Przetargi.pl
Dostawa odczynników laboratoryjnych, przyrządów do aspiracji z butelek, implantów jąder oraz taśm do wysiłkowego nietrzymania moczu u kobiet

Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PUM w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-111 Szczecin, Al. Powstańców Wielkopolskich 72
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4661086 , fax. 091 4661113
  • Data zamieszczenia: 2013-07-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PUM w Szczecinie
    Al. Powstańców Wielkopolskich 72 72
    70-111 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4661086, fax. 091 4661113
    REGON: 00028890000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk2.pum.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa odczynników laboratoryjnych, przyrządów do aspiracji z butelek, implantów jąder oraz taśm do wysiłkowego nietrzymania moczu u kobiet
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników laboratoryjnych, zwanych dalej wyrobami lub odczynnikami oraz przyrządów do aspiracji z butelek, implantów jąder i taśm do wysiłkowego nietrzymania moczu u kobiet, zwanych dalej wyrobami. Opis wyrobów stanowiących przedmiot zamówienia, ilości wyrobów oraz wymagane parametry zawiera załącznik nr 4 do oferty (formularz cen jednostkowych). Zamawiający wymaga, aby wyroby oferowane: w zadaniu nr 1 poz. 1-10, w zadaniu nr 2 poz. 1-2, w zadaniu nr 3 poz. 1-3 i 6, w zadaniach 4-8 stanowiły wyrób medyczny w rozumieniu Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107 poz. 679) oraz były wprowadzone do obrotu i używania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami. Ilości wyrobów podane w załączniku nr 4 stanowią wielkość maksymalną i Zamawiający ma prawo zamówić mniejsze ilości wyrobów, z tym, że nie mniej niż 60 % szacowanej ilości. Zamawiający wymaga, by dostarczane wyroby posiadały okres przydatności do użycia nie krótszy niż: - 6 miesięcy - dla zadania nr 5, - 12 miesięcy - dla zadań nr 1-4 oraz 6, - 24 miesiące - dla zadań nr 7-8, licząc od daty ich dostarczenia do siedziby Zamawiającego. Przedmiot zamówienia składa się z 8 zadań: zadanie nr 1: odczynniki diagnostyczne, zadanie nr 2: odczynniki do barwienia w hematologii, zadanie nr 3: podłoża i odczynniki, zadanie nr 4: zestawy do identyfikacji drożdżaków, zadanie nr 5: odczynniki, kalibratory, kontrole oraz inne materiały zużywalne do badań immunochemicznych do analizatora Cobas e-601, zadanie nr 6: przyrządy do aspiracji z butelek z filtrem, zadanie nr 7: implanty jąder, zadanie nr 8: taśmy do wysiłkowego nietrzymania moczu u kobiet oraz zestawy do korekcji ścian pochwy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert obejmujących poszczególne zadania. Nie dopuszcza się składania ofert obejmujących tylko część zadania. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno zadanie, na kilka zadań bądź na wszystkie zadania. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia przez okres: 12 miesięcy dla zadania nr 3, 15 miesięcy dla zadania nr 4, 16 miesięcy dla zadania nr 5, 24 miesiące dla zadań nr 1-2 oraz 6-8 od dnia podpisania umowy. Dostawa wyrobów będzie realizowana sukcesywnie na podstawie zamówień częściowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336965000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk2.pum.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach