Przetargi.pl
Dostawa oleju opałowego.

Wójt Gminy Krypno ogłasza przetarg

  • Adres: 19-111 Krypno Kościelne, Krypno Kościelne 23B
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7169033 , fax. 085 7169035
  • Data zamieszczenia: 2009-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Krypno
    Krypno Kościelne 23B 23B
    19-111 Krypno Kościelne, woj. podlaskie
    tel. 085 7169033, fax. 085 7169035
    REGON: 00054230400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakrypno.republika.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju opałowego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są dostawy w odstępach czasowych (co jakiś czas) oleju opałowego (olej lekki), w sezonie grzewczym 2009/2010 nabywanego na podstawie umowy sprzedaży, do n.w. kotłowni: 1. Urząd Gminy Krypno, Krypno Kościelne 23 B, pojemność magazynowa zbiorników dm3 (litrów) - 3 000, 2. Budynek mieszkalny, Krypno Kościelne 52a, pojemność magazynowa zbiorników dm3 (litrów) - 3 600, 3. Gminny Ośrodek Kultury, Krypno Wielkie 9, pojemność magazynowa zbiorników dm3 (litrów) - 1 500, 4. Hala Sportowo-Widowiskowa, Krypno Kościelne 48, pojemność magazynowa zbiorników dm3 (litrów) - 8 000, 5. Publiczne Gimnazjum w Krypnie, Krypno Kościelne 48, pojemność magazynowa zbiorników dm3 (litrów) - 10 000, 6. Szkoła Podstawowa w Długołęce, Długołęka 50, pojemność magazynowa zbiorników dm3 (litrów) - 4 500, 7. Szkoła Podstawowa w Górze, Góra 71, pojemność magazynowa zbiorników dm3 (litrów) - 3 600, 8. Szkoła Podstawowa w Rudzie, Ruda 71, pojemność magazynowa zbiorników dm3 (litrów) - 4 500; Razem 38 700 litrów. Przewidywane łączne zapotrzebowanie oleju opałowego w sezonie grzewczym 2009/2010 wyniesie około 150 000 tys. litrów. Przewidywanie łączne zapotrzebowanie oleju opałowego w sezonie grzewczym 2009/20010 wyniesie około 150 000 tys. litrów. Wymagane charakterystyczne parametry oleju opałowego: 1. Gęstość w temperaturze 15 stopni C, nie wyższa niż 0,860 g/ml 2. Temperatura zapłonu, nie niższa niż 56 stopni C 3. Lepkość kinetyczna w temperaturze 20 stopni C, nie większa niż 6,00 mm2/s 4. Skład frakcyjny; - do 250 stopni C destyluje nie więcej niż 65% / V / V 5. - do 350 stopni C destyluje nie mniej niż 85% / V / V 6. Zawartość siarki nie więcej niż 0,50% m / m 7. Pozostałość po koksowaniu w 10% pozostałości destylacyjnej, nie większa niż 0,3% / m / m 8. Pozostałość po spopieleniu nie większa niż 0,01% / m / m 9. Zawartość wody nie większa niż 200 mg/kg 10. Całkowita wartość zanieczyszczeń nie większa niż 24 mg/kg 11. Wartość opałowa nie niższa niż 42,6 MJ/kg 12. Temperatura płynięcia nie wyższa niż -20 stopni C.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091350004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 2.500,-zł (dwa tysiące pięćset złotych). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wymienionych w art.45 ust.6 ustawy. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Knyszyn O/Krypno Nr 14 8076 0001 0010 5082 2000 0120. Wadium powinno znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert czyli do dnia 28 września do godz.945. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, dokumenty potwierdzające wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofertą), wysokości lub formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych; 2. posiadają aktualne świadectwo autoryzacji producenta oleju opałowego; 3. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej; Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą przedłożyć następujące dokumenty: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22 ustawy - Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ, 2) aktualną koncesję na obrót olejami opałowymi, 3) świadectwo autoryzacji producenta oleju opałowego, 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; Dokumenty, o których mowa w niniejszej specyfikacji, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku konsorcjum dokumenty wymienione w niniejszej specyfikacji przedstawia każdy z członków konsorcjum oddzielnie. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VI niniejszej specyfikacji, składa następujące dokumenty: 1) dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminakrypno.republika.pl i http://bip.ug.krypno.wrotapodlasia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach