Przetargi.pl
Dostawa odzieży sportowej oraz wyposażenia i sprzętu sportowego na potrzeby jednostek będących na zaopatrzeniu 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego

17 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 75-901 Koszalin, 4 Marca
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 45 68 15, 261 45 61 95 , fax. 261 45 62 44
  • Data zamieszczenia: 2017-10-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    4 Marca 3
    75-901 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 261 45 68 15, 261 45 61 95, fax. 261 45 62 44
    REGON: 33120312800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.17wog.wp.mil.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa odzieży sportowej oraz wyposażenia i sprzętu sportowego na potrzeby jednostek będących na zaopatrzeniu 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa odzieży sportowej oraz wyposażenia i sprzętu sportowego na potrzeby jednostek będących na zaopatrzeniu 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego. 2. Istotne wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia: 1) Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego zawierający: nazwę, cechy, przeznaczenie, przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczno-jakościowe, a także przewidywane ilości i rozmiarówka określone zostały w załączniku nr 2 do SIWZ – Formularz cenowy szczegółowy, kolumna 2 formularza. 2) Wszystkie dostarczone artykuły stanowiące przedmiot zamówienia, muszą być fabrycznie nowe w oryginalnych opakowaniach producenta. Opakowania, zbiorcze i jednostkowe, muszą być nienaruszone. Opis zawartości w języku polskim. Posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz znaki identyfikacyjne produkt, a w szczególności znak towarowy produktu lub markę producenta artykułu oraz termin przydatności artykułu do stosowania (nie dotyczy artykułów o nieoznaczonym przez producenta okresie przydatności do stosowania). 3) Zamawiający po stwierdzeniu ukrytych wad jakościowych artykułów stanowiących przedmiot zamówienia w okresie terminu gwarancyjnego i rękojmi pozostawi wadliwy materiał do dyspozycji Wykonawcy, powiadamiając go niezwłocznie (pisemnie) o stwierdzonych brakach lub wadach oraz potwierdzi powyższe przesłaniem protokołu reklamacyjnego 4. Informacja o miejscu realizacji zamówienia: 1) Miejscem odbioru przedmiotów mundurowych jest magazyn Zamawiającego w Koszalinie, ul. 4-go Marca 3. 2) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar do wskazanego przez Zamawiającego miejsca na własny koszt i ryzyko oraz dokonać rozładunku przedmiotu zamówienia w miejscu wskazanym przez przedstawiciela Zamawiającego. 3) Dostawa będzie realizowana jednorazowo do magazynu, gdzie nie ma możliwości wjechania wózkiem widłowym. 4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia dostawy pod względem ilościowym i jakościowym w momencie dostarczenia towaru w obecności przedstawiciela Wykonawcy. 5. Wykonawca zobowiązuje się do: 1) Dostawy odzieży sportowej oraz wyposażenia i sprzętu sportowego, według asortymentu, cen jednostkowych i w ilości wyszczególnionym w Formularzu cenowym szczegółowym, stanowiącym załącznik nr 2 do umowy. 2) Wykonania zamówienia w zadeklarowanym terminie określonym w umowie i dostarczenia odzieży sportowej oraz wyposażenia i sprzętu sportowego do wskazanego w siedzibie 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego magazynu. 3) Udzielenia Zamawiającemu rękojmi oraz gwarancji jakościowej na dostarczoną odzież sportową oraz wyposażenie i sprzęt sportowy na warunkach określonych w przepisach o rękojmi i gwarancji zawartych w Kodeksie Cywilnym. 6. Informacja o ofercie równoważnej: 1) Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej w zakresie oferowanych artykułów pod warunkiem spełnienia wszystkich parametrów określonych w opisie przedmiotu zamówienia opisanym w Formularzu cenowym szczegółowym, stanowiącym załącznik nr 2 do umowy. 2) Zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 uPzp Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. 7. Informacja o podwykonawstwie: 1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom – art. 36a ust. 1 uPzp. 2) Zamawiający nie nakłada obowiązku osobistego wykonania kluczowych części zamówienia przez Wykonawcę. 3) W przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Wykonawca zobowiązany jest w części 3 załącznika nr 2 do SIWZ - Formularza oferty oświadczenia (art. 25a ust. 1 uPzp) wskazać nazwę podwykonawcy/podwykonawców oraz zakres czynności jakie będą oni wykonywać. 4) Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia nastąpi w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawia oświadczenie lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca zobowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia części zamówienia. 5) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. 8. W przypadku gdy Wykonawca nie wskaże części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom Zamawiający uzna, że całość zamówienia Wykonawca wykona samodzielnie. 9. Na zamówienie zostanie podpisana umowa. Istotne postanowienia umowy – projekt umowy stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37400000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 uPzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, wzór oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ. 2. Wypełniony formularz oferty - załącznik nr do SIWZ, 3. W przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje(ą) osoba (y) inna (e) niż upoważniona(e) do reprezentowania Wykonawcy, do oferty należy załączyć dokument lub dokumenty, z którego(ych) będzie wynikać zakres umocowania. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach