Przetargi.pl
dostawa oleju opałowego lekkiego

Ośrodek Badawczo-Naukowo-Dydaktyczny Chorób Otępiennych AM we Wrocławiu, SPZOZ w Ścinawie ogłasza przetarg

  • Adres: 59-330 Ścinawa, ul. Jana Pawła II 12
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8491600, 8491603 , fax. 076 8436030
  • Data zamieszczenia: 2010-01-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Badawczo-Naukowo-Dydaktyczny Chorób Otępiennych AM we Wrocławiu, SPZOZ w Ścinawie
    ul. Jana Pawła II 12 12
    59-330 Ścinawa, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8491600, 8491603, fax. 076 8436030
    REGON: 02055972000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osrodek-alzheimer.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa oleju opałowego lekkiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego w ilości 30.000 litrów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1.1.spełniają warunki dotyczące : a)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. b)posiadania wiedzy i doświadczenia. c)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. d) sytuacji ekonomicznej i finansowej 1.2.spełniają warunki określone w art. 24 ust. 1 1.3.zaoferują przedmiot zamówienia, który spełnia wymagane parametry jakościowe i będzie transportowany, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. 2.1. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga złożenia w zakresie : a) pkt. 1.1 lit. a - koncesji na obrót paliwami ciekłymi, b) pkt. 1.1 lit. b, c, d - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku i do oceny ich spełnienia, wymaga złożenia oświadczenia, zgodnie z treścią Załącznika Nr 1 do siwz, na podstawie art. 44 ustawy Pzp. 2.2. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga złożenia : a)oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia, zgodnie z treścią Załącznika Nr 2 do siwz b)aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy Pzp. 2.3. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć w ofercie : a)certyfikat jakościowy proponowanego oleju, b)świadectwo legalizacji instalacji pomiarowej do napełniania i opróżniania cysterny z oleju opałowego lekkiego, wydane przez Urząd Wag i Miar, 3. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowej innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia - to w takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty należy załączyć : a)koncesję na obrót paliwami ciekłymi, b)oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 zgodnie z treścią Załącznika Nr 1 c)oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, zgodnie z treścią Załącznika Nr 2 d)aktualny odpis z właściwego rejestru lub oświadczenie osoby fizycznej w zakresie art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy Pzp. e)wypełniony Formularz cenowy - Załącznik Nr 3 f)świadectwo legalizacji instalacji pomiarowej do napełniania i opróżniania cysterny z oleju opałowego lekkiego, wydane przez Urząd Wag i Miar, g)certyfikat jakościowy proponowanego oleju, h)aktualną informację producenta, podaną na jego stronie internetowej, o cenie 1 litra proponowanego oleju z dnia 01.02.2010 r. (do godz. 18:00) i)zobowiązanie innego podmiotu - tylko w przypadku gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowej innych podmiotów. j)pełnomocnictwo wystawione dla osoby podpisującej ofertę - tylko w przypadku podpisania jej przez osobę nie uprawnioną do reprezentacji wprost z postanowień KRS lub ewidencji działalności gospodarczej. k)dokument ustanawiający pełnomocnika i upoważniający go do podpisywania oferty oraz reprezentowania podmiotów występujących wspólnie - tylko w przypadku złożenia oferty wspólnej. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje również pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osrodek-alzheimer.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach