Przetargi.pl
Dostawa oleju opałowego na potrzeby Gminy Borów w sezonie grzewczym 2018/2019.

Gmina Borów ogłasza przetarg

  • Adres: 57160 Borów, ul. Konstytucji 3 Maja
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 933 022 , fax. 713 933 035
  • Data zamieszczenia: 2018-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Borów
    ul. Konstytucji 3 Maja 22
    57160 Borów, woj. dolnośląskie
    tel. 713 933 022, fax. 713 933 035
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gwborow.finn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju opałowego na potrzeby Gminy Borów w sezonie grzewczym 2018/2019.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są dostawy wraz z rozładunkiem oleju opalowego lekkiego w sezonie grzewczym 2018/2019 do trzech szkół znajdujących się na terenie Gminy Borów oraz świetlicy wiejskiej w miejscowości Zielenice. 2. Miejsce realizacji dostaw: a. Zespół Szkół Publicznych w Borowie, ul. Wrocławska 24, 57-160 Borów, Tel. nr 71/3933029, b. Publiczna Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Zielenicach, Zielenice 26, 57-160 Borów, Tel. nr 71/3930729, c. Publiczna Szkoła Podstawowa im. Wincentego Witosa w Borku Strzelińskim, ul. Szkolna 3, 57-160 Borów, Tel. nr 71/3930588, d. Świetlica wiejska w miejscowości Zielenice, dz. nr 52/4, 57-160 Borów, Tel. nr 71/392 76 35 3. Wielkość dostaw: Zapotrzebowanie na olej na cały okres grzewczy w poszczególnych placówkach przedstawia się następująco; a. Zespół Szkół Publicznych w Borowie – dostawy w ilości ok. 42 tys. litrów, b. Publiczna Szkoła Podstawowa w Zielnicach – dostawy w ilości ok. 18 tys. litrów, c. Publiczna Szkoła Podstawowa w Borku Strzelińskim- dostawy w ilości ok. 12,5 tys. litrów. d. Świetlica wiejska w miejscowości Zielenice ok. 1,5 tys. itrów. Łączna, szacunkowa ilość dostaw to ok. 74 tys. litrów. Podane ilości są wartościami szacunkowymi, które posłużą Wykonawcy do kalkulacji ceny ofertowej. W trakcie realizacji umowy mogą ulec zmianie tj. zarówno zwiększeniu jak i zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego. Oznacza to, iż nie stanowią ostatecznego wymiaru zamówienia, w wyniku czego nie będą podstawą do zgłoszenia roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw. 4. Wymagania jakościowe: Oferowany olej opałowy musi spełniać określone wymagania jakościowe określone przez Polskie Normy. Wymagane minimalne parametry oleju opałowego lekkiego: Zgodnie z Polska Normą PN-C-96024 lub „inną równoważną” a) wartość opałowa- nie mniejsza niż 42,6 MJ/kg, b) zawartość siarki max. 0,2% c) gęstość w temp. 150C max. 860 kg/m3, d) temp. płynięcia max. – 200C, e) min. temp. zapłonu 560C, f) zawartość wody max. 200 mg/kg, g) pozostałość po spaleniu max. 0,01%, h) lepkość klimatyczna w temp. 200C nie większa niż 6,0 mm2/s, i) barwa czerwona. Zamawiający przy każdej dostawie będzie żądał świadectwa jakości dla dostarczonego oleju opałowego. Olej niespełniający w/w wymogów, niezgodny z obowiązującą normą i złożoną ofertą nie zostanie przyjęty, dostawa zostanie zwrócona, a ewentualne szkody powstałe z tego tytułu pokryje Wykonawca zamówienia. 5. Sposób realizacji zamówienia:. Przedmiot zamówienia obejmuje również transport asortymentu do miejsca przeznaczenia oraz rozładunek. Dostawy oleju będą odbywać się na żądanie Zamawiającego, o czym Wykonawca zostanie powiadomiony faxem, poczta elektroniczną lub telefonicznie przez osoby do tego upoważnionej z określeniem ilości danej partii dostawy. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia przedmiotu zamówienia w ciągu 24 godzin od momentu złożenia zapotrzebowania chyba, że Zamawiający wydłuży termin dostawy. Częstotliwość dostaw będzie uzależniony od warunków pogodowych. Przy każdej dostawie Zamawiający zastrzega sobie prawo pobrania z autocysterny Wykonawcy, w obecności osoby, która dostarczyła produkt, próbki oleju opałowego i skierowania jej do badania do wybranego przez siebie laboratorium. 6. Płatności: Dostawy do poszczególnych placówek mogą być łączone. Faktury za dostarczony olej muszą być wystawiane oddzielnie dla każdej placówki, czyli musi być możliwość dokonania dokładnego pomiaru dostarczonego oleju do poszczególnych jednostek. Termin płatności wskazany w ofercie przez Wykonawcę jest elementem oceny ofert przez Zamawiającego, zgodnie z kryterium opisanym w niniejszej specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09135000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 1 500,00 złotych, słownie: (tysiąc pięćset złotych 00/100). 2. Forma wadium. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240), 3. Elementy składowe gwarancji lub poręczenia. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej, gwarancja musi być sporządzona zgodnie z obowiązującym Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: A. Gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych; B. Okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. C. Gwarancja powinna zawierać następujące elementy: - Nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, - Kwotę gwarancji, - Termin ważności gwarancji, - Zobowiązanie gwaranta do: „zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. - Zobowiązanie gwaranta do: „zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust. 3 i 3a z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia o którym mowa w art 25a ust 1 pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. - Gwarancja winna być nieodwołalna i bezwarunkowa. - Wszelkie spory dotyczące gwarancji podlegają rozstrzygnięciu zgodnie z prawem Rzeczypospolitej Polskiej i podlegają kompetencji sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego, Jednocześnie Zamawiający wymaga, aby okres ważności wniesionego wadium nie był krótszy niż okres związania ofertą. Postanowienia wskazane powyżej stosuje się odpowiednio do poręczeń. 4. Miejsce i sposób wniesienia wadium. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr rachunku bankowego: 02 9588 0004 1300 0169 2000 0030 – Wadium przetargowe – Znak sprawy SSiRG.271.006.2018 Wadium wnoszone w innych dopuszczalnych przez Zamawiającego formach w oryginale dołączyć do oferty, w przypadku Konsorcjum wadium może być wniesione przez jednego z wykonawców / pełnomocnika Wykonawców. 5. Termin wniesienia wadium. a) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, b) Wadium musi być wniesione na cały okres związania ofertą wymagany treścią siwz lub wezwania, c) Wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz poprzez dołączenie go do oferty jest równoznaczne z wniesieniem go przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem złożenia oferty przed terminem składania ofert. d) Wykonawca zostanie wykluczony z niniejszego postępowania, jeżeli jego oferta do upływu terminu składania ofert nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości i formie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu wykazania spełnienia warunku posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, wykonawca winien wykazać się posiadaniem ważnej przez cały okres trwania umowy tj. co najmniej do dnia 30 września 2019 roku. koncesji Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami objętymi zamówieniem, stosownie do art. 32 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r.- Prawo Energetyczne ( Dz. U. z 2012r. poz. 1059 ze zm. ).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ponadto Wykonawca do oferty musi załączyć załączyć: a) Wypełniony formularz OFERTY PRZETARGOWEJ oraz formularz cenowy – o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 i nr 2 do SIWZ; b) Pełnomocnictwo (oryginał lub kserokopia potwierdzona notarialnie) do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile nie wynika ono z dokumentu rejestracyjnego lub, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w tym; konsorcja, spółki cywilne), dokument podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy-JEŚLI DOTYCZY: c) Jeżeli Wykonawca powołuje się na zasoby innego podmiotu w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu – pisemne zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, zgodne ze wzorem załącznika nr 7 do SIWZ – JEŚLI DOTYCZY; d) Oświadczenie czy zamierza wykonać przedmiot zamówienia osobiście czy poprzez podwykonawców, zgodnie ze wzorem załącznika nr 6 do SIWZ- JEŚLI DOTYCZY; e) Dowód wniesienia wadium. 2. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej –Wykonawca sam składa bez wzywania Zamawiającego w terminie 3 dni od ukazania się na stronie Zamawiającego informacji z otwarcia ofert). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach