Przetargi.pl
DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO DO SZKÓŁ

Gmina Brojce ogłasza przetarg

  • Adres: 72-304 Brojce, ul. Długa
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 913 861 194 , fax. 913 861 186
  • Data zamieszczenia: 2020-09-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brojce
    ul. Długa 48
    72-304 Brojce, woj. zachodniopomorskie
    tel. 913 861 194, fax. 913 861 186
    REGON: 81168439600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ug.brojce.ibip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO DO SZKÓŁ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego do szkół: Szkoła Podstawowa w Brojcach, adres: ul. Długa 19 72-304 Brojce, NIP: 8571842038, Szkoła Podstawowa w Dargosławiu, adres Dargosław 32 72-304 Brojce, NIP: 8571924598. 2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09 13 51 00-5 Olej opałowy. 3. Dostarczany olej opałowy musi spełniać warunki jakościowe określone Polską Normą PN-C-96024 w zakresie oleju opałowego lekkiego gatunku L-1 oraz wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Finansów z dnia 20 sierpnia 2010 r. w sprawie znakowania i barwienia wyrobów energetycznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1822), a także wymagania wynikające z Rozporządzenia Ministra Energii z dnia 1 grudnia 2016 r. w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe (Dz.U. z 2016 r. poz. 2008). 4. Dostawa oleju będzie się odbywać na zgłoszenie telefoniczne (potwierdzone faksem) lub e-mailem przez osoby upoważnione przez Zamawiającego: - bezpośrednio do wskazanej szkoły; - w ilościach określonych w zgłoszeniu wraz z dołączonym do każdej dostawy świadectwem jakości potwierdzającym, że dostarczony olej opałowy spełnia parametry określone w rozdz. III ust. 3, - na koszt i środkami transportu Wykonawcy. 5. Wykonawca powinien posiadać do swojej dyspozycji odpowiedni środek transportu, za pomocą którego będą odbywały się dostawy, tj. specjalistyczną autocysternę zaopatrzoną w urządzenia wydawcze posiadające ważne cechy legalizacyjne - instalację pomiarową przewoźną do wydawania paliw ciekłych, wskazującą dokładną ilość wydanego oleju opałowego w warunkach pomiarowych, tj. w temperaturze rzeczywistej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 27 grudnia 2007 r. w sprawie wymagań, którym powinny odpowiadać instalacje pomiarowe do ciągłego i dynamicznego pomiaru ilości cieczy innych niż woda, oraz szczegółowego zakresu badań i sprawdzeń wykonywanych podczas prawnej kontroli metrologicznej tych przyrządów pomiarowych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r., poz. 1619). Urządzenia te powinny posiadać ważne świadectwo legalizacji wydane przez stosowny Urząd Miar. 6. Przewidywana, szacunkowa ilość zamówienia oleju opałowego dla wszystkich szkół wynosi łącznie 68,0 m3 , w tym: 55,0 m3 dla Szkoły Podstawowej w Brojcach; 13,0 m3 dla Szkoły Podstawowej w Dargosławiu. Podane ilości są jedynie wielkościami szacunkowymi określonymi na podstawie aktualnego stanu wiedzy Zamawiającego dotyczącej dotychczasowego zapotrzebowania na olej opałowy w w/w obiektach szkolnych. 7. Miejsca dostaw oleju opałowego i przewidywana częstotliwość dostaw: - olej opałowy ma być dostarczany do kotłowni szkolnych, adresy kotłowni są takie same jak adresy szkół podane w rozdz. III ust. 1; Przewidywana wielkość i częstotliwość jednorazowej dostawy w sezonie grzewczym: - dla Szkoły Podstawowej w Brojcach ok. 10,0 m3, w okresach co ok. 1,5 miesiąca, - dla Szkoły Podstawowej w Dargosławiu ok. 3,0 m3, w okresach co ok. 1,5 miesiąca . Zamawiający przewiduje dokonywanie zamówień w sposób, który umożliwi dostawę oleju opałowego jednocześnie dla obydwu szkół (jednym transportem). 8. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 9. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, jednocześnie zamawiający nie zastrzega obowiązku wynikającego z art. 36a ust. 2 pkt. 2 ustawy Pzp. 10. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 11. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 12. Zamawiający nie dopuszcza i nie wymaga składania ofert wariantowych. 13. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp. 14. W nawiązaniu do art. 30 ust. 4 ustawy, jeżeli Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Ponadto, należy przyjąć, że wszystkim takim odniesieniom towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Za równoważną zostanie uznana norma potwierdzająca spełnienie minimalnych parametrów określonych w normie wymaganej przez Zamawiającego. 15. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego norm, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09135100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi wykazać, że posiada koncesję na obrót paliwami ciekłymi, o której mowa w art. 32 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r., poz. 833 ze zm.) w zakresie odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zamówienia. Zamawiający zastrzega, że w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek nie podlega sumowaniu, tj. każdy z Wykonawców musi wykazać się posiadaniem w/w uprawnienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy (załącznik nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach