Przetargi.pl
Dostawa odczynników laboratoryjnych, materiałów zużywalnych i eksploatacyjnych do analizatorów na potrzeby szpitalnego laboratorium SP ZOZ Siemiatycze.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 17-300 Siemiatycze, ul. Szpitalna 8
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 6552825 , fax. 085 6552825
  • Data zamieszczenia: 2009-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Szpitalna 8 8
    17-300 Siemiatycze, woj. podlaskie
    tel. 085 6552825, fax. 085 6552825
    REGON: 05065348200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozsiemiatycze.neostrada.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa odczynników laboratoryjnych, materiałów zużywalnych i eksploatacyjnych do analizatorów na potrzeby szpitalnego laboratorium SP ZOZ Siemiatycze.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Ilości, wymagalne parametry graniczne/warunki wyszczególnione są w załączniku numer 2 do niniejszej SIWZ z podziałem na 3 pakiety (Formularze asortymentowo - ilościowo - cenowe), które oceniane będą oddzielnie. 2. CPV: 33696500-0; 3. Niniejsze postę
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336965000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca spełnia wszystkie warunki art. 22 ust. 1 ustawy Pzp; 2. Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Pzp;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony druk - OFERTA - załącznik nr. 1 do SIWZ; 2. Wypełniony druk - Formularz asortymentowo - ilościowo - cenowy - załącznik nr. 2 do SIWZ; 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert); 5. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 6. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie wszystkich warunków art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - wypełniony druk - OŚWIADCZENIE - załącznik nr 4 do SIWZ; 7. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp - wypełniony druk - OŚWIADCZENIE - załącznik nr 4 do SIWZ; 8. Dokumenty potwierdzające, że oferowane przez Wykonawcę wyroby medyczne - przedmioty zamówienia - posiadają deklarację zgodności i są oznakowane znakiem CE lub posiadają wpis do rejestru wyrobów medycznych (zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004 r.); 8.1. Dokumenty, materiały informacyjne określone w poszczególnych pakietach stanowiące załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozsiemiatycze.neostrada.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach