Przetargi.pl
Dostawa oleju opałowego

Gminny Zespół Obsługi Oświaty ogłasza przetarg

  • Adres: 26-230 Radoszyce, ul. Żeromskiego
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 0-41 37 36 591
  • Data zamieszczenia: 2009-12-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Zespół Obsługi Oświaty
    ul. Żeromskiego
    26-230 Radoszyce, woj. świętokrzyskie
    tel. 0-41 37 36 591
    REGON: 29063271000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju opałowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego, sklasyfikowana w Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) pod numerem: 23122100-9 olej opałowy 2. Zamówienie obejmuje dostawę oleju opałowego w ilości 75 000 litrów do Gimnazjum Nr 1 w Radoszycach / zbiornik - 20.000 litrów / i Szkoły Podstawowej w Górnikach. / zbiornik - 8.000 litrów /. 3. Tankowanie odbywać się będzie w terminach wynikających z potrzeb Zamawiającego - jednorazowa dostawa około 10.000 litrów. 4. Zamawiający zapłaci Wykonawcy za dostawę oleju opałowego przelewem w ciągu 14 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego. 5. Tankowany olej opałowy musi odpowiadać normom jakościowym określonym PN-C- 96024, tj. - gęstość w temperaturze 15 ? C nie wyższa niż 0,860g/ml - temperatura zapłonu nie niższa niż 56 ? C - lepkość kinetyczna w temperaturze 20 ? C nie większa niż 6,00 mm?/s - skład frakcyjny do 250 ? C destyluje nie więcej niż 65%(v/v) - skład frakcyjny do 350 ? C destyluje nie mniej niż 85%(v/v) - zawartość siarki nie więcej niż 0,10 %(m/m) - pozostałość po koksowaniu nie większa niż 0,3%(m/m) - pozostałość po spopieleniu nie większa niż 0,01%(m/m) - zawartość wody nie większa niż 200mg/kg - wartość opałowa nie mniejsza niż 42,6 MJ/kg - temperatura płynięcia nie wyższa niż - 20 ? C
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 231221009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy wypełniają zapisy art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferent zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty: a)w przypadku osób prawnych aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego, a w przypadku osób fizycznych aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, oraz wyszczególnienie osób uprawnionych do reprezentowania firmy. Uwaga: W przypadku podmiotów występujących wspólnie należy dołączyć umowę regulującą współpracę podmiotów. b)wypełniony formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) c)oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ), d)oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 do SIWZ), e)zaakceptowany wzór umowy (załącznik nr 4 do SIWZ) f) komunikat cenowy producenta ze strony internetowej z ceną za olej opałowy obowiązującą na dzień - 22.12.2009r. 2.Wykonawcy zagraniczni składają dokumenty stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87 poz. 605 ze zm.) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 3.Nie zostaną ujawnione informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane. Wykonawca nie może zastrzec następujących informacji zawartych w ofercie: nazwy oraz adresu wykonawcy, ceny, terminu wykonania zamówienia i warunków płatności. 4.Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art.25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert. 5.Dokumenty powyższe mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) upoważnioną do zaciągania zobowiązań w zakresie praw i obowiązków majątkowych w imieniu oferenta.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radoszyce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach