Przetargi.pl
Dostawa odczynników laboratoryjnych i drobnego jednorazowego sprzętu laboratoryjnego wraz z dzierżawą aparatów do Pakietów nr 3, 5, 13, 14, 15, 16 dla potrzeb Laboratorium Centralnego Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej

Szpital Pediatryczny w Bielsku-Białej ogłasza przetarg

  • Adres: 43-300 Bielsko-Biała, Sobieskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33828 40 00,828 40 40,828 40, , fax. 338 151 630
  • Data zamieszczenia: 2020-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Pediatryczny w Bielsku-Białej
    Sobieskiego 83
    43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 33828 40 00,828 40 40,828 40, , fax. 338 151 630
    REGON: 07214718700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpediatryczny.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa odczynników laboratoryjnych i drobnego jednorazowego sprzętu laboratoryjnego wraz z dzierżawą aparatów do Pakietów nr 3, 5, 13, 14, 15, 16 dla potrzeb Laboratorium Centralnego Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników laboratoryjnych i drobnego jednorazowego sprzętu laboratoryjnego wraz z dzierżawą aparatów do Pakietów nr 3, 5, 13, 14, 15, 16 dla potrzeb Laboratorium Centralnego Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej. Zamówienie obejmuje 16 odrębnych pakietów. Warunki graniczne dla oferowanych odczynników i testów diagnostycznych oraz paneli alergologicznych zostały opisane w zał. nr 2 do SIWZ – formularzu asortymentowo – ilościowo – cenowym, stanowiącym nieodłączną część SIWZ. Oferta może być złożona na dowolną ich ilość. Wybierając dany pakiet należy zrealizować go w całości: • PAKIET nr 1 - Szybkie testy diagnostyczne; • PAKIET nr 2 - Biochemia i dostawa części zużywalnych do analizatora Konelab 30 ISE PRIME materiały eksploatacyjne; • PAKIET nr 3 - Koagulologia z dzierżawą automatycznego aparatu; • PAKIET nr 4 - Odczynniki – płynne, gotowe do użycia oraz barwniki chemiczne; • PAKIET nr 5 - Testy immunoenzymatyczne z dzierżawą aparatów; • PAKIET nr 6 - Podłoża gotowe, selektywne; • PAKIET nr 7 - Zestawy do manualnej identyfikacji biochemicznej; • PAKIET nr 8 - Podłoża transportowe; • PAKIET nr 9 - Szybkie testy diagnostyczne do wykrywania drobnoustrojów w płynach ustrojowych i hodowlach; • PAKIET nr 10 - Krążki do oznaczania lekowrażliwości, krążki diagnostyczne oraz podłoża do oznaczania lekowrażliwości; • PAKIET nr 11 - Szczepy wzorcowe z kolekcji ATCC; • PAKIET nr 12 - Podłoża selektywne oraz systemy do hodowli w warunkach beztlenowych, mikroaerofilnych lub wzbogaconych w CO2; • PAKIET nr 13 - Podłoża do hodowli drobnoustrojów wraz z dzierżawą aparatu do ich hodowli; • PAKIET nr 14 - Odczynniki i asortyment do analizatora parametrów krytycznych wraz z jego dzierżawą; • PAKIET nr 15 - Odczynniki do morfologii krwi wraz z dzierżawą aparatu; • PAKIET nr 16 - Panele alergologiczne z dzierżawą aparatu do odczynników testów; Warunki formalne dotyczące oferowanych odczynników: 1. Oferowane produkty (odczynniki), będące wyrobami medycznymi muszą posiadać aktualne dokumenty dopuszczające do obrotu i użytkowania oraz spełniać wymagania określone przepisami prawa, w tym ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010 r. (t. j. Dz. U. 2020, poz. 186 z póź. zm.) wraz z przepisami wykonawczymi do cytowanej ustawy, Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 17.02.2016 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych oraz muszą być oznakowane znakiem CE i posiadać ważną deklaracje zgodności CE. 2. Oferowane produkty będące wyrobami medycznymi do diagnostyki in vitro muszą spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 12.01.2011 r. (t. j. Dz. U. z 2013, poz. 1127) w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych do diagnostyki dla wyrobów medycznych in vitro oraz muszą być oznakowane znakiem CE i posiadać ważną deklaracje zgodności CE. 3. Oferowane produkty będące preparatami niebezpiecznymi w rozumieniu ustawy z dnia 25.02.2001 r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (t. j. Dz. U. z 2019, poz. 1225 z póź. zm.) muszą posiadać kartę charakterystyki preparatu niebezpiecznego wystawioną zgodnie z obowiązującymi przepisami. Przez dostawę Zamawiający rozumie cykliczne dostawy w okresie obowiązywania umowy, zgodnie z pisemnymi przesyłanymi faksem lub e-mailem zamówieniami. Realizacja zamówień częściowych następować będzie ściśle według wskazań Zamawiającego, zgodnie z zamówieniami, dostosowanymi do jego potrzeb, składanych przez Kierownika Laboratorium Centralnego lub pracownika przez niego wyznaczonego. Dostawa odbywać się będzie transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko. Dane zamówienie należy dostarczyć do Laboratorium Centralnego Szpitala, licząc od momentu złożenia zamówienia w terminie max 4 dni roboczych w godzinach od 7:00 do 14:00, dostawy citowe max do 48 godz. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia w trakcie realizacji określonego w zał. nr 2 do SIWZ zakresu zamówienia, jeżeli wystąpią niemożliwe do przewidzenia w chwili wszczęcia postępowania okoliczności powodujące, że wykonanie określonej części zamówienia nie będzie ze względów ekonomicznych, organizacyjnych lub technicznych leżało w interesie Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia w trakcie realizacji określonego w zał. nr 2 do SIWZ zakresu zamówienia, jeżeli w okresie trwania umowy wystąpi zwiększenie zapotrzebowania na wykorzystanie procedur medycznych, związane ze zwiększoną ilością pacjentów. Zamawiający dopuszcza zmianę wielkości opakowań wskazanych w pakietach pod warunkiem, że zaproponowana różnica wielkości opakowania nie przekroczy 100 % jego wielkości wskazanego w zał. nr 2 do SIWZ, w przypadku większej różnicy w wielkości opakowania Wykonawca zobowiązany jest zadać pytanie. Ilość opakowań należy przeliczyć do 2 miejsc po przecinku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696500-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty - zał. nr 1 do SIWZ. 2. zał. nr 2 – formularz asortymentowo-ilościowo-cenowy.3. Ilekroć w SIWZ, a także w załącznikach do SIWZ występuje wymóg podpisywania dokumentów lub oświadczeń lub też potwierdzania dokumentów za zgodność z oryginałem, należy przez to rozumieć, że oświadczenia i dokumenty te powinny być opatrzone podpisem (podpisami) osoby (osób) uprawnionej (uprawnionych) do reprezentowania wykonawcy/podmiotu na zasobach lub sytuacji, którego wykonawca polega, zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania wykonawcy/podmiotu na zasadach lub sytuacji, którego wykonawca polega na podstawie pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza należy dołączyć do oferty. 4. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenia zamówienia z powodu okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawcy w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazują (bez wezwania) zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia 5. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – dokument ten (np. zobowiązanie) należy złożyć wraz z ofertą. 6. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenia wg wzoru na zał. nr 3 oraz zał. nr 4 do SIWZ dotyczące tych podmiotów. 7. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia wg wzoru na zał. nr 3 oraz zał. nr 4 do SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia, zgodnie z zapisami art. 25a ust. 6.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach