Przetargi.pl
DOSTAWA OGUMIENIA DO POJAZDÓW DLA JEDNOSTEK WOJSKOWYCH BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU 31 WOG ZGIERZ (Nr sprawy 36/ZP/15)

31 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, ul. Konstantynowska 85
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 750 20 98 , fax. 42 750 21 01
  • Data zamieszczenia: 2015-03-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Konstantynowska 85 85
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 42 750 20 98, fax. 42 750 21 01
    REGON: 10106725600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.31wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Obrona

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA OGUMIENIA DO POJAZDÓW DLA JEDNOSTEK WOJSKOWYCH BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU 31 WOG ZGIERZ (Nr sprawy 36/ZP/15)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia (nr sprawy 36/ZP/15) jest zakup ogumienia (opon, dętek, ochraniaczy detek) do pojazdów 31 WOG Zgierz oraz Jednostek Wojskowych będących na zaopatrzeniu 31 WOG Zgierz, do magazynów służby czołg-sam w Grupach Zabezpieczenia Zgierz, Tomaszów Mazowiecki, Nowy Glinnik. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ (formularz cenowy). Oferowane wyroby powinny być wykonane zgodnie z dokumentacją techniczną i wymaganiami technicznymi opracowanymi przez producenta powinny być: nowe (produkcji 2014/2015), nieużywane, nieregenerowane, w kategorii I-ej, spełniające wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób. Dostawy do ZAMAWIAJĄCEGO powinny odbywać się transportem WYKONAWCY na jego koszt i ryzyko i być awizowane faksem min. 7 dni przed datą dostawy. Dostawy realizować w dni robocze (tj. od poniedziałku do piątku w godz. 8°°- 15°°); Dostawa do ZAMAWIAJĄCEGO powinna odbyć się w obecności WYKONAWCY. Podstawą dokonania odbioru przez ODBIORCĘ jest sporządzenie protokołu dostawy (protokołu przekazania) oraz dostarczenie przez WYKONAWCĘ: a) Faktury VAT; b) Kart gwarancyjnych na opony. c) Deklaracja zgodności. Do chwili podpisania przez ODBIORCĘ dokumentu o której mowa powyżej, pełną odpowiedzialność za dostawę ponosi WYKONAWCA. Okres gwarancji na cały przedmiot zamówienia powinien wynosić minimum 2 lata od daty odbioru towaru, tj. od daty podpisania protokołu odbioru, chyba że Wykonawca dał dłuższą gwarancję. Uszczegółowienie opisu przedmiotu zamówienia zawiera: -załącznik nr 1 do SIWZ - formularz cenowy -wzór umowy (załącznik nr 3 do SIWZ) - określający warunki na jakich zamawiający wymaga od wykonawcy zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty na produkty równoważne w zadaniu nr 1 w pozycjach nr 2 i nr 7. Produkty równoważne są to produkty o parametrach podanych przez Zamawiającego lecz innego producenta oraz o identycznym przeznaczeniu. Brak podania nazwy producenta w treści Załącznika nr 1 do SIWZ - zadanie nr 1 w poz. nr 2 i 7 w kolumnie 9 (nazwa producenta produktu równoważnego), skutkować będzie uznaniem, iż jest to produkt zaproponowany przez Zamawiającego. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. UWAGA: Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia określonego w zamówieniu podstawowym (załącznik nr 1 do SIWZ) oraz jest uprawniony do realizacji zamówienia opcjonalnego przez Wykonawcę, z którym zostanie zawarta umowa na zamówienie podstawowe. Przy skorzystaniu przez Zamawiającego z prawa opcji na dostawę ogumienia, przedmiot zamówienia może się zwiększyć max. do 10% zamówienia podstawowego. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia przedmiotu zamówienia w ramach asortymentu wyszczególnionego w zamówieniu podstawowym po takiej samej cenie jednostkowej jak w zamówieniu podstawowym. Zamawiający powiadomi Wykonawcę w jakim zakresie zostanie on zobowiązany wykonać zamówienie opcjonalne. W przypadku skorzystania z opcji zwiększenia asortymentu Zamawiający powiadomi Wykonawcę na piśmie (faxem) o asortymencie i zamawianych ilościach w terminie do 4 dni roboczych od daty podpisania umowy. Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy w/w asortymentu w terminie do 15 dni roboczych od daty powiadomienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 343511003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 15 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin dostawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.31wog.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach