Przetargi.pl
Dostawa odzieży roboczej dla personelu medycznego do magazynu szpitala przez okres 36 miesięcy

Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP ogłasza przetarg

  • Adres: 05-400 Otwock, ul. Konarskiego 13
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7794031 w. 477 , fax. 022 7794031 w. 477
  • Data zamieszczenia: 2012-12-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP
    ul. Konarskiego 13 13
    05-400 Otwock, woj. mazowieckie
    tel. 022 7794031 w. 477, fax. 022 7794031 w. 477
    REGON: 00029015600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spskgruca.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa odzieży roboczej dla personelu medycznego do magazynu szpitala przez okres 36 miesięcy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa odzieży roboczej dla personelu medycznego do magazynu szpitala przez okres 36 miesięcy Zakres zamówienia 1) Etap I umowy dotyczy zamówienia jednorazowego dla 543 osób. 2) Etap II umowy dotyczy realizacji odzieży według potrzeb SPSK. Szacowana liczba osób wynosi 610. Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 - formularzu asortymentowo - cenowym i załączniku nr 5 do SIWZ - zestawieniu odzieży roboczej. Dane techniczne asortymentu 1) Tkanina dla personelu medycznego, skład 65% poliester, 35% bawełna, 2) Temperatura prania i dezynfekcji ( odzież biała do 90OC, odzież kolorowa do 60OC), 3) Ciężar tkaniny białej i kolorowej 185g/m2 , 4) Kurczliwość tkaniny do 1,5%, 5) Wzmocnienie szwów przy rękawach i kieszeniach oraz przy spodniach na szwie w części tylnej i po wewnętrznej stronie nogawek. Dane informacyjne Każdy rodzaj dostarczonego wyrobu, musi być opatrzony wszytą, odporną na ścieranie i pranie metką zawierającą następujące informacje: 1) Identyfikację rozmiaru odzieży, 2) Sposób czyszczenia, 3) Temperaturę prania, 4) Skład tkaniny Wymagania w zakresie opakowania Wymagane jest, aby Wykonawca zapewnił właściwe opakowanie foliowe, dla każdego dostarczonego rodzaju odzieży z oznaczeniem nazwiska użytkownika oraz oddziału. Wymagania w zakresie pobierania wymiarów 1) Zamawiający będzie zamawiał odzież na podstawie Tabeli Rozmiarów podanej przez Wykonawcę. Jednakże, Zamawiający zastrzega sobie, możliwość zamawiania odzieży dla personelu w rozmiarach odpowiednich dla użytkowników tj. każda część z kpl odzieży może zostać zamówiona w rozmiarze odpowiadającym bezpośredniemu użytkownikowi (np: garsonka - garnitur rozmiar (40), spodnie - spódnica w rozmiarze 44, oraz dostosowanie wzrostu podanego przez użytkownika niezależnie od obowiązującej tabel)i. 2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do możliwości podania indywidualnych rozmiarów przez użytkownika dla osób nieproporcjonalnych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji w następującym zakresie: zakupu minimum 20% towaru, o którym, mowa w załączniku nr 1 do SIWZ tj. formularzu asortymentowo - cenowym zakupu każdej pozycji, o której mowa w załączniku nr 1 do SIWZ tj. formularzu asortymentowo - cenowy w ilości o 50% większej niż określona w umowie, z zastrzeżeniem, że łączna wartość umowy nie może zostać przekroczona. Zamawiający zastrzega sobie, aby Wykonawca lub jego upoważniony przedstawiciel dokonał realizacji przedmiotu zamówienia etapu I w ciągu 30 dni od dnia złożenia zamówienia przez SPSK. Całościowa realizacja etapu I nie może przekroczyć 60 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do realizacji przedmiotu zamówienia dla etapu II na następujących warunkach: a) Osoby nowozatrudnione licząc ok. 20%, dla których przewiduje się 14 dni na dostarczenie towaru do SPSK, od dnia wysłania zamówienia przez SKPK. b) Pozostałe ok. 80% zamówienia dla etapu II, zostanie zrealizowana przez Wykonawcę w terminie 30 dni od daty wysłania zamówienia przez SPSK.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331990001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ocena jakości
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spskgruca.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach