Szpital Kliniczny im. Karola Jonschera Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 60-572 Poznań, ul. Szpitalna
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. +48618491375, , fax. +48618491562
- Data zamieszczenia: 2019-10-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Kliniczny im. Karola Jonschera Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
ul. Szpitalna 27/33
60-572 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. +48618491375, , fax. +48618491562
REGON: 00028886300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.skp.ump.edu.pl/pl/ogłoszenia/przetargi
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Szpital Kliniczny
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa odczynników, materiałów kontrolnych i eksploatacyjnych do elektroforezy białek wraz z dzierżawą aparatury do Szpitala Klinicznego im. K. Jonschera UM w Poznaniu - PN 26/19 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa odczynników, materiałów kontrolnych i eksploatacyjnych do elektroforezy białek wraz z dzierżawą aparatury do Szpitala Klinicznego im. K. Jonschera UM w Poznaniu - na warunkach szczegółowo określonych w załączniku nr 1 (formularz ofertowy) do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (siwz), stanowiącym jej integralną część. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38000000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, tym samym nie dokonuje jego opisu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać: 1. Sporządzony przez Wykonawcę - według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do siwz formularz ofertowy (cenowy) (złożony w formie oryginału), 2.Aktualny dokument KRS lub CEIDG - służący do weryfikacji osób umocowanych do reprezentowania Wykonawcy (Zamawiający zaleca/prosi Wykonawców o dołączenie w/w dokumentu do oferty), 3.Oświadczenie, o którym mowa w punkcie VIA ppkt 1.1. niniejszej siwz. INNE DOKUMENTY STANOWIĄCE INTEGRALNĄ CZĘŚĆ OFERTY: Do oferty Wykonawca dołączy również: 1.pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osoba podpisująca ofertę nie figuruje we właściwym rejestrze (lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), Uwaga! Wszelkie pełnomocnictwa muszą być załączone do oferty w formie oryginału lub urzędowo poświadczonego odpisu pełnomocnictwa (notarialnie - art. 96 ustawy z dnia 14.02.1991 r. Prawo o notariacie; tekst jednolity: Dz.U. z 2008 r. Nr 189 poz. 1158 z późn. zm.). 3.Uwaga! Stosownie do treści art. 91 ust. 3a Pzp, jeżeli Wykonawca składa ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje Zamawiającego (załączając do formularza ofertowego stosowne oświadczenie), czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując w oświadczeniu nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku. Informacja o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego została szczegółowo określona w treści punktu XI siwz.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wraz z montażem i serwisem stacji meteorologicznych dla Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
Dodano: 2023-10-18 - Dostawa systemu do obrazowania żeli
Dodano: 2023-09-28 - Sukcesywna dostawa standardowego drobnego sprzętu laboratoryjnego, pipet automatycznych, końcówek do pipet oraz szkła laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP w Poznaniu
Dodano: 2023-08-16 - Dostawa mikroskopu laboratoryjnego, zestawów preparatów mikroskopowych, trenażera tamowania krwotoków – kończyna górna, trenażera tamowania krwotoków – kończyna dolna,.....
Dodano: 2023-06-30 - Zaprojektowanie i wykonanie stanowisk do badania odporności dachów na wpływ zewnętrznego źródła ognia
Dodano: 2023-05-15 - PN 30/04/2023 – narzędzia warsztatowe i laboratoryjne
Dodano: 2023-04-06 - Dostawa i instalacja zestawu do wyposażenia pracowni i utrzymania hodowli ryb Danio rerio
Dodano: 2023-02-06 - Zakup i dostawa odczynników wraz z dzierżawą aparatu do diagnostyki PCR zakażeń wywołanych przez drobnoustroje.
Dodano: 2022-08-09 - Sukcesywna dostawa standardowego drobnego sprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Pryrodniczego w Poznaniu– liczba części 2
Dodano: 2022-07-13 - Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatora do identyfikacji i lekowrażliwości drobnoustrojów dla Samodzielnego Publicznego Zakładu opieki Zdrowotnej w Kępnie
Dodano: 2021-03-08