Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Janusza Korczaka w Słupsku ogłasza przetarg
- Adres: 76-200 Słupsk, ul. Profesora Lotha 26
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 59 8460620, 8460621 , fax. 59 8460621
- Data zamieszczenia: 2015-06-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Janusza Korczaka w Słupsku
ul. Profesora Lotha 26 26
76-200 Słupsk, woj. pomorskie
tel. 59 8460620, 8460621, fax. 59 8460621
REGON: 77090151100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.slupsk.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa odzieży i obuwia medycznego i BHP, środków ochrony osobistej oraz bielizny pościelowej i materacy wraz z pokrowcami - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży i obuwia medycznego i BHP, środków ochrony osobistej, bielizny pościelowej, kocy, kołder, pidżam oraz materacy wraz z pokrowcami w asortymencie i ilościach wyszczególnionych w Załączniku nr 2 do IDW (Formularz asortymentowo-ilościowy). Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki 18400000-3 - Odzież specjalna i dodatki - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 180000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.slupsk.pl/bip
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży roboczej, obuwia roboczego i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Nadleśnictwa Wejherowo na rok 2015
Dodano: 2015-03-12 - PN-67/26/2014/Odzież 1 x uż.
Dodano: 2014-05-23 - Dostawa odzieży i obuwia ochronnego dla pracowników działu techniczno - administracyjnego szpitala.
Dodano: 2014-05-09 - Dostawa obuwia białego ochronnego dla personelu medycznego szpitala
Dodano: 2014-03-24 - PN-83/25/2013/Odzież
Dodano: 2013-05-27 - Dostawa odzieży ochronnej dla personelu Szpitala Dziecięcego Polanki
Dodano: 2012-12-13 - Dostawa odzieży i obuwia dla pracowników WSS w Słupsku
Dodano: 2011-04-29 - DOSTAWA SORTÓW MUNDUROWYCH LEŚNIKA I ŚRODKÓW OCHRONY INDYWIDUALNEJ ORAZ ODZIEŻY I OBUWIA ROBOCZEGO NA 2011 r
Dodano: 2010-11-30