Przetargi.pl
Dostawa oleju napędowego grzewczego do kotłowni Placówek Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej w Przemyślu

Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej ogłasza przetarg

  • Adres: 37-700 Przemyśl, Adama Mickiewicza
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 16 6732153, 16 6732087 , , fax. 16 6732707
  • Data zamieszczenia: 2020-07-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej
    Adama Mickiewicza 34
    37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie
    tel. 16 6732153, 16 6732087 , , fax. 16 6732707
    REGON: 65018683700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bieszczadzki.strazgraniczna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju napędowego grzewczego do kotłowni Placówek Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej w Przemyślu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju napędowego grzewczego do kotłowni Placówek Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej w Przemyślu w ilości szacunkowej 210 000 litrów. Wymagane parametry oleju napędowego grzewczego Zamawiający określił w „Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia”, stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca dostarczy olej napędowy grzewczy swoim transportem, na własny koszt i ryzyko, autocysterną wyposażoną w legalizowane urządzenie pomiarowe wydanego oleju oraz drukarkę z możliwością wydruku potwierdzenia ilości wydanego oleju napędowego grzewczego, we wskazane przez Zamawiającego miejsce. Szczegółowe ilości i miejsca dostaw oleju zawarte są w „Harmonogramie dostaw”, stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. Ilość dostaw oraz ilość oleju napędowego grzewczego, podana w Załączniku nr 6 do SIWZ, została określona szacunkowo. Zamawiający gwarantuje realizację przedmiotu zamówienia w minimum 50% szacunkowej ilości, o której mowa powyżej. Ilości oleju napędowego grzewczego, określone w Załączniku nr 6 do SIWZ mogą ulec zmniejszeniu w związku z wystąpieniem okoliczności uzasadnionych potrzebą gospodarczą, warunkami klimatycznymi mającymi wpływ na ilość zużywanego oleju, działaniem siły wyższej, klęsk żywiołowych. Ilości dostaw oleju napędowego grzewczego, określone w Załączniku nr 6 do SIWZ mogą ulec zmianie (zwiększeniu lub zmniejszeniu) w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego. Wykonawca na swój koszt dokona załadunku i rozładunku oleju napędowego grzewczego. Z autocysterny wymagany jest rozładunek oleju przy pomocy pompy. Lokalizacja zbiorników w placówkach SG w m. Stuposiany i m. Ustrzyki Górne powoduje, że dostawy cysterną o długości 14,6 m są bardzo utrudnione, ze względu na wąskie ciągi komunikacyjne oraz nachylenia terenu, a w warunkach zimowych wręcz niemożliwe. Dostawy cysterną o długości 9,2 m w okresie letnim nie sprawiają problemów lecz w okresie zimowym niezbędne są łańcuchy na koła. Dostawy do placówek będą łączone, np. zawartość cysterny będzie zamówiona do 3 lub więcej placówek. Dostawy do pojedynczych placówek nie są planowane i mogą wystąpić sporadycznie. Dostawy będą realizowane w dni robocze, w godzinach pracy Zamawiającego, tj. 7:30-15:30. Zamawiający drogą elektroniczną lub za pomocą faksu wyznaczy miejsce, ilość i termin dostawy partii oleju napędowego grzewczego. Termin rozpoczęcia dostaw zamówionej partii oleju nastąpi nie później niż 3 dni robocze od daty otrzymania przez Wykonawcę zamówienia wysłanego przez Zamawiającego. Wykonawca dostarczy olej napędowy grzewczy o jakości zgodnej z obowiązującymi normami. Każdorazowo do dostarczonej partii oleju napędowego grzewczego Wykonawca dołączy świadectwo jakości. Rozliczenie ilości dostaw następować będzie w temperaturze referencyjnej + 15 st. C. Za dostarczony olej Wykonawca każdorazowo wystawi fakturę VAT z terminem płatności 30 dni od daty potwierdzenia przez Zamawiającego otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Przez produkt równoważny należy rozumieć przedmiot zamówienia o parametrach, jakości wykonania, technologii wykonania nie gorszej niż w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe, oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych ofert równoważnych. W przypadku powołania w opisie przedmiotu zamówienia norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ustawy p.z.p., Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. W czasie trwania umowy nie może ulec zmianie zaproponowany przez Wykonawcę upust/marża.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09135100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 6 000,00 zł, (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium musi być wniesione przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Minimalny poziom zdolności: Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane przepisami prawa uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada koncesję wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi, stosownie do art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 833 z późn. zm.). W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek powinien spełniać co najmniej jeden z Wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w celu potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy p.z.p. w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy p.z.p., przekaże Zamawiającemu, w formie pisemnej Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem Oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. dokument należy złożyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. 2. Wypełniony Druk ofertowy wraz z Tabelą do Druku ofertowego, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. Druk ofertowy wraz z Tabelą do Druku ofertowego należy złożyć pod rygorem nieważności w oryginale. 3. Pełnomocnictwo – w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz gdy oferta lub załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Ww. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie. 4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na czas realizacji zamówienia – jeżeli Wykonawca będzie polegał na zasobach innych podmiotów w celu wykazania spełniania postawionych przez Zamawiającego warunków udziału w postępowaniu – wzór Zobowiązania stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ. Ww. zobowiązanie należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem, podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do składania oświadczeń woli w imieniu oddającego zasoby do dyspozycji Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach