Przetargi.pl
„Dostawa oleju napędowego oraz oleju opałowego na potrzeby Gminy Dobrzyniewo Duże”

Gmina Dobrzyniewo Duże ogłasza przetarg

  • Adres: 16-002 Dobrzyniewo Duże, ul. Białostocka
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 857 428 155, , fax. 857 197 147
  • Data zamieszczenia: 2020-01-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobrzyniewo Duże
    ul. Białostocka 25
    16-002 Dobrzyniewo Duże, woj. podlaskie
    tel. 857 428 155, , fax. 857 197 147
    REGON: 50659250000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrzyniewo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa oleju napędowego oraz oleju opałowego na potrzeby Gminy Dobrzyniewo Duże”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju napędowego oraz oleju opałowego na potrzeby Gminy Dobrzyniewo Duże. 2. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent, czy pochodzenie – należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie Oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Jeśli przedmiot zamówienia opisany jest za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, że Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Jeżeli w SIWZ podano nazwy lub typy materiałów i produktów, to mają one na celu wskazanie parametrów jakościowych. W przypadku materiałów i produktów określonych nazwą producenta, że Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych, o parametrach nie niższych niż materiałów wskazanych nazwą. Jeżeli Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazał oznaczenie konkretnego producenta lub konkretny produkt, to dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. 3. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego lub charakteryzują się lepszymi parametrami (np. przedstawić porównanie parametrów technicznych wymaganych przez Zamawiającego z parametrami oferowanego sprzętu itp.). 4. Zamawiający dzieli zamówienie na zadania (części) i dopuszcza składanie ofert częściowych na wszystkie lub wybrane zadania (części). 5. Przedmiot zamówienia podzielono na trzy zadania (części): 1) Zadanie I: Dostawa oleju napędowego na potrzeby Gminy Dobrzyniewo Duże. a) Zadanie I obejmuje realizację cyklicznych dostaw oleju napędowego (dalej: olej ON), jedna dostawa ok. 2200 l, w łącznej maksymalnej ilości 42100 litrów spełniającego wymagania aktualnej normy PN-EN 590:2013-12 oraz rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 09 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2015 r. poz. 1680), do Gminy Dobrzyniewo Duże, ul. Białostocka 25, 16-002 Dobrzyniewo Duże; b) Zamawiane partie oleju ON dostarczane będą od poniedziałku do piątku między godziną 08.00, a 14.00, na koszt Wykonawcy wliczony w cenę, w terminie do 24 godzin od momentu otrzymania zamówienia, które będzie składane w dni robocze do godziny 10:00, zgodnie z ustaleniami wynikającymi z umowy; c) W celu realizacji zamówienia Wykonawca musi dysponować środkami transportowymi spełniającymi warunki techniczne do przewozu paliw płynnych oraz: - posiadającymi licznik i możliwość wydruku ilości wydanego paliwa, z jednoczesnym przeliczeniem na ilość paliwa wydanego w temperaturze referencyjnej 150 C, data, typ paliwa oraz godzina rozładunku, d) W przypadku uszkodzeń/awarii urządzeń Zamawiającego spowodowanych niewłaściwą jakością dostarczonego paliwa (o parametrach jakościowych niezgodnych z parametrami jakościowymi określonymi w przekazanej kopii świadectwa jakości oleju), wszelkie koszty związane z powołaniem rzeczoznawcy i oceną techniczną oraz koszty napraw pokryje Wykonawca; e) Zamawiający oświadcza że paliwo będzie wykorzystywane wyłącznie do celów własnych i nie będzie odsprzedawane (również poza granice państwa). f) Rozliczenie i fakturowanie odbywało się będzie na podstawie legalizowanego licznika autocysterny w m3 w temp. referencyjnej 15°C. g) Zamawiający informuje, ze w przypadku dokonywania kontroli zgodności parametrów jakościowych dostarczanego paliwa będzie przekazywał próbki do laboratorium h) Podane ilości stanowią maksymalną ilość przewidzianą do zakupu w ciągu trwania umowy. Zamawiający informuje, iż podane ilości mogą być mniejsze. W takim przypadku Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia wobec Zamawiającego. 2) Zadanie II: Dostawa oleju napędowego (arktycznego) na potrzeby Gminy Dobrzyniewo Duże. a) Zadanie II obejmuje realizację cyklicznych dostaw oleju napędowego (arktycznego), jedna dostawa ok. 2200 l, w łącznej maksymalnej ilości do 4800 litrów, o polepszonych właściwościach niskotemperaturowych, spełniającego wymagania aktualnej normy PN-EN 590:2013-12 oraz rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 09 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2015 r. poz. 1680), do Gminy Dobrzyniewo Duże, ul. Białostocka 25, 16-002 Dobrzyniewo Duże; b) Zamawiane partie oleju ON (arktycznego) dostarczane będą od poniedziałku do piątku między godziną 08.00, a 14.00, na koszt Wykonawcy wliczony w cenę, w terminie do 36 godzin od momentu otrzymania zamówienia, które będzie składane w dni robocze do godziny 10:00, zgodnie z ustaleniami wynikającymi z umowy; c) W celu realizacji zamówienia Wykonawca musi dysponować środkami transportowymi spełniającymi warunki techniczne do przewozu paliw płynnych oraz: - posiadającymi licznik i możliwość wydruku ilości wydanego paliwa, z jednoczesnym przeliczeniem na ilość paliwa wydanego w temperaturze referencyjnej 150 C, data, typ paliwa oraz godzina rozładunku, d) W przypadku uszkodzeń/awarii urządzeń Zamawiającego spowodowanych niewłaściwą jakością dostarczonego paliwa (o parametrach jakościowych niezgodnych z parametrami jakościowymi określonymi w przekazanej kopii świadectwa jakości oleju), wszelkie koszty związane z powołaniem rzeczoznawcy i oceną techniczną oraz koszty napraw pokryje Wykonawca; e) Zamawiający oświadcza że paliwo będzie wykorzystywane wyłącznie do celów własnych i nie będzie odsprzedawane (również poza granice państwa). f) Rozliczenie i fakturowanie odbywało się będzie na podstawie legalizowanego licznika autocysterny w m3 w temp. Referencyjnej 15°C. g) Zamawiający informuje, ze w przypadku dokonywania kontroli zgodności parametrów jakościowych dostarczanego paliwa będzie przekazywał próbki do laboratorium h) Podane ilości stanowią maksymalną ilość przewidzianą do zakupu w ciągu trwania umowy. Zamawiający informuje, iż podane ilości te mogą być mniejsze (w przypadku ON arktycznego nawet zerowe). W takim przypadku Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia wobec Zamawiającego. 3) Zadanie III: Dostawy oleju opałowego na potrzeby Gminy Dobrzyniewo Duże. a) Zadanie III obejmuje cykliczne dostawy oleju opałowego lekkiego – przeznaczonego do celów procesowych i grzewczych w łącznej maksymalnej ilości 23500 litrów, spełniającego wymagania określone w normie jakościowej PN-C-96024:2001, o gęstości w temp. 15˚C nie większej niż 840 [kg/m3] oraz o wartości opałowej minimum 41 [MJ/kg] do Świetlicy wiejskiej w Chrabołach, Chraboły 41, 16-002 Dobrzyniewo Duże oraz Szkoły Podstawowej w Pogorzałkach, Pogorzałki 127, 16-002 Dobrzyniewo Duże. b) Przewidywane ilości zamawianego oleju opałowego lekkiego w okresie trwania umowy: 23500 litrów. Zamówienia oleju opałowego lekkiego będą uzależnione od potrzeb Zamawiającego i mogą odbiegać od zadeklarowanych wyżej; c) Olej opałowy lekki dostarczany będzie przez cały okres obowiązywania umowy w ilości określonej przez Zamawiającego nie większej jednorazowo niż 12000 litrów do stacji rozładunku oleju opałowego lekkiego między godziną 08.00, a 14.00, od poniedziałku do piątku; d) Zamawiane partie oleju opałowego lekkiego dostarczane będą na koszt Wykonawcy wliczony w cenę, w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od momentu złożenia przez Zamawiającego zamówienia; e) W przypadku uszkodzeń/awarii urządzeń Zamawiającego spowodowanych niewłaściwą jakością dostarczonego paliwa (o parametrach jakościowych niezgodnych z parametrami jakościowymi określonymi w przekazanej kopii świadectwa jakości oleju), wszelkie koszty związane z powołaniem rzeczoznawcy i oceną techniczną oraz koszty naprawienia szkody pokryje Wykonawca; f) Zamawiający oświadcza że paliwo będzie wykorzystywane wyłącznie do celów własnych i nie będzie odsprzedawane (również poza granice państwa). g) Zamawiający nie gwarantuje dostaw łącznych do obu lokalizacji w tym samym czasie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki w ramach wszystkich części zamówienia dotyczące: 1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów to jest posiada: a) koncesję na obrót paliwami płynnymi, o której mowa w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetycznie (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 2166 z późn. zm.), b) licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy zgodnie ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1495 z późn. zm.), lub zaświadczenie na krajowe przewozy drogowe własne wystawione na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1495 z późn. zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy wykonawca, w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, zobowiązany jest złożyć do oferty oddzielnie oświadczenie o którym mowa w Rozdz. VII pkt 1 SIWZ, czyli oświadczenie wstępne (na lub wg załącznika nr 2 do SIWZ). 2. W przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów, Wykonawca zobowiązany jest: 1) zamieścić informacje o tych podmiotach we wstępnym oświadczeniu wykonawcy, składanym na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, dotyczącym spełnienia warunków udziału w postępowaniu i niepodlegania wykluczeniu – w załączniku nr 2 do SIWZ, 2) złożyć oświadczenie, że w stosunku do podmiotu, na którego zasoby powołuje się w niniejszym postępowaniu, nie zachodzą podstawy wykluczenia z postępowania – w załączniku nr 2 do SIWZ, 3) złożyć dokumenty, w szczególności zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (na lub wg. załącznika nr 4 do SIWZ), które określa w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wraz z innymi wykonawcami, którzy złożyli oferty w tym postepowaniu – Załącznik nr 3 do SIWZ. 4. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiazania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach