Przetargi.pl
Zakup i dostawa oleju opałowego dla potrzeb Urzędu Gminy w Jaśliskach oraz Szkoły Podstawowej w Jaśliskach

Gmina Jaśliska ogłasza przetarg

  • Adres: 38-485 Jaśliska, Jaśliska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13 431 05 81 , fax. 13 431 05 93
  • Data zamieszczenia: 2020-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jaśliska
    Jaśliska 171
    38-485 Jaśliska, woj. podkarpackie
    tel. 13 431 05 81, fax. 13 431 05 93
    REGON: 18051533900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.jasliska.info/asp/pl_start.asp?typ=13&menu=13&strona=1

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa oleju opałowego dla potrzeb Urzędu Gminy w Jaśliskach oraz Szkoły Podstawowej w Jaśliskach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest "Zakup i dostawa oleju opałowego dla potrzeb Urzędu Gminy w Jaśliskach oraz Szkoły Podstawowej w Jaśliskach Dostawa oleju opałowego w roku 2021: a) do budynku Szkoły Podstawowej w Jaśliskach - około 28 000,00 dm3 (słownie: dwadzieścia osiem tysięcy dm3), b) do budynku Urzędu Gminy Jaśliska - około 14 000,00 dm3 (słownie: czternaście tysięcy dm3).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09135100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów . Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach