Przetargi.pl
„Dostawa odzieży ochronnej, roboczej, obuwia roboczego i środków ochrony indywidualnej dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie”

Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-019 Lublin, ul. Narutowicza
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 815 354 606 , fax. 815 354 313
  • Data zamieszczenia: 2019-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie
    ul. Narutowicza 73
    20-019 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 815 354 606, fax. 815 354 313
    REGON: 43068905200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lubelska.policja.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa odzieży ochronnej, roboczej, obuwia roboczego i środków ochrony indywidualnej dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży ochronnej, roboczej, obuwia roboczego i środków ochrony indywidualnej dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie. 2. Szczegółowy zakres dostawy (opis przedmiotu zamówienia) określony jest w załączniku nr 1.A do SIWZ oraz we wzorze umowy. 3. Zaoferowany przez Wykonawcę asortyment musi spełniać wszystkie wymagania Zamawiającego określone w załączniku nr 1A do SIWZ „Formularz asortymentowo – cenowy”. 4. Zamawiający wymaga w całości akceptacji „wzoru umowy" - załącznik nr 7 do SIWZ. 5. Zamawiający wymaga, aby odzież ochronna, robocza obuwie robocze i środki ochrony indywidualnej spełniały wymagania zasadnicze określone w Rozporządzeniu Parlamentu i Rady (UE) 2016/425 z dnia 9 marca 2016 roku w sprawie środków ochrony indywidualnej oraz uchylenia dyrektywy Rady 89/686/EWG, były zgodne z normami krajowymi wprowadzającymi Normy Europejskie (PN-EN). Zamawiający wymaga zaoferowania wyrobów zgodnych ze wszystkimi przepisami prawnymi mającymi do nich zastosowanie, łącznie z wymaganiami dotyczącymi Procedur oceny zgodności (oznakowanie CE umieszczone na każdym oferowanym asortymencie). 6. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek. 7. Wykonawca zobowiązuje się do stosowania cen ustalonych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Zmiany dotyczące cen jednostkowych zostały opisane w § 5 wzoru umowy. 8. Postanowienia o zasadach wprowadzenia odpowiednich zmian wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, zostały ujęte we „wzorze umowy” - § 5 ust. 5 i 6. Zmiana wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów w tym zakresie oraz zasady podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne nie będą miały wpływu na koszt wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Zmiana wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych nie będą miały wpływu na koszt wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 9. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji umowy w formie zamówień cząstkowych do magazynu Wydziału Zaopatrzenia KWP w Lublinie, zgodnie z indywidualnymi zamówieniami wystawionymi przez Zamawiającego, zgodnie z terminem dostawy wskazanym w druku ofertowym, liczonym od dnia wysłania pisemnego zamówienia (dopuszczalna np. droga faksowa lub elektroniczna) – na koszt i transportem Wykonawcy. 10. Zamawiający wymaga, aby dostarczony asortyment spełniał wymagania odpowiednich krajowych i europejskich norm i standardów jakości oraz spełniał wymogi przewidziane prawem dla tego rodzaju asortymentu, które zostały w szczególności opisane w załączniku nr 1.A do SIWZ. Wykonawca zobowiązuje się, że będzie dostarczał towar fabrycznie nowy, wolny od wad, pochodzący z bieżącej produkcji, odpowiadający pierwszej klasie jakości, towaru zapewniającego ochronę przed występującymi zagrożeniami, wykonanego zgodnie z wymogami ergonomii w taki sposób, żeby w warunkach używania, pracownik mógł normalnie wykonywać wszystkie czynności, korzystając równocześnie z odpowiedniej ochrony na możliwie najwyższym poziomie, 11. Umieszczenia asortymentu w opakowaniu zewnętrznym zabezpieczającym go przed uszkodzeniami mechanicznymi, zabrudzeniem podczas transportu, a także zgodnym co do nazwy producenta i kodu produktu/numeru katalogowego/symbolu artykułu podanego w złożonej ofercie. 12. Zamawiany towar Wykonawca będzie dostarczał w sposób umożliwiający sprawne przeliczenie. Opakowania/kartony muszą zawierać informacje o rodzaju i ilości asortymentu. Sposób pakowania powinien gwarantować dostarczenie towaru w stanie umożliwiającym jego użytkownie (nie pognieciony). 13. Wykonawca wymaga, aby każdy przedmiot dostawy posiadał metkę fabryczną lub etykietę m.in. z nazwą wyrobu, producentem, wielkością/rozmiarem, składem surowców, rokiem produkcji, być pakowany pojedynczo/lub w kompletach. 14. Zamawiający wymaga, aby przy pierwszej dostawie (jak również po wprowadzonych zmianach przepisów) Wykonawca dostarczył, wydane w języku polskim dokumenty (deklaracje zgodności stwierdzające zgodność wyrobu z wymaganiami zasadniczymi określonymi w aktualnie obowiązujących przepisach oraz świadectwa wyrobu, certyfikaty, atesty bezpieczeństwa….). 15. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na potrzeby realizacji przedmiotowego zamówienia dysponował dużą gamą rozmiarów oferowanej odzieży, gdyż dostarczany asortyment ma być dostosowany wymiarowo do indywidualnych potrzeb każdego pracownika. 16. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wymiany niewłaściwie dobranego rozmiarowo asortymentu na koszt Wykonawcy. 17. Zamawiający określa następujące wymagania dotyczące zatrudniania przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób/osobę (co najmniej jedną) wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zmianami): Zamawiający wymaga, aby osoby odpowiadające za realizuję przedmiotu umowy tj. czynności magazynowe, składanie zamówień, fakturowanie były zatrudnione na podstawie umowy o pracę; Wymóg ten nie dotyczy przedsiębiorcy, który wykazaną czynność wykonuje osobiście. Szczegółowe informacje w tym zakresie zostały zawarte w szczególności w § 5 ust. 7 wzoru umowy. 18. Termin płatności faktury – 21 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT 19. Termin płatności faktury VAT w przypadku wystawienia korekty – 21 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury korygującej 20. Zamawiający wymaga przesłania wystawionych faktur VAT na adres: Wydział Zaopatrzenia Komendy Wojewódzkiej w Lublinie, 20-331 Lublin, ul. Grenadierów 3. W przypadku wystawienia ustrukturyzowanej faktury elektronicznej za pośrednictwem platformy, w polu faktury o nazwie „referencja kupującego” Wykonawca umieści symbol : LB2K00. 21. W nawiązaniu do art. 30 ust. 4 ustawy, jeżeli Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, wówczas dopuszcza on rozwiązania równoważne opisywanym. Ponadto należy przyjąć, że wszystkim takim odniesieniom towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia, spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18100000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego wymogu dotyczącego ww. warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Druk Oferta - załącznik nr 1 do SIWZ oraz załącznik nr 1.1 do SIWZ „Formularz asortymentowo – cenowy” – dla ważności oferty należy złożyć wszystkie strony przedmiotowych załączników. Dokumenty należy złożyć wraz z ofertą w oryginale. 2. W przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w szczególności przedstawiając w tym celu zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. UWAGA! Dokument ten powinien być własnoręcznie podpisany przez te podmioty trzecie i złożony w oryginale. Zobowiązania podmiotów trzecich do udostępnienia zasobów, złożone w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, nie spełniają ww. wymogu. 3. „Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej” - Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej KWP w Lublinie informacji o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - oświadczenie stanowi załącznik nr 5 do SIWZ (dokument należy złożyć w oryginale). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu. 4. Wykonawcy, którzy w oparciu o art. 23 ustawy będą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do występowania w imieniu całego konsorcjum lub do reprezentowania podmiotów wchodzących w skład konsorcjum i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo udzielone ustanowionemu przedstawicielowi podpisane przez wszystkie osoby upoważnione do reprezentowania poszczególnych podmiotów wchodzących w skład konsorcjum. 6. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Wszelka korespondencja i rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem ustanowionym przez wykonawców. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia – każdy członek konsorcjum – składa dokumenty wymienione w pkt.: 2.2) SIWZ oraz 7.1) SIWZ osobno. Dokument wskazany w pkt 2.1) SIWZ składa członek konsorcjum który wykazuje spełnienie odpowiedniego warunku udziału w postępowaniu, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Jeżeli oferta wykonawców o których mowa powyżej zostanie wybrana, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Wykonawcy, o których mowa w art. 23 ust. 1, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Wskazane dokumenty należy złożyć wraz z ofertą. Na wezwanie Zamawiającego każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (każdy członek konsorcjum/ spółki cywilnej) składa dokument wymieniony w pkt. 3 SIWZ. 7. Powyższe zasady dotyczące wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez konsorcjum mają zastosowanie do wykonawców działających jako spółka cywilna. 8. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza – jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy (zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze). Pełnomocnictwo musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisywania oferty. Dokument należy złożyć wraz z ofertą. 9. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku. 10. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126 z późniejszymi zmianami) – zwane dalej rozporządzeniem, składa zamiast dokumentów wskazanych w rozdziale V pkt 3 SIWZ odpowiednie dokumenty wskazane w § 7 rozporządzenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach