Przetargi.pl
DOSTAWA MATERIAŁÓW DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI I HIGIENY

21 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ ogłasza przetarg

  • Adres: 28-100 Busko-Zdrój, ul. Gen. F. Rzewuskiego 8
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3780919, 3780348 , fax. 041 3780332
  • Data zamieszczenia: 2009-12-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 21 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ
    ul. Gen. F. Rzewuskiego 8 8
    28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3780919, 3780348, fax. 041 3780332
    REGON: 29052485300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.21wszur.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA MATERIAŁÓW DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI I HIGIENY
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Ręczniki papierowe - białe, 4866 OP. 2. Ręczniki papierowe - super białe, 1350 OP. 3. Papier toaletowy - super biały, 2030 Rolki 4. Papier toaletowy - biały, 6456 Rolki 5. Ręczniki jednorazowego - 30 Rolki 6. Papier toaletowy, biały, 1125 Rolki
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 337610002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 15 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tj.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zmówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz ilościowo-wartościowy - załączniki Nr 1 do SIWZ 2.Formularze oferty, z cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia łącznie z dostawą do Zamawiającego - załącznik Nr 2 do SIWZ. 3. Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznika nr 3 do SIWZ. 4.Oświadczenie zgodne z art. 24 ust. 1 ustawy Pzp - załącznika nr 4 do SIWZ 5.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Oświadczenie o nie zaleganiu z płatnościami podatku do Urzędu Skarbowego, oraz płatnościami składek do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych - załącznik nr 5 do SIWZ 7.Podpisany projekt Umowy - załącznik nr 6 do SIWZ. 10. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynika zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku załączenia kopii pełnomocnictwa, powinno ono być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Mocodawcę. Zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda do wglądu oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii pełnomocnictwa

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: jakość
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://21wszur.tbu.pl/bip/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach