Przetargi.pl
„Dostawa oleju napędowego i etyliny bezołowiowej Pb95 w roku 2022 i 2023.”

NADLEŚNICTWO RUDKA ogłasza przetarg

  • Adres: 17-123 Rudka, ul. Olendzka 31
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-11-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: NADLEŚNICTWO RUDKA
    ul. Olendzka 31
    17-123 Rudka, woj. podlaskie
    REGON: 050511747
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://rudka.bialystok.lasy.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa oleju napędowego i etyliny bezołowiowej Pb95 w roku 2022 i 2023.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny bezgotówkowy zakup paliw płynnych do pojazdów służbowych Zamawiającego:• olej napędowy ON – wg PN-EN 590+A1:2017-6 lub równoważnej*1 - 27510 li-trów; • benzyna bezołowiowa PB 95 – wg PN-EN 228+A1:2017-06 lub równoważnej - 590 litrów.Wykonawca zobowiązany jest dysponować 10 stacjami paliw na terenie kraju spełniającymi wymogi określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 21 listopada 2005 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (Dz.U. 2014. 1853 t.j.), w tym co najmniej jedną stacją paliw umożliwiającą odbiór przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego, usytuowaną w odległości nie większej niż 20 km od siedziby Zamawiającego liczonej najkrótszą drogą publiczną.Oferowane paliwa płynne muszą odpowiadać wymaganiom jakościowym określonym w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. (Dz.U.2015 poz.1680). w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych. Wykonawca zapewnia Zamawiającemu karty do rozliczeń bezgotówkowych. Karty muszą być zabezpieczone kodem PIN.Zamawiający wymaga, aby karty paliwowe zostały wydane w ciągu 10 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia, po zawarciu umowy.Zamawiający nie przewiduje dodatkowych opłat za wydanie kart.Zakup paliwa Zamawiający dokonywał będzie u Wykonawcy własnymi środkami trans-portowymi sukcesywnie w miarę potrzeb w ciągu okresu ważności umowy;Na stacjach paliwowych wybranego Wykonawcy paliwa będą tankowane bezpośrednio do zbiorników pojazdów zamawiającego lub do kanistrów w przypadku eksploatacji drobnego sprzętu z napędem spalinowym; rozliczenie za tankowane paliwo dokonywane będzie na podstawie aktualnych cen na dystrybutorze w dniu sprzedaży na stacji paliw, pomniejszone o upust zadeklarowany w ofercie wykonawcy. Zamawiający wymaga, aby punkt odbioru paliwa był dostępny (czynny) co najmniej 5 dni w tygodniu (dni robocze) od godz. 7.30 do 15.30.Zamawiający zobowiązuje się zapłacić należności za sukcesywnie wykonane przez Wykonawcę dostawy w terminie do 14 dni od daty wystawienia faktury; Nie przewiduje się zaliczek.Forma zapłaty - jak w projekcie umowy – Załącznik nr 3 do SWZ.Wielkość zamówienia (w litrach) określona w rozdziale III ust. 1 SWZ stanowi maksymalny limit potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy.Zamawiający zobowiązuje się do bezwarunkowego odebrania 50% zamówienia określonego w rozdziale III ust.1.Pozostała część zamówienia będzie odebrana przez Zamawiającego w zależności od jego potrzeb, bez konieczności zmiany umowy, zawartej z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu.Ograniczenie przedmiotu umowy na zasadach wyżej określonych nie stanowi niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania i nie jest w związku z tym podstawą do podnoszenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego.Zamawiający zastrzega, że zapłata należności będzie dokonywana tylko za rzeczywiście odebrane paliwa, a realizacja przedmiotu zamówienia będzie następowała sukcesywnie.Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (o ile są mu wiadome na tym etapie) nazwy (firmy) tych podwykonawców.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09100000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Wykonawca zobowiązany jest posiadać koncesję na obrót paliwami, stosownie do wymagań art. 32 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 Prawo energetyczne (Dz.U. 2022.1385 t.j.).3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-11-16

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach