej w Rakołupach, Rakołupy Duże 5A, 22-122 Leśniowice- do 13 000 litrów rocznie, wielkość zbiornika 4 000 l. 3) budynek Szkoły Podstawowej w Sielcu, Sielec 67A, - do 13 000 litrów rocznie, wielkość zbiornika 4 800 l. 4) budynek Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Leśniowicach, Leśniowice 21A, 22-122 Leśniowice – do 10 000 litrów rocznie, wielkość zbiornika 2 x 1 600 l. 3. W okresie realizacji umowy Zamawiający przewiduje zakupienie 156 000,00 l oleju opałowego. 4. Ostateczna ilość zamówionego oleju będzie wynikała z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakupu mniejszej ilości oleju opałowego niż określono to w ust. 4, w takim przypadku Wykonawcy nie będą przysługiwać z tego tytułu żadne roszczenia. 6. Dostarczony olej opałowy powinien posiadać następujące parametry określone w obowiązującej normie jakościowej PN-C-96024:2011: 1) Wartość opałowa min. MJ/kg 42,6, 2) Gęstość w temperaturze 15º C max. kg/m3 860, 3) Temperatura zapłonu min. 0C 56, 4) Zawartość siarki nie więcej niż (m/m) % 0,1, 5) Barwa - czerwona, 6) Całkowita wartość zanieczyszczeń nie większa niż mg/kg 24, 7. Do każdej dostawy Wykonawca dołączy świadectwo jakości oleju opałowego. Świadectwa kontroli jakości wystawione w języku obcym muszą być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego. 8. Dostawy będą realizowane sukcesywnie, zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego i złożonym zamówieniem. Zamówienie będzie składane telefonicznie lub faksem lub poczta elektroniczną i każdorazowo będzie określać ilość zamawianego oleju, miejsce dostawy i rozładunku oleju oraz osobę upoważnioną do odbioru dostawy oleju. 9. Dostawy powinny być realizowane maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych licząc od dnia następnego od momentu złożenia zamówienia, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 –15.00. UWAGA: termin dostawy oleju stanowi kryterium oceny ofert. 10. Miernikiem dostarczonego oleju opałowego będą wskazania zalegalizowanego licznika paliwa zainstalowanego na autocysternie dowożącej olej w obecności upoważnionego przez Zamawiającego pracownika. 11. Dostawy oleju będą odbywać się przy rozliczeniu w temperaturze referencyjnej 15ºC. 12. Minimalna jednorazowa dostawa to 2 500 l. 13. Wykonawca powinien posiadać sprzęt umożliwiający wykonywanie dostaw – samochód cysternę do przewozu paliw płynnych, wyposażony min. w pompy, węże z końcówką do wlewu paliwa. Posiadanie oznacza: posiadanie sprzętu na własność, dzierżawę, albo umowę z firmą wypożyczającą sprzęt lub świadczącą usługi sprzętowe. Pojazd musi posiadać odpowiednie dokumenty zezwalające na transport paliw – oleju opałowego oraz musi być wyposażony zalegalizowany licznik wydawanego oleju. 14. Transport paliw winien spełniać wymogi odpowiednich przepisów bezpieczeństwa pożarowego, ruchu drogowego oraz ochrony środowiska oraz przepisów o transporcie materiałów niebezpiecznych. 15. W cenę oleju należy wliczyć koszt transportu/rozładunku oleju opałowego do kotłowni. 17. Szczegółowy zakres robót oraz warunki realizacji określa Wzór umowy, który stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 18. W przypadku, gdy Wykonawca zamierza realizować przedmiot zamówienia z udziałem podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09135100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek, jeżeli Wykonawca wykaże że, iż posiada koncesję, na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi, zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (z Dz. U. z 2020 r. poz. 833 z późn.zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt VI.5-7 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt VI.8 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt VI.9 SIWZ stosuje się odpowiednio. 3. W celu oceny, czy Wykonawca, polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający zażąda dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4. Oferta musi zawierać: 1) Formularz oferty o treści zgodnej ze wzorem formularza ofertowego, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu, zgodne z wzorami stanowiącymi Załączniki nr 2 i 3 do SIWZ. Oświadczenia składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej, 3) Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów, 4) W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy, 5) Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (jeżeli nie wynikają one z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę do oferty), a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, 6. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) oraz pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy powinno być złożone wraz z ofertą w formie oryginału lub kopii poświadczonej w drodze czynności notarialnej w rozumieniu ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1192). 7. Jeżeli najkorzystniejszą ofertę złożą Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego przed zawarciem umowy złożą umowę regulującą współpracę tych Wykonawców ( art. 23 us.4 ustawy). 8. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w pkt. XI.9 SIWZ, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy. Wzór druku oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem, dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach