4 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 50-981 Wrocław, ul. Weigla 5
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 7660119 , fax. 071 7660630
- Data zamieszczenia: 2011-03-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 4 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Weigla 5 5
50-981 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 7660119, fax. 071 7660630
REGON: 93009024000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.4wsk.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa odzieży chirurgicznej - operacyjnej barierowej i zabiegowej bawełnianej wielokrotnego użytku na 2011 rok - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa odzieży chirurgicznej - operacyjnej barierowej i zabiegowej bawełnianej wielokrotnego użytku na 2011 rok, wg pakietów 1-3 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331990001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu na całość przedmiotu zamówienia wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 1 160,00 zł (słownie: jeden tysiąc sto sześćdziesiąt złotych, 00/100) - dotyczy całości przedmiotu zamówienia; na poszczególne części w wysokości: Pakiet 1 490,00 zł Pakiet 2 420,00 zł Pakiet 3 250,00 zł Wykonawcy składający ofertą na więcej niż jeden pakiet muszą zsumować wartości z pakietów w których chcą uczestniczyć, np. Pakiet 1 i 2 powinien wnieść wadium w wysokości: 910,00 zł (490,00 zł + 420,00 zł). Termin wniesienia wadium upływa w dniu składania ofert tj. dnia 29.03.2011r. godz. 1000 2. Forma wpłaty wadium. 2.1 Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym (w przypadku złożenia oferty na więcej niż jeden pakiet, Wykonawca zobowiązany jest złożyć poręczenie na każdy pakiet oddzielnie), b) gwarancjach bankowych (w przypadku złożenia oferty na więcej niż jeden pakiet, Wykonawca zobowiązany jest złożyć gwarancję na każdy pakiet oddzielnie), c) gwarancjach ubezpieczeniowych (w przypadku złożenia oferty na więcej niż jeden pakiet, Wykonawca zobowiązany jest złożyć gwarancję na każdy pakiet oddzielnie) d) lub poręczeniach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy PZP (w przypadku złożenia oferty na więcej niż jeden pakiet, Wykonawca zobowiązany jest złożyć poręczenie na każdy pakiet oddzielnie), e) przelewem na rachunek Zamawiającego - środki finansowe powinny wpłynąć na konto Zamawiającego do 29.03.2011r. do godz. 1000 pod rygorem wykluczenia z postępowania. Bank Gospodarstwa Krajowego O/Wrocław 07 1130 1033 0018 7991 8520 0007 z zaznaczeniem: Wadium w przetargu, na dostawę dostawę odzieży chirurgicznej - operacyjnej barierowej i zabiegowej bawełnianej wielokrotnego użytku na 2011 rok, znak sprawy 35/Log./2011 2.2 Do oferty należy dołączyć oryginał dowodu wpłaty wadium (przelew) lub wygenerowane elektroniczne potwierdzenie wykonania przelewu (dokument sporządzony na podstawie art.7 Ustawy Prawo Bankowe (Dz. U. nr 72 z 2002 roku, poz. 665 z późn. zm.) - nie wymagający podpisu ani stempla). 2.3 W przypadku wnoszenia wadium przez Wykonawcę w innych formach, oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć do depozytu u Głównego Księgowego Szpitala (KASA SZPITALNA - Budynek Administracji Ogólnej) a kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem dołączyć do oferty. UWAGA! W przypadku złożenia oferty na więcej niż jeden pakiet w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej, Wykonawca zobowiązany jest złożyć gwarancję na każdy pakiet oddzielnie) Złożenie dokumentu wadialnego w innym miejscu i błędnej formie może spowodować zastosowanie sankcji wynikającej z art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy PZP. 2.4 Zwrot wadium lub ewentualne ponowne jego wniesienie regulują przepisy art. 46 i art. 184 PZP.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.4wsk.pl zakładka Biuletyn Informacji Publicznej
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa ubrań ochronnych medycznych damskich i męskich oraz obuwia medycznego
Dodano: 2016-05-10 - Dostawa obłożeń szpitalnych dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego - wyczerpanie; USK/DZP/PN-42/2016
Dodano: 2016-04-04 - BZP.3810.21.2016.JK-Przedmiotem zamówienia jest usługa świadczona przez Wykonawcę na rzecz Dolnośląskiego Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu oraz Placówki Zamiejscowej w Obornikach Śl. polegająca na: praniu odzieży pracowniczej, bielizny pościelowej oraz mopów w posiadaniu Dolnośląskiego Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu ul. Grabiszyńska 105 oraz Placówki Zamiejscowej DCCHP w Obornikach Śl. przy ul. Trzebnickiej 3/5 i Dunikowskiego 2-4.
Dodano: 2016-04-01 - Dostawy odzieży dla kierowców, sanitariuszy, ratowników medycznych w SOR oraz zespołu wyjazdowego karetki N, obuwia roboczego zimowego oraz ubrań stanowiskowych.
Dodano: 2016-03-03 - BZP.3810.12.2016.KB.
Dodano: 2016-02-23 - BZP.3810.8.2016.KB
Dodano: 2016-02-08 - BZP.3810.9.2016.KB.
Dodano: 2016-02-05 - BZP.3810.141.2015.KB
Dodano: 2015-12-18 - Dostawa kołder, poduszek, koców, piżam szpitalnych, gniazd dla noworodków, koców pooperacyjnych oraz bielizny wielorazowej operacyjnej - USK/DZP/PN - 165/2015.
Dodano: 2015-12-04 - BZP.3810.135.2015.KB
Dodano: 2015-12-01