Wojskowe Zakłady Lotnicze Nr 3 w Dęblinie ogłasza przetarg
- Adres: 08-521 Dęblin, P.O. Box Nr 58
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 8830122 w. 226 , fax. 081 8830248
- Data zamieszczenia: 2010-01-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojskowe Zakłady Lotnicze Nr 3 w Dęblinie
P.O. Box Nr 58
08-521 Dęblin, woj. lubelskie
tel. 081 8830122 w. 226, fax. 081 8830248
REGON: 06027283200030 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzl3.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gospodarstwo Pomocnicze przy JW 4219
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa odzieży ochronnej i przedmiotów ochrony osobistej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży ochronnej i przedmiotów ochrony osobistej o szacunkowej wartości nie przekraczającej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8 PZP - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 181000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, spełniający następujące warunki: a. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności. Do potwierdzenia wyciągiem z właściwego rejestru. b. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie. Do potwierdzenia oświadczeniem (Załącznik Nr 2 do SIWZ). c. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Do potwierdzenia oświadczeniem (Załącznik Nr 2 do SIWZ). d. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Do potwierdzenia oświadczeniem (Załącznik Nr 2 do SIWZ). e. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych Do potwierdzenia oświadczeniem (Załącznik Nr 2 do SIWZ). Wszystkie wymienione warunki udziału w postępowaniu będą oceniane wg zasady spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ o spełnieniu wymagań z art. 22 ust. 1 oraz że nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Stan prawny - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie potwierdzające dopuszczenie do obrotu gospodarczego w zakresie objętym zamówieniem (dokumenty wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert). 3. Wypełniony formularz - ogólna informacja o firmie (Załącznik Nr 3). 4. W przypadku, gdy ofertę składa spółka cywilna lub konsorcjum - umowa łącząca podmioty występujące wspólnie. 5. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (podwykonawców). 6. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważnioną na podstawie wpisu do właściwego organu rejestracyjnego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzl3.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa w zakresie 2 części: cześć nr 1 - dostawa odzieży branżowej, specjalnej, roboczej, obuwia ochronnego oraz w zakresie części nr 2 - dostawa odzieży i obuwia sportowego
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa składników umundurowania dla inspektorów transportu drogowego Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Lublinie w 2016 roku
Dodano: 2016-06-15 - Dostawa składników umundurowania dla inspektorów transportu drogowego Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Lublinie w 2016 roku
Dodano: 2016-06-03 - Sukcesywna dostawa środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego pracownikom GDDKiA Oddział w Lublinie oraz podległych Rejonów z podziałem na dwie części: Część nr 1 - Sukcesywna dostawa odzieży ochronnej, roboczej i środków ochrony indywidualnej pracownikom GDDKiA Oddział w Lublinie oraz podległych Rejonów Część nr 2 - Sukcesywna dostawa obuwia roboczego pracownikom GDDKiA Oddział w Lublinie oraz podległych Rejonów.
Dodano: 2016-05-31 - Sukcesywna dostawa środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego pracownikom GDDKiA Oddział w Lublinie oraz podległych Rejonów w latach 2016 -2018
Dodano: 2016-04-21 - Sukcesywne dostawy odzieży ochronnej i roboczej dla UMCS w Lublinie
Dodano: 2016-04-01 - Dostawa odzieży branżowej, specjalnej, roboczej, obuwia ochronnego oraz odzieży sportowej.
Dodano: 2015-09-08 - DOSTAWA SORTÓW MUNDUROWYCH LEŚNIKA I OZNAK,ORAZ ODZIEŻY BHP W 2015 r.
Dodano: 2015-05-20 - Dostawy odzieży ochronnej i roboczej do UMCS w Lublinie (LE/6-2015/DOP-z)
Dodano: 2015-05-15 - Dostawa składników umundurowania dla inspektorów transportu drogowego Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Lublinie w 2015 roku
Dodano: 2015-05-14