Powiatowy Zespół Szkół Nr 4 im. J. Wejhera w Wejherowie ogłasza przetarg
- Adres: 84-200 Wejherowo, Sobieskiego
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 586 722 415, , fax. 586 722 095
- Data zamieszczenia: 2019-10-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zespół Szkół Nr 4 im. J. Wejhera w Wejherowie
Sobieskiego 344
84-200 Wejherowo, woj. pomorskie
tel. 586 722 415, , fax. 586 722 095
REGON: 19891800000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzs4.wejher.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa odzieży roboczej i obuwia roboczego dla Powiatowego Zespołu Szkół nr 4 w Wejherowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowej odzieży roboczej i obuwia roboczego, które stanowiły będą wyposażenie stanowiska pracy dla uczniów Powiatowego Zespołu Szkół nr 4 im. Jakuba Wejhera w Wejherowie realizujących staże i praktyki w ramach projektu 3.3.1 RPO WP 2014-2020 „Zintegrowany rozwój publicznego szkolnictwa zawodowego w Powiecie Wejherowskim poprzez wzrost jakości edukacji zawodowej w ramach przedsięwzięcia strategicznego – Kształtowanie sieci ponadgimnazjalnych szkół zawodowych uwzględniającej potrzeby subregionalnych i regionalnego rynku pracy”, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Zamawiający zamawia odzież roboczą i obuwie robocze spełniające min. wymagania zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do specyfikacji. 3. Zamawiający przewiduje, że łączna wartość poszczególnych elementów wyposażenia stanowiska pracy jednego ucznia, t.j. bluzy roboczej, spodni roboczych, koszuli flanelowej, kurtki i butów nie powinna przekroczyć kwoty 380 zł brutto - 1 komplet. 4. Zamawiający zamawia poszczególne rodzaje odzieży roboczej i obuwie robocze dla 200 uczniów (199 mężczyzn i 1 kobiety), przy czym zastrzega sobie możliwość zastosowania „prawa opcji” i zwiększenia zamówienia w trakcie trwania umowy o 66 sztuk każdego rodzaju odzieży i obuwia roboczego ,tj. maksymalnie łącznie dla 266 uczniów, w zależności od liczby zgłaszających się chętnych do realizacji staży i praktyk uczniów. W ramach zamówienia opcjonalnego zamawiający może zamówić ubranie robocze i obuwie robocze zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn, dlatego też w formularzu ofertowym. Wykonawca jest zobowiązany dodatkowo przedstawić cenę brutto kompletu odzieży i obuwia dla kobiety i mężczyzny. Wykonawca będzie zobowiązany zrealizować zamówienie opcjonalne na warunkach wynikających z zawartej umowy i po cenach określonych w złożonej przez wykonawcę ofercie. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do zamawiającego w przypadku gdy zamawiający z prawa opcji nie skorzysta. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zrealizowania zamówienia w kilku partiach ( maksymalnie w trzech) . Zapotrzebowanie na każdą partię wraz z wymaganą ilością kompletów odzieży roboczej i obuwia wraz z rozmiarami Zamawiający przekaże każdorazowo drogą elektroniczną: a) pierwszej partii – najpóźniej w dniu podpisania umowy; b) kolejnych partii- najpóźniej na 14 dni przed planowaną dostawą . 6. Orientacyjne terminy i ilości kompletów odzieży z obuwiem w danych partiach ( bez ewentualnych opcji) - Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian w zakresie ilości i terminów : I partia – planowana ilość: ok. 100 kompletów, planowany termin dostawy:koniec listopada/ grudzień 2019 , w zależności od terminu podpisania umowy, II partia – planowana ilość: ok. 50 kompletów, planowany termin dostawy: 30.01.2020. III partia – planowana ilość: ok. 50 kompletów, planowany termin dostawy: 30.03.2020. 7. Na przedstawionym wykazie , o którym mowa w pkt. 5 każdy uczeń będzie oznaczony literą i cyfrą, np.: P1, P2……..P200 i td, do którego przypisane będą odpowiednie rozmiary poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga, aby dostarczone produkty ( konkretne rozmiary) były oznaczone flamastrem, naklejką lub w inny widoczny sposób identyfikatorem ucznia , zgodnym z zestawieniem, tak, aby łatwo było przyporządkować odpowiednie produkty konkretnemu uczniowi. 8. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na dostarczoną odzież i obuwie robocze na okres minimum 12 miesięcy. Okres udzielonej gwarancji będzie zależał od deklaracji wykonawcy w ofercie. Okres gwarancji będzie podlegał ocenie przez zamawiającego w ramach kryteriów oceny ofert określonych w pkt. 20.2 specyfikacji. Wykonawca zobowiązany jest udzielić takiej samej gwarancji na wszystkie dostarczone produkty. 9. Koszt dostawy i rozładunku towaru leży po stronie Wykonawcy (w tym wniesienie do wskazanego miejsca w siedzibie Zamawiającego, nie tylko dostarczenie). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18100000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w pkt. 18.7 specyfikacji, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (załącznik nr 6 do specyfikacji). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- 3/TP/2024 Sukcesywne dostawy odzieży, obuwia roboczego i ochronnego oraz ochron osobistych do Zakładu Utylizacyjnego Sp. z o.o.
Dodano: 2024-02-22 - Dostawa odzieży i obuwia roboczego oraz środków ochrony osobistej żołnierzy specjalistów do 6 Wojskowego Oddziału Gospodarczego Ustka w 2023 roku.
Dodano: 2023-11-15 - CZĘŚĆ I: DOSTAWA MUNDURÓW DAMSKICH MARYNARKI WOJENNEJ CZĘŚĆ II: DOSTAWA KOSZUL DAMSKICH I KOSZULOBLUZ DAMSKICH
Dodano: 2023-09-20 - Dostaw odzieży roboczej i obuwia operacyjnego
Dodano: 2021-02-19 - Dostawa odzieży roboczej i obuwia operacyjnego
Dodano: 2020-12-23 - sukcesywne dostawy odzieży, obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników Morskiego Instytutu Rybackiego - Państwowego Instytutu Badawczego wraz z usługą prania odzieży zabrudzonej chemicznie
Dodano: 2020-10-09 - Zakup odzieży roboczej
Dodano: 2020-10-08 - sukcesywne dostawy odzieży, obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników Morskiego Instytutu Rybackiego - Państwowego Instytutu Badawczego wraz z usługą prania odzieży zabrudzonej chemicznie.
Dodano: 2020-09-17 - Dostawa odzieży i obuwia roboczego oraz środków ochrony osobistej dla pracowników oraz żołnierzy specjalistów do 6 WOG Ustka w 2020 roku.
Dodano: 2020-06-03 - Dostawa odzieży roboczej i odzieży ochronnej dla stażystów/praktykantów uczęszczających na staże i praktyki w ramach projektu "Wybieram przyszłość zawodową - podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w Powiecie Starogardzkim" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2020-04-27