Przetargi.pl
Dostawa ogumienia letniego do pojazdów służbowych KWP garnizonu łódzkiego

Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 91-048 Łódź, ul. Lutomierska 108/112
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6652295 , fax. 042 6652080
  • Data zamieszczenia: 2014-02-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
    ul. Lutomierska 108/112
    91-048 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6652295, fax. 042 6652080
    REGON: 47075497600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.lodzka.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa ogumienia letniego do pojazdów służbowych KWP garnizonu łódzkiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa ogumienia letniego do pojazdów służbowych KWP garnizonu łódzkiego (CPV-34351100-3, 34352100-0, 34411200-3). Szczegółowy opis warunków realizacji zamówienia został określony w załączniku nr 6 do SIWZ, tj. wzorze umowy. Wykaz najczęściej zamawianego asortymentu, będącego przedmiotem zamówienia, podany jest w formularzu asortymentowo - cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Faktyczna liczba i asortyment zrealizowanych dostaw będzie zależna od potrzeb Zamawiającego i posiadanych środków finansowych Zamawiającego. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zakupu opon nie ujętych w formularzu pod warunkiem, że ich cena będzie konkurencyjna w stosunku do cen tożsamych opon obowiązujących na rynku sprzedaży. Wykaz magazynów, do których będzie dostarczany przedmiot zamówienia w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 15:00: Wydział Transportu KWP w Łodzi, 92-104 Łódź, ul. Stokowska 21/25 Komenda Miejska Policji w Piotrkowie Tryb., 97-300 Piotrków Tryb., ul. Szkolna 30/38 Komenda Powiatowa Policji w Sieradzu, 98-200 Sieradz, ul. Sikorskiego 2. Realizacja dostaw będzie obowiązywała przez okres 6 miesięcy od dnia podpisania umowy, lecz nie dłużej niż do wyczerpania kwoty umowy, w zależności od tego, co nastąpi pierwsze. Termin dostawy nie może być dłuższy niż 2 dni robocze od chwili złożenia zamówienia. Dostarczane opony: nie mogą być starsze niż 12 miesięcy od daty muszą posiadać na bieżniku etykiety w formie naklejek Rozporządzenie UE Nr 1222/2009 (z późn. zm.), spełniać wymogi techniczne i jakościowe odpowiednich norm PN-EN, być dopuszczone do stosowania zgodnie z §10 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia /Dz. U. 2003 Nr 32, poz.262 z późn. zm./.spełniać wymagania LI/SI określone w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Dla każdej opony Wykonawca przedstawi proponowaną wartość indeksów z zachowaniem minimalnych wartości wymaganych przez Zamawiającego oraz poda markę opony, rodzaj oferowanego bieżnika oraz dane z etykiety. Zamawiający wymaga, aby: Współczynnik oporów toczenia opon letnich do samochodów osobowych, terenowych i dostawczych był klasy minimum E, do samochodów ciężarowych był klasy minimum D dla opon uniwersalnych (do samochodów ciężarowych i autobusów) był klasy minimum E. Współczynnik przyczepności na mokrej nawierzchni opon do samochodów osobowych, terenowych, dostawczych, ciężarowych i autobusów był klasy minimum C - dla opon letnich i minimum E - dla opon uniwersalnych. Poziom hałasu zewnętrznego dla opon wymienionych w rozporządzeniu UE nie może być większy niż 72 dB Wykonawca zapewni ciągłość dostaw ogumienia z zaproponowanym bieżnikiem przez cały okres obowiązywania umowy. Przedmiot zamówienia obejmuje również cotygodniowy nieodpłatny odbiór zużytych opon ze wskazanego przez Zamawiającego miejsca i przekazanie ich do utylizacji lub recyklingu. Wykonawca raz w miesiącu sporządzi zestawienie wagowe odebranych opon i wystawi kartę przekazania odpadu. Ilość ogumienia odebranego (zużytego) przez Wykonawcę nie przekroczy ilości zamówionego przez Zamawiającego w ramach umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 343511003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.lodzka.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach