Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Janusza Korczaka w Słupsku ogłasza przetarg
- Adres: 76-200 Słupsk, ul. Profesora Lotha 26
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 059 8428471 w.436 , fax. 059 8428471 w.436
- Data zamieszczenia: 2011-04-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Janusza Korczaka w Słupsku
ul. Profesora Lotha 26 26
76-200 Słupsk, woj. pomorskie
tel. 059 8428471 w.436, fax. 059 8428471 w.436
REGON: 77090151100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital,slupsk.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa odzieży i obuwia dla pracowników WSS w Słupsku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa odzieży i obuwia roboczego dla pracowników WSS w Słupsku w asortymencie i ilościach wyszczególnionych w Załączniku nr 2 do SIWZ. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne pakiety. 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 4. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających. 5. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 6. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 180000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.slupsk.pl/bip
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa odzieży i obuwia medycznego i BHP, środków ochrony osobistej oraz bielizny pościelowej i materacy wraz z pokrowcami
Dodano: 2015-06-25 - Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży roboczej, obuwia roboczego i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Nadleśnictwa Wejherowo na rok 2015
Dodano: 2015-03-12 - PN-67/26/2014/Odzież 1 x uż.
Dodano: 2014-05-23 - Dostawa odzieży i obuwia ochronnego dla pracowników działu techniczno - administracyjnego szpitala.
Dodano: 2014-05-09 - Dostawa obuwia białego ochronnego dla personelu medycznego szpitala
Dodano: 2014-03-24 - PN-83/25/2013/Odzież
Dodano: 2013-05-27 - Dostawa odzieży ochronnej dla personelu Szpitala Dziecięcego Polanki
Dodano: 2012-12-13 - DOSTAWA SORTÓW MUNDUROWYCH LEŚNIKA I ŚRODKÓW OCHRONY INDYWIDUALNEJ ORAZ ODZIEŻY I OBUWIA ROBOCZEGO NA 2011 r
Dodano: 2010-11-30