Przetargi.pl
Dostawa i montaż przemienników radiowych wraz z antenami na potrzeby Izby Celnej w Białymstoku.

Izba Celna w Białymstoku ogłasza przetarg

  • Adres: 15-399 Białystok, ul. Octowa 2
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7458555, 7458501 , fax. 085 7458599
  • Data zamieszczenia: 2009-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Celna w Białymstoku
    ul. Octowa 2 2
    15-399 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 7458555, 7458501, fax. 085 7458599
    REGON: 00014375100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.uc.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż przemienników radiowych wraz z antenami na potrzeby Izby Celnej w Białymstoku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa i montaż w trzech lokalizacjach przemienników radiowych, anten i niezbędnych akcesorii niezbędnych do uzyskania połączenia radiowego między trzema lokalizacjami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 322300004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 223, poz.1655 z 2007r.) i spełniają warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa wymagane dokumenty z uwzględnieniem § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U nr 87 z 24.05.2006r poz. 605). 3. Informacja o podwykonawstwie w przypadku gdy Wykonawca przewiduje podwykonawstwo 4. oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 pkt. ustawy 5. w przypadku, gdy Wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 6. w przypadku, gdy umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie wynika ze stosownego dokumentu, a w szczególności z odpisu z właściwego rejestru, należy załączyć pełnomocnictwo dla osoby uprawnionej do podpisywania dokumentów składanych w przedmiotowym. 7. w celu sprawdzenia czy Wykonawca posiada niezbędną wiedzę, doświadczenie i dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) Kserokopię dokumentu potwierdzającego posiadanie autoryzacji serwisowych zaoferowane przez Wykonawcę przemienniki. b) Zamawiający wymaga dostarczenia jednej referencji potwierdzającej iż wykonawca należycie wykonywał dostawę wraz z montażem co najmniej 3 przemienników wraz z antenami i niezbędnym osprzętem w okresie ostatnich trzech lat przed dniem składania ofert. Referencja powinna zawierać czego dotyczyło zamówienie, ile i jaki sprzęt był objęty usługą, czy zamówienie zostało wykonane należycie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bialystok.uc.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną