Radomska Stacja Pogotowia Ratunkowego ogłasza przetarg
- Adres: 26-600 Radom, ul. Tochtermana 1
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 048 3626389 , fax. 048 3624847
- Data zamieszczenia: 2016-04-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Radomska Stacja Pogotowia Ratunkowego
ul. Tochtermana 1 1
26-600 Radom, woj. mazowieckie
tel. 048 3626389, fax. 048 3624847
REGON: 67020628600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pogotowie.radom.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa umundurowania dla członków zespołów ratownictwa medycznego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia- dostawa umundurowania dla członków zespołów ratownictwa medycznego. 2. Kod CPV określający przedmiot zamówienia: CPV 33.19.90.00-1; 18.83.00.00-6 3.Dostarczone umundurowanie winno być zgodne z opisem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ, (formularz asortymentowo- cenowy). 4.Termin realizacji zamówienia: 7 dni od złożenia zamówienia przez Zamawiającego. 5.Zamawiający wymaga, aby dostawy były realizowane do siedziby Radomskiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Radomiu przy ul. Tochtermana 1, 26-600 Radom, na koszt i ryzyko Wykonawcy. 6. Dostawa winna być udokumentowana przez Wykonawcę fakturą VAT. 7.Termin płatności faktury VAT wynosi 30 dni kalendarzowych od daty jej otrzymania przez Zamawiającego. 8.Zamawiający nie dopuszcza możliwości zmiany cen jednostkowych towaru w trakcie realizacji przedmiotu umowy. 9.Zamawiający żąda zgodnie z art. 36 b ust.1, wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 11.Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia przez Wykonawcę oferty wariantowej. 12. Zamawiający nie będzie zawierał umowy ramowej. 13. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających. 14. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 15.Złożenie przez Wykonawcę oferty niezgodnej z powyższymi warunkami powodować będzie jej odrzucenie na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331990001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Składając ofertę Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w następującej wysokości: 4 000, 00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych 00/100) 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty o których mowa w art.6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2000r. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Konto bankowe: ING Bank Śląski S.A. 26 1050 1793 1000 0090 3045 8005.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: właściwości użytkowe
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pogotowie.radom.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- zakup i sukcesywna dostawa ubrań operacyjnych, do komory kriogenicznej oraz ubrań roboczych
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa odzieży medycznej i obuwia dla personelu medycznego Szpitala Praskiego p. w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o. o.
Dodano: 2016-07-21 - ZAKUP I DOSTAWY STERYLNYCH FARTUCHÓW
Dodano: 2016-06-24 - Sukcesywne dostawy odzieży operacyjnej i pościeli
Dodano: 2016-05-25 - zakup i sukceywna dostawa obłożeń operacyjnych
Dodano: 2016-05-13 - Dostawa obuwia, odzieży roboczej i ochronnej dla Jednostki Wojskowej Nr 6021
Dodano: 2016-04-15 - Dostawy odzieży zabiegowej
Dodano: 2016-04-08 - ODZIEŻ OCHRONNA MEDYCZNA, OBŁOŻENIA POLA OPERACYJNEGO, MATERIAŁY OPATRUNKOWE, PODKŁADY MEDYCZNE, MATERIAŁY HIGIENICZNE : CZĘŚĆ 1. ODZIEŻ OCHRONNA MEDYCZNA CZĘŚĆ 2. WYSPECJALIZOWANA ODZIEŻ OCHRONNA MEDYCZNA CZĘŚĆ 3. OBŁOŻENIA POLA OPERACYJNEGO CZĘŚĆ 4. PODKŁADY MEDYCZNE CZĘŚĆ 5. MATERIAŁY HIGIENICZNE Znak postępowania: ZZP-57/16
Dodano: 2016-03-02 - ZAKUP I DOSTAWY STERYLNYCH FARTUCHÓW Z WŁÓKNINY
Dodano: 2016-03-02 - zakup i sukcesywna dostawa odzieży medycznej i roboczej
Dodano: 2016-02-26