Gmina Wilkowice ogłasza przetarg
- Adres: 43-365 Wilkowice, Wyzwolenia
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 334 990 077 , fax. 33 817 30 43
- Data zamieszczenia: 2020-11-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wilkowice
Wyzwolenia 25
43-365 Wilkowice, woj. śląskie
tel. 334 990 077, fax. 33 817 30 43
REGON: 72182309000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilkowice.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa parkingu na terenie Samodzielnego Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Wilkowicach przy ul. Wyzwolenia 18 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z budową parkingu na terenie Samodzielnego Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Wilkowicach przy ul. Wyzwolenia 18, na dz. 5481/1, 3531/4, 3314/44. 2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.: - budowę parkingu dla samochodów osobowych (7 szt. miejsc postojowych dla samochodów osobowych o wymiarach 2,5m x 5,0m; 1 szt miejsca postojowego dla samochodu dla osoby niepełnosprawnej o wymiarach 3,6m x 5,0m) wraz z budową nawierzchni utwardzonych w postaci drogi wewnętrznej – jezdni manewrowej oraz dojść pieszych, - budowę odcinka chodnika wzdłuż drogi powiatowej nr 1404S ul. Wyzwolenia w Wilkowicach (szerokość chodnika 2,0m; długość budowanego odcinka chodnika 14,0m), - budowę instalacji kanalizacji deszczowej dla odwodnienia terenu inwestycji wraz z przebudową fragmentu istniejącej kanalizacji deszczowej, - budowę instalacji elektrycznej oświetlenia dla terenu inwestycji, - częściową likwidację ogrodzeń i wymianę, - wprowadzenie stałej organizacji ruchu i jej odbiór 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ obejmująca: - projekt budowlany architektura, - projekt budowlany drogowy, - projekt budowlany instalacje elektryczne, - projekt budowlany instalacji zewnętrznych, - przedmiary robót (pomocniczo), - projekt tymczasowej organizacji ruchu (w trakcie opracowywania przez Zamawiającego,) - projekt stałej organizacji ruchu (w trakcie opracowywania przez Zamawiającego), - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych 4. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ – wzór umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOKUMENTY, KTÓRE WSZYSCY WYKONAWCY MUSZĄ ZŁOŻYĆ DO OFERTY: 1) wypełniony Formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji; 2) pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Jeżeli osoba/osoby podpisujące ofertę działa/ją na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo to powinno zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale bądź w formie notarialnie uwierzytelnionej kopii. Pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeśli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeśli są wymienieni z nazwiska w odnośnym dokumencie rejestrowym. Wykonawca musi udokumentować – przy ofercie – że pełnomocnictwo ustanowione do jego reprezentacji zostało podpisane przez osobę/y uprawnione do działania w jego imieniu; 3) Wykonawca który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Z dokumentu (np. zobowiązania) musi wynikać w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą; Wykonawca winien sporządzić dokument wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. 4) Dokumenty dla przeprowadzenia oceny ofert w ramach kryterium oceny ofert – doświadczenie kierownika budowy, o którym mowa szczegółowo w pkt 13.1. b) SIWZ: Dla przeprowadzenia oceny ofert [tj. uzyskania określonej ilości punktów w ramach kryterium doświadczenia kierownika budowy] każdy Wykonawca przedłoży przy ofercie następujące dokumenty: a) wykaz wskazujący osobę dedykowaną przez Wykonawcę do pełnienia funkcji kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz określający roboty budowlane przy których osoba ta w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert pełniła funkcję kierownika budowy w specjalności drogowej. Wykazane roboty budowlane, o których mowa powyżej muszą polegać na budowie i/lub przebudowie parkingów i/lub placów i/lub chodników i/lub dróg o wartości brutto min. 300.000,00 zł każda. Wykonawca winien sporządzić dokument wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ. b) dowody, że wykazane roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone oraz, że dedykowana osoba pełniła przy ich realizacji funkcję kierownika budowy w specjalności drogowej. Dowodami, o których mowa mogą być: • w zakresie wykazania, że roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone – protokoły odbioru końcowego robót budowlanych, referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty (uzasadnienie powinno zostać przedłożone do oferty wraz z innym dokumentem potwierdzającym, że wykazane roboty budowlane zostały wykonane z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone); • w zakresie wykazania, że dedykowana osoba pełniła przy wskazanych robotach funkcję kierownika budowy w specjalności drogowej – protokoły odbioru końcowego robót budowlanych, oświadczenie inwestora potwierdzające, że dedykowana osoba pełniła w wykazanym przedsięwzięciu funkcję kierownika budowy w specjalności drogowej, oświadczenie wykonawcy/zleceniodawcy potwierdzające, że dedykowana osoba pełniła w realizowanej przez wykonawcę/zleceniodawcę inwestycji funkcję kierownika budowy w specjalności drogowej, oświadczenie dedykowanej osoby potwierdzające, że pełniła ona w wykazanych przedsięwzięciach funkcję kierownika budowy w specjalności drogowej. UWAGA 1: Z treści przedłożonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że wykazane roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone oraz, że osoba dedykowana, pełniła funkcję kierownika budowy w specjalności drogowej w wykazanych przedsięwzięciach. UWAGA 2: Ww. dowody potwierdzające, że: wykazane roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone oraz, że dedykowana osoba pełniła przy ich realizacji funkcję kierownika budowy w specjalności drogowej muszą zostać załączone przez wykonawcę przy ofercie, gdyż dokumenty te nie podlegają złożeniu na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, ani uzupełnieniu w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, na późniejszym etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. UWAGA 3: Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w niniejszym punkcie, jeżeli inwestycja realizowana była przez Zamawiającego i Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy, o ile są one aktualne i zostały wskazane przez Wykonawcę w wykazie stanowiącym załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ. 5) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest załączyć do oferty: wykaz materiałów/urządzeń/wyrobów równoważnych przyjętych do kalkulacji ceny oferty oraz stosowne dokumenty potwierdzające, że zaoferowane materiały/urządzenia/wyroby zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji technicznej. Poprzez dokumentację potwierdzającą dotyczącą minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. 6) Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ, o którym mowa w pkt 6.1. lit. b).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozbudowa skrzyżowania drogi powiatowej Nr 2981S ul. 1 Maja z drogą powiatową Nr 2982S ul. Wilsona w Knurowie
Dodano: 2024-02-20 - Rozbudowa ul. Podgórnej w Mikołowie etap I i II.
Dodano: 2023-12-08 - Budowa drogi gminnej- ul. Mieszka I w Koszęcinie
Dodano: 2023-12-06 - „Przebudowa drogi lokalnej ulicy Marii Dąbrowskiej w Wodzisławiu Śląskim od km 0+000,00 do km 0+440,04”.
Dodano: 2023-11-23 - Przebudowa drogi na KWK 1 Maja w kierunku do PINB, firm i weterynarii.
Dodano: 2023-10-09 - Przebudowa nawierzchni ulicy Wałowej
Dodano: 2023-10-09 - Przebudowa drogi dojazdowej do pól nr 678 006 S relacji Michalinów-Mrówczak
Dodano: 2023-09-26 - Przebudowa ulicy Pułaskiego w Koniecpolu z przebudową skrzyżowania z ul. Prusa
Dodano: 2023-09-12 - Przebudowa ul. Korczaka w zakresie chodnika na odcinku od ul. Grota Roweckiego do ul. Einsteina w Tychach
Dodano: 2023-08-25 - Przebudowa ulicy Słowik i ulicy Górnej w Koniecpolu
Dodano: 2023-07-20