Przetargi.pl
Dostawa odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i zużywalnych wraz z dzierżawą aparatów medycznych II.

Powiatowe Centrum Medyczne w Wołowie Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 56-100 Wołów, ul. Inwalidów Wojennych
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 380 58 01 , fax. 71 389 27 99
  • Data zamieszczenia: 2021-02-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Medyczne w Wołowie Spółka z o.o.
    ul. Inwalidów Wojennych 26
    56-100 Wołów, woj. dolnośląskie
    tel. 71 380 58 01, fax. 71 389 27 99
    REGON: 20749596000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i zużywalnych wraz z dzierżawą aparatów medycznych II.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i zużywalnych wraz z dzierżawą analizatorów dla Powiatowego Centrum Medycznego w Wołowie sp. z o. o. w ramach poszczególnych pakietów na okres 24 miesięcy od dnia podpisania umowy. Przedmiot zamówienia składa się z następujących pakietów: Pakiet 1 - Analityka Pakiet 2 - Równowaga kwasowo-zasadowa - 2 sztuki 3.2 Wykaz asortymentu wraz z jego szczegółowym opisem zawarty został w załączniku nr 6a-6h, który stanowi integralną część SIWZ. 3.3 Analizatory należy zintegrować z systemem informatycznym w laboratorium Zamawiającego, tj. SOLAB firmy KAMSOFT. Wykonawca zapewni w okresie dzierżawy analizatorów, aktualizację oprogramowania i nowych rozwiązań technicznych oraz serwis. Kwota czynszu z tytułu dzierżawy analizatorów winna obejmować koszty związane z instalacją i uruchomieniem aparatów, przeszkoleniem personelu oraz faktycznym oddaniem aparatów do eksploatacji, oraz przeglądów serwisowych w okresie dzierżawy. 3.4 Dostawy będą realizowane sukcesywnie na koszt Wykonawcy, w terminie max 72 godzin od otrzymania zamówienia (w przypadku pakietów 1-2) w godz. 7:30-14:30 od poniedziałku do piątku. Jeżeli termin dostawy wypada w dniu wolnym od pracy, lub poza godzinami pracy Laboratorium Zamawiającego dostawa nastąpi w następnym dniu roboczym po wyznaczonym terminie. Koszty transportu Wykonawca winien uwzględnić w cenie ofertowej. 3.5 Wykonawca może zaoferować wyłącznie wyroby medyczne wpisane do Rejestru Wyrobów Medycznych Dopuszczonych do Obrotu na Terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tj. - Dz. U. z 2020 r. poz. 186 ze zm.). 3.6 Każde opakowanie powinno zawierać etykietę zawierającą następujące dane: nazwę wyrobu, numer serii, termin ważności, warunki przechowywania, nazwę i adres producenta. 3.7 Wykonawca zobowiązany jest do: 3.7.1 sukcesywnego dostarczania przedmiotu zamówienia (odczynników) w asortymencie i ilości zgodnej ze złożonym zamówieniem przez pracownika Laboratorium, 3.7.2 dostarczenia i zainstalowania na własny koszt i ryzyko urządzeń (analizatorów i czytnika) w terminie 5 dni od dnia pisemnego powiadomienia przez Zamawiającego o wykonaniu nowego systemu informatycznego laboratorium tj. SOLAB firmy KAMSOFT. Dostarczone analizatory muszą odpowiadać wymogom zawartym w SIWZ, muszą być kompletne, wolne od jakichkolwiek wad i usterek oraz posiadać instrukcję w języku polskim 3.7.3 udzielenia gwarancji na okres obowiązywania umowy, 3.7.4 w ramach umowy przeprowadzenia instruktażu (szkolenia) w zakresie obsługi dostarczonych Urządzeń (analizatorów, czytnika) dla wskazanych przez Zamawiającego osób oraz wydaje stosowne certyfikaty/zaświadczenia o uczestnictwie w instruktażu/szkoleniu. 3.8 W przypadku wystąpienia reklamacji na Urządzenia (analizatory, czytnik), gdy czas naprawy przekraczałby 3 dni, Wykonawca na czas naprawy zapewni sprzęt zastępczy spełniający wymagania sprzętu reklamowanego. W przypadku niezapewnienia sprzętu zastępczego, powodującego brak możliwości wykonania badań w Laboratorium, Zamawiającemu przysługuje prawo obciążenia Wykonawcy kosztami zlecenia badan u innego podmiotu. 3.9 Wykonawca zapewni w ramach czynszu dzierżawnego przeglądy serwisowe i techniczne, konserwacje, części zamienne oraz materiały eksploatacyjne przez cały okres trwania umowy, 3.10 Bezpłatna dostawa i zamontowanie w terminie 12 godz. od telefonicznego zgłoszenia części i urządzeń oraz materiałów eksploatacyjnych, które ulegną uszkodzeniu lub zużyciu w trakcie realizacji umowy. 3.11 Jeżeli wskazano nazwy towarów pochodzących od konkretnych producentów to określają one minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Towary pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe Zamawiający rozumie wymagania dotyczące towaru zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. 3.12 Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie, jaki zakres zamówienia będzie realizować podwykonawca, a jaki będzie realizował samodzielnie. Wskazanie niniejszego nastąpi w Formularzu ofertowym. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wszelkie działania i zaniechania podwykonawców jak za działania i zaniechania własne. 3.13 Wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z treścią niniejszego dokumentu i załączników. W przypadku uwag czy wątpliwości proszony jest o zasygnalizowanie ich przed terminem składania ofert, gdzie żądanie wyjaśnień w pierwszej połowie terminu do składania ofert spowoduje, że zamawiający zawsze udzieli odpowiedzi na podniesione zapytanie. Udzielone odpowiedzi na pytania stanowić będą integralną część SIWZ. Zamawiający po terminie składania ofert nie będzie miał możliwości zmiany zasad postępowania wskazanych w niniejszej SIWZ. Wykonawca winien zwrócić uwagę na terminy wskazane przez zamawiającego i przestrzegać wymagań tam wskazanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38434520-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach