Przetargi.pl
Dostawa oleju opałowego dla potrzeb Miasta Kostrzyn nad Odrą

Miasto KOstrzyn nad Odrą ogłasza przetarg

  • Adres: 66-470 Kostrzyn, ul. Graniczna 2
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 727 81 47
  • Data zamieszczenia: 2015-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto KOstrzyn nad Odrą
    ul. Graniczna 2 2
    66-470 Kostrzyn, woj. lubuskie
    tel. 95 727 81 47
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kostrzyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju opałowego dla potrzeb Miasta Kostrzyn nad Odrą
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego dla potrzeb Urzędu Miasta Kostrzyn nad Odrą, do oddzielnych kotłowni olejowych znajdujących się w dwóch budynkach przy ul. Granicznej, wyposażonych w zbiorniki o pojemności 8000 litrów w jednej kotłowni oraz 4500 litrów w drugiej kotłowni, według potrzeb Zamawiającego, w maksymalnej ilości 70 tys. litrów. 2. Warunki realizacji dostaw - Dostawy powinny być realizowane sukcesywnie, według potrzeb Zamawiającego, w terminie określonym w złożonym przez Zamawiającego odrębnym zamówieniu częściowym. - Zamawiający składać będzie zamówienia faksem, telefonicznie lub drogą elektroniczną do godziny 14:00 w dniach od poniedziałku do piątku. - Wykonawca będzie dokonywał dostaw częściowych najpóźniej w ciągu czasu określonego przez Wykonawcę w złożonej ofercie od momentu złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Dostawa częściowa następować będzie każdorazowo za potwierdzeniem (dokument Wz), wystawionym przez Wykonawcę i potwierdzonym przez upoważnione osoby występujące po stronie Wykonawcy oraz Zamawiającego. - Osobą uprawnioną do zgłoszenia zapotrzebowania jest osoba wskazana w § 22 w załącznik nr 2 do SIWZ - wzór umowy. - Dostawa wykonana niezgodnie ze złożonym przez Zamawiającego zamówieniem uznawana jest za niewykonaną. - Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji do 25% z ilości zamawianego oleju opałowego, bez konieczności ponoszenia z tego tytułu kar umownych. - Dostawy oleju opałowego dokonywane będą bezpośrednio do kotłowni - zbiorników na olej opałowy w budynkach wymienionych w pkt. III ust. 1. na koszt i ryzyko Wykonawcy. - Dostawy odbywać się będą autocysterną wyposażoną w zalegalizowany i zaplombowany licznik. - Dostarczany oleju opałowy powinien: być dopuszczony do sprzedaży w Polsce, powinien być dobrej jakości bez wad fizycznych lub prawnych oraz powinien odpowiadać Polskiej Normie (wg PN-C-96024), i posiadać następujące parametry: 1) gęstość oleju przy temp. 15 ? C nie większa niż - 0,86 g/ml 2) wartość opałowa oleju nie mniejsza niż - 41,5 MJ/kg 3) zawartość siarki nie większa niż - 0,3 % 4) lepkość kinematyczna w temp.20 ? C nie większa niż - 8 mm ?/s - Każdorazowo przy każdej dostawie wymagane jest dostarczenie certyfikatu (świadectwa) jakości partii oleju opałowego, wystawionego przez producenta. - Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 0
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymagał wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas wykonania dostaw
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kostrzyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach