Przetargi.pl
Dostawa oleju opałowego lekkiego do placówek oświatowych na terenie Gminy Ustrzyki Dolne oraz kotłowni Zarządu Gospodarki Mieszkaniowej w Ustrzykach Dolnych.

Gmina Ustrzyki Dolne ogłasza przetarg

  • Adres: 38-700 Ustrzyki Dolne, ul. Mikołaja Kopernika
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 460-80-00 , fax. 013 460-80-16
  • Data zamieszczenia: 2019-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ustrzyki Dolne
    ul. Mikołaja Kopernika 1
    38-700 Ustrzyki Dolne, woj. podkarpackie
    tel. 013 460-80-00, fax. 013 460-80-16
    REGON: 37044007000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ustrzyki-dolne.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju opałowego lekkiego do placówek oświatowych na terenie Gminy Ustrzyki Dolne oraz kotłowni Zarządu Gospodarki Mieszkaniowej w Ustrzykach Dolnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa oleju opałowego lekkiego do placówek oświatowych na terenie Gminy Ustrzyki Dolne oraz kotłowni Zarządu Gospodarki Mieszkaniowej w Ustrzykach Dolnych w ilości szacunkowej 133 000 litrów (łącznie) w sezonie grzewczym 2019/2020 r. w rozbiciu na poszczególne obiekty, ilości obejmują : Gmina Ustrzyki Dolne: Budynek po szkole w Bandrowie 3.000 l Budynek po Gimnazjum w Wojtkówce 4.000 l 2. Szkoła Podstawowa w m-ci Ustjanowa Górna 14.000 l 3. Szkoła Podstawowa w m-ci Łodyna 18.000 l 4. Szkoła Podstawowa w m-ci Hoszów 10.000 l 5. Szkoła Podstawowa w m-ci Wojtkowa 14.000 l 6. Szkoła Podstawowa w m-ci Łobozew 7.000 l 7. Szkoła Podstawowa w m-ci Ropienka 16.000 l 8.Przedszkole Nr 2 w m-ci Ustrzyki Dolne, 2.000 l ul. 29-go Listopada 49 Zarząd Gospodarki Mieszkaniowej w Ustrzykach Dolnych w ilości 45.000 l w miejscowości : 1. Ropienka nr 20 7.000 l 2. Ustrzyki Dolne ul. Fabryczna 27 18.000 l 3. Budynek Socjalny Krościenko 20.000 l Podana ilość przedmiotu zamówienia jest ilością szacunkową służącą do prawidłowego opracowania oferty. Faktyczne ilości przedmiotu zamówienia uzależnione będą od potrzeb Zamawiającego. Dostawy oleju opałowego do poszczególnych placówek wymienionych w SIWZ są łączone, koordynowane przez jedną osobę, wielkość zamówień jednorazowych 15.000- 16.000 litrów. Minimalne jednorazowe zamówienie oleju opałowego w granicach 8.000 – 10.000 litrów. Olej opałowy powinien spełniać parametry jakościowe lub równoważne nie gorsze niż: 1. Wartość opałowa – min. 42,6 MJ/kg 2. Zawartość siarki – max 0,10% m/m 3. Zawartość wody max – 200mg/kg 4. Gęstość w temperaturze 15˚ C max 0,860 g/ml 5. Temperatura zapłonu min. 56˚ C 6. Lepkość kinematyczna w temperaturze 20˚ C max 6,00 mm2/s 7. Temperatura płynięcia max - 20˚ C 8. Skład frakcyjny–do 250˚C destyluje max 65%/V/V, do 350˚C destyluje min.85% /V/V 9. Pozostałość po koksowaniu w 10% pozostałości destylacyjnej max – 0,3% m/m 10. Pozostałość po spopieleniu, max – 0,01 m/m 11. Całkowita zawartość zanieczyszczeń max -24 mg/kg Dostarczana ilość oleju opałowego fakturowana będzie w temperaturze referencyjnej 15˚ C .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09135100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5.000.- zł. (słownie: pięć tysięcy złotych). 6.1.Składający ofertę powinien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 6.2.Wadium może być wnoszone w następujących formach: • pieniądzu; • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; • gwarancjach bankowych; • gwarancjach ubezpieczeniowych; • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 6.3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Nr 93 8621 0007 2001 0012 3347 0003 Bieszczadzki Bank Spółdzielczy w Ustrzykach Dolnych tytułem: „Wadium: dostawa oleju opałowego”. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. Dane przelewu powinny identyfikować ofertę, którą zabezpiecza wniesione wadium. 6.4.Potwierdzeniem wniesienia wadium będzie kopia przelewu (wpłaty) lub oryginalnej formy wniesienia wadium załączony do oferty. 6.5.W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, oryginał dokumentu należy załączyć do składanej oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: .Wypełniony formularz ofertowy(zał.nr 1 do SIWZ) wraz z oświadczeniem. 2.Dowód wniesienia wadium. 3.Komunikat cenowy o aktualnej na dzień 26.09.2019 r. cenę netto sprzedaży oleju opałowego wystawionego przez producenta u którego zaopatruje się firma Wykonawcy. 4.Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 5.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo składa się w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach