Przetargi.pl
„DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO PRZEZNACZONEGO DO CELÓW GRZEWCZYCH DLA MŁODZIEŻOWEGO OŚRODKA WYCHOWAWCZEGO W PODGŁĘBOKIEM”

Powiat Łęczyński - Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy w Podgłębokiem ogłasza przetarg

  • Adres: 21-070 Cyców, Podgłębokie
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 82 567 70 74
  • Data zamieszczenia: 2019-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Łęczyński - Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy w Podgłębokiem
    Podgłębokie -
    21-070 Cyców, woj. lubelskie
    tel. 82 567 70 74
    REGON: 43249641700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatleczynski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO PRZEZNACZONEGO DO CELÓW GRZEWCZYCH DLA MŁODZIEŻOWEGO OŚRODKA WYCHOWAWCZEGO W PODGŁĘBOKIEM”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego lekkiego przeznaczonego do celów grzewczych, spełniającego wymagania normy PN-C-96024:2011 dla gatunku L-1 dla Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Podgłębokiem według rzeczywistych potrzeb zamawiającego w ilości szacunkowej 60 000 litrów. 3.2. Minimalne parametry oleju w temperaturze referencyjnej: 1) gęstość w temp. 15oC, nie większa niż 860,0 kg/m3, 2) wartość opałowa min. 42,6 MJ/kg, 3) temperatura zapłonu, min. 56oC, 4) lepkość kinematyczna w 20oC, max 6,00mm2/s, 5) temperatura płynięcia, max -20oC, 6) zawartość siarki, max 0,10% (m/m) 7) pozostałość po spopieleniu, max 0,01% (m/m), 8) zawartość wody, max 200 mg/kg 9) barwa czerwona. 3.3. Dostawy będą odbywać się sukcesywnie w terminach i ilościach zgodnych z potrzebami zamawiającego w jednorazowych dostawach po ok. 5000 litrów. 3.4. Zgłoszenia będą składane w formie telefonicznej, faxem lub za pomocą poczty elektronicznej w dni robocze w godzinach od 7:00 do 15:00. 3.5. Faktyczna ilość realizowanych dostaw będzie zależna od potrzeb zamawiającego. Ilość oleju opałowego w okresie trwania umowy nie jest możliwa do określenia w sposób ścisły, gdyż zależna jest od warunków meteorologicznych, niezależnych od zamawiającego. 3.6. Ilości wskazane w SIWZ są wielkościami orientacyjnymi, ustalonymi na podstawie zużycia w poprzednich okresach. Ilości te przyjęte będą do wyceny i porównania ofert oraz wyboru oferty najkorzystniejszej. 3.7. Zamawiający zastrzega, iż umowa realizowana będzie zgodnie z aktualnym zapotrzebowaniem, do wysokości zabezpieczonych w umowie środków, a wykonawcy nie przysługuje roszczenie względem Zamawiającego z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. 3.8. Dostawy realizowane będą własnym transportem wykonawcy na jego koszt i ryzyko specjalistycznym pojazdem transportowym wyposażonym w legalizowany układ do pomiaru ilościowego oleju opałowego lekkiego. Rozładunek oleju opałowego z autocysterny do zbiornika odbywać się będzie przy zastosowaniu pompy przy autocysternie. 3.9. Transport paliwa winien spełniać wymogi odpowiednich przepisów bezpieczeństwa pożarowego, ruchu drogowego oraz ochrony środowiska. 3.10. Odbiór oleju odbywać się będzie przez osobę reprezentującą zamawiającego, zgodnie z odczytem urządzeń pomiarowych posiadających aktualną legalizację zainstalowanych na jednostkach dostawczych wykonawcy na podstawie wystawionego dokumentu dostawy. 3.11. Jednostką rozliczeniową będzie 1 litr dostarczonego oleju opałowego do zbiorników kotłowni Zamawiającego mierzony wg. aparatury pomiarowej cysterny w temperaturze nalewu. 3.12. Do każdej dostawy oleju opałowego wykonawca dostarczy aktualne świadectwo jakości lub inny dokument potwierdzający, że oferowane paliwo spełnia wymagania zamawiającego, a jego parametry fizyczne, chemiczne oraz cieplne będą równe, bądź lepsze niż wymienione wyżej. 3.13. W przypadku wątpliwości, co do jakości dostarczonego oleju opałowego – Zamawiający zastrzega sobie prawo pobrania w obecności osoby, która dostarczyła produkt, próbki oleju opałowego i skierowanie jej do badania do wybranego przez siebie laboratorium na koszt Wykonawcy. W przypadku wystąpienia szkody w instalacji grzewczej Zamawiającego wynikłej i udowodnionej z winy złej jakości oleju, Wykonawca pokryje koszty napraw.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09135100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 11.1. Wykonawca przystępujący do przetargu, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. 11.2. Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 11.3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Powiatu Łęczyńskiego w Banku PKO BP filia Łęczna: Nr 89 1020 3206 0000 8202 0006 4535 w tytule przelewu podając: Wadium dla postępowania przetargowego Sprawa nr IRP 272.4.26.2019. 11.4. Wadium wniesione w pieniądzu uważa się za wniesione w terminie, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 11.5. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, należy złożyć dokument w formie oryginału w kancelarii podawczej Starostwa Powiatowego w Łęcznej ul. Al. Jana Pawła II 95 A, 21-010 Łęczna I piętro pokój nr 111 przed terminem składania ofert określonym w pkt. 15 ppkt.15.1 SIWZ. 11.6. Oferta Wykonawcy, który nie zabezpieczy jej akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego odrzucona. 11.7. Warunki zwrotu i zatrzymania wadium są określone w art. 46 ustawy Pzp. 11.8. Z treści wadium składanego w innej formie niż pieniądz powinno wynikać jednoznacznie gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 11.9. Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia uważa się za wniesione prawidłowo.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży aktualną koncesję lub równoważne uprawnienie, od którego uzależnione jest prawo prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi, w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne ( Dz.U.z 2019 r. poz.755 z późn. zm.);
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.3. Wykaz innych oświadczeń i dokumentów składanych przez wszystkich Wykonawców. 1) Wypełniony formularz oferty (według załącznika nr 1 ). 2) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wstępnego wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt. 8.1. 3) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji przedmiotowego zamówienia – załącznik nr 5 do SIWZ. 4) dla swej skuteczności zobowiązanie musi zostać złożone przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu trzeciego w powyższym zakresie. Zobowiązanie złożone przez osobę nieuprawnioną nie dowodzi udostępnienia zasobów przez podmiot trzeci. 5) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informację o podwykonawcach w oświadczeniach o których mowa w pkt. 8.1. 8.5. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej, przez kilku przedsiębiorców (konsorcjum) lub przez spółkę cywilną: 1) Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, wymienione w pkt 8.1 i 8.2 składa każdy z Wykonawców oddzielnie; 2) Pozostałe oświadczenia i dokumenty oraz formularz oferty są składane przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 3) Poza dokumentami wymienionymi w pkt 8.5 ppkt.1 i 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni załączyć do oferty oryginał pełnomocnictwa, o którym mowa w pkt. 9.1. SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach