Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 06-300 Przasnysz, ul. Sadowa 9
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 029 7534316 , fax. 029 7534380
- Data zamieszczenia: 2010-01-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
ul. Sadowa 9 9
06-300 Przasnysz, woj. mazowieckie
tel. 029 7534316, fax. 029 7534380
REGON: 00030248000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.przasnysz.prv.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa odzieży i obuwia roboczego dla personelu Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Przasnyszu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia został zawarty w 6 Pakietach. Pakiet I - Odzież robocza dla pracowników personelu medycznego, Pakiet II - Odzież robocza dla pracowników personelu technicznego i gospodarczego Pakiet III - Obuwie robocze dla pracowników personelu medycznego Pakiet IV - Obuwie robocze dla pracowników personelu technicznego i gospodarczego. Pakiet V - Czepki i furażerki dla pracowników kuchni Pakiet VI - Odzież i obuwie dla Ratowników Medycznych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331990001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ofertę może złożyć osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie o ile spełniają warunki określone w ustawie Prawo Zamówień Publicznych oraz w niniejszych Warunkach. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy dotyczące: - posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania: Wykonawcy posiadający aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, nie zalegający z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, posiadają aktualne informacje z KRK w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 4-8 oraz art. 24 ust. 1 pkt 9. - posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, minimum 1 podobną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. - dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - sytuacji ekonomicznej i finansowej, - nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale IX SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 zamawiający żąda następujących dokumentów: 1A) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2A) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3A) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4A) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B) W celu potwierdzenia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia zamawiający żąda dołączenia do oferty: 1B). Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, minimum 1 podobne zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 4 do SIWZ. C) Wypełniony formularz OFERTA - Załącznik nr 1 do SIWZ. D) Wypełniony Załącznik Nr 2 E) Próbki dołączone do oferty określone ilościowo w punkcie XVII SIWZ F) Oświadczenie o spełnieniu art. 22 ustawy Prawo Zamówień publicznych i nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ustawy - zał. Nr 3 do SIWZ. F) Parafowany wzór umowy, który jest załącznikiem Nr 5 do SIWZ. G) Jeżeli oferent przewiduje udzielenie zlecenia podwykonawcom należy załączyć dane podwykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: jakość
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.przasnysz.prv.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- zakup i sukcesywna dostawa ubrań operacyjnych, do komory kriogenicznej oraz ubrań roboczych
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa odzieży medycznej i obuwia dla personelu medycznego Szpitala Praskiego p. w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o. o.
Dodano: 2016-07-21 - ZAKUP I DOSTAWY STERYLNYCH FARTUCHÓW
Dodano: 2016-06-24 - Sukcesywne dostawy odzieży operacyjnej i pościeli
Dodano: 2016-05-25 - zakup i sukceywna dostawa obłożeń operacyjnych
Dodano: 2016-05-13 - Dostawa umundurowania dla członków zespołów ratownictwa medycznego.
Dodano: 2016-04-25 - Dostawa obuwia, odzieży roboczej i ochronnej dla Jednostki Wojskowej Nr 6021
Dodano: 2016-04-15 - Dostawy odzieży zabiegowej
Dodano: 2016-04-08 - ODZIEŻ OCHRONNA MEDYCZNA, OBŁOŻENIA POLA OPERACYJNEGO, MATERIAŁY OPATRUNKOWE, PODKŁADY MEDYCZNE, MATERIAŁY HIGIENICZNE : CZĘŚĆ 1. ODZIEŻ OCHRONNA MEDYCZNA CZĘŚĆ 2. WYSPECJALIZOWANA ODZIEŻ OCHRONNA MEDYCZNA CZĘŚĆ 3. OBŁOŻENIA POLA OPERACYJNEGO CZĘŚĆ 4. PODKŁADY MEDYCZNE CZĘŚĆ 5. MATERIAŁY HIGIENICZNE Znak postępowania: ZZP-57/16
Dodano: 2016-03-02 - ZAKUP I DOSTAWY STERYLNYCH FARTUCHÓW Z WŁÓKNINY
Dodano: 2016-03-02