Powiatowe Centrum Medyczne w Wołowie Spółka z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 56100 Wołów, ul. Inwalidów Wojennych
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 380 58 01 , fax. 71 389 27 99
- Data zamieszczenia: 2018-02-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Medyczne w Wołowie Spółka z o.o.
ul. Inwalidów Wojennych 26
56100 Wołów, woj. dolnośląskie
tel. 71 380 58 01, fax. 71 389 27 99
REGON: 2074959600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcmwolow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i zużywalnych wraz z dzierżawą aparatów medycznych przez okres 24 miesięcy - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1 Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i zużywalnych wraz z dzierżawą analizatorów dla Powiatowego Centrum Medycznego w Wołowie sp. z o. o. w ramach poszczególnych pakietów na okres 24 miesięcy od dnia podpisania umowy. Zamówienia składa się z następujących pakietów: Nr pakietu Nazwa pakietu Opis LOKALIZACJA 1 Biochemia Dostawa odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i zużywalnych wraz z dzierżawą analizatora do biochemii Laboratorium Al. Jerozolimskie 28 56-120 Brzeg Dolny 2 Immunochemia Dostawa odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i zużywalnych wraz z dzierżawą analizatora do immunochemii Laboratorium Al. Jerozolimskie 28 56-120 Brzeg Dolny 3 Analityka Dostawa odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i zużywalnych wraz z dzierżawą analizatora do analityki Laboratorium Al. Jerozolimskie 28 56-120 Brzeg Dolny 4 Hematologia Dostawa odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i zużywalnych wraz z dzierżawą analizatora do hematologii Laboratorium Al. Jerozolimskie 28 56-120 Brzeg Dolny 5 Równowaga kwasowo-zasadowa - 2 SZTUKI Dostawa odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i zużywalnych wraz z dzierżawą analizatora do równowagi kwasowo-zasadowej Szpital Wołów, ul. Inwalidów Wojennych 26, 56-100 Wołów - 1 sztuka Laboratorium Al. Jerozolimskie 28 56-120 Brzeg Dolny - 1 sztuka 6 Parametry krytyczne Dostawa odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i zużywalnych wraz z dzierżawą analizatora do parametrów krytycznych kardiologicznych Szpital Wołów, ul. Inwalidów Wojennych 26, 56-100 Wołów 7 Serologia transfuzjologiczna mikrometodą kolumnową Dostawa kart żelowych, materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą aparatu do mikrometody kolumnowej Laboratorium Al. Jerozolimskie 28 56-120 Brzeg Dolny 8 Serologia Dostawa odczynników i krwinek wzorcowych do badań serologicznych do metody manualnej Laboratorium Al. Jerozolimskie 28 56-120 Brzeg Dolny 3.2 Wykaz asortymentu wraz z jego szczegółowym opisem zawarty został w załączniku nr 6a-6h, który stanowi integralną część SIWZ. 3.3 Analizatory należy zintegrować z systemem informatycznym w laboratorium, który będzie funkcjonował u Zamawiającego tj. SOLAB firmy KAMSOFT. Wykonawca zapewni w okresie dzierżawy analizatorów, aktualizację oprogramowania i nowych rozwiązań technicznych, oraz serwis. Kwota czynszu z tytułu dzierżawy analizatorów winna obejmować koszty związane z instalacją i uruchomieniem aparatów, przeszkoleniem personelu oraz faktycznym oddaniem aparatów do eksploatacji, oraz przeglądów serwisowych w okresie dzierżawy. Sukcesywne dostawy odczynników będą odbywać się do Laboratorium Diagnostycznego w Brzegu Dolnych, zlokalizowanym przy Al. Jerozolimskich 28, w terminie do 48 godzin od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego, w godzinach 7:30-14:30, od poniedziałku do piątku (lub innym terminie wskazanym w zamówieniu), licząc od dnia otrzymania zamówienia. Jeżeli termin dostawy wypada w dniu wolnym od pracy, lub poza godzinami pracy Laboratorium Zamawiającego dostawa nastąpi w następnym dniu roboczym po wyznaczonym terminie. Koszty transportu Wykonawca winien uwzględnić w cenie ofertowej. 3.4 Oferowane wyroby muszą spełniać wszelkie wymagania dotyczące stosowanie w jednostkach służby zdrowia, w szczególności znak CE, być dopuszczone do obrotu i używania na terenie Polski, zgodnie z obowiązującymi przepisami Ustawa z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych. (Dz. U. Nr 107, poz. 679 z późn. zm.). 3.5 Każde opakowanie powinno zawierać etykietę zawierającą następujące dane: nazwę wyrobu, numer serii, termin ważności, warunki przechowywania, nazwę i adres producenta. 3.6 Wykonawca zobowiązany jest do: 3.6.1 sukcesywnego dostarczania przedmiotu zamówienia (odczynników) w asortymencie i ilości zgodnej ze złożonym zamówieniem przez pracownika Laboratorium, 3.6.2 dostarczenia i zainstalowania na własny koszt i ryzyko urządzeń (analizatorów) w ciągu 21 dni od dnia podpisania umowy, zgodnie z wymaganiami zawartymi w SIWZ, kompletnych, wolnych od jakichkolwiek wad i usterek wraz z instrukcją obsługi w języku polskim” zmienia się na: „dostarczenia i zainstalowania na własny koszt i ryzyko urządzeń (analizatorów i czytnika) w terminie 21 dni od dnia pisemnego powiadomienia przez Zamawiającego o wykonaniu nowego systemu informatycznego laboratorium tj. SOLAB firmy KAMSOFT. Dostarczone analizatory muszą odpowiadać wymogom zawartym w SIWZ, muszą być kompletne, wolne od jakichkolwiek wad i usterek oraz posiadać instrukcję w języku polskim 3.6.3 udzielenia gwarancji na okres obowiązywania umowy, 3.6.4 w ramach umowy przeprowadzenia instruktażu (szkolenia) w zakresie obsługi dostarczonych Urządzeń (analizatorów, czytnika) dla wskazanych przez Zamawiającego osób oraz wydaje stosowne certyfikaty/zaświadczenia o uczestnictwie w instruktażu/szkoleniu. 3.7 w przypadku wystąpienia reklamacji na Urządzenia (analizatory, czytnik), gdy czas naprawy przekraczałby 3 dni, Wykonawca na czas naprawy zapewni sprzęt zastępczy spełniający wymagania sprzętu reklamowanego. W przypadku nie zapewnienia sprzętu zastępczego, powodującego brak możliwości wykonania badan w Laboratorium, Zamawiającemu przysługuje prawo obciążenia Wykonawcy kosztami zlecenia badan u innego podmiotu. 3.8 Wykonawca zapewni w ramach czynszu dzierżawnego przeglądy serwisowe i techniczne, konserwacje, części zamienne oraz materiały eksploatacyjne przez cały okres trwania umowy. 3.9 Bezpłatnej dostawy i zamontowania w terminie 12 godz. od telefonicznego zgłoszenia części i urządzeń oraz materiałów eksploatacyjnych, które ulegną uszkodzeniu lub zużyciu w trakcie realizacji umowy . 3.10 Jeśli w dokumentacji przetargowej wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. 3.11 Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczany przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38434520-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 7.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1b Ustawy PZP: a) dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia warunku, 8.1 W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw do wykluczeniu wskazanych w pkt. 7.2. SIWZ Wykonawca składa wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ (Wstępne Oświadczenie).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.3 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia wskazanych w pkt. 7.2 SIWZ oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także Wstępne Oświadczenia dotyczące tych podmiotów. 8.4 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Wstępne Oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wstępne Oświadczenie potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 8.5 W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczeniu wskazanej w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, ze zm.) – Załącznik nr 7 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie oświadczenie, o których mowa w zdaniu pierwszym, składa każdy z Wykonawców. 8.6 W celu definitywnego potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w pkt. 7.1 SIWZ oraz braku podstaw do wykluczeniu wskazanych w pkt. 7.2 SIWZ Zamawiający może przed udzieleniem zamówienia wezwać Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt. 8 SIWZ. Niniejsze postanowienie nie nakłada na Zamawiającego obowiązku takiego wezwania, a jedynie uprawnienie. 8.7 Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt. 8 SIWZ potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 8.8 W celu definitywnego tj. zgodnie z zasadami określonymi w pkt. 8.6 SIWZ potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, na żądanie Zamawiającego, które to wezwanie ma charakter uprawnienia Zamawiającego, a nie jego obowiązku, przedkłada: 8.8.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy PZP, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 8.8.2 W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa wraz z ofertą Dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż kwota brutto, na którą dany oferent lub oferenci (oferta wspólna) składają ofertę, potwierdzającą że dany oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia 8.8.3 Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem 8.8.4 Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 8.8.5 Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 22 a ust. 1, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Ocena spełniania warunków wymaganych przez Zamawiającego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w SIWZ. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców będzie dokonany na zasadzie: spełnia/ nie spełnia. 8.8.6 W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, dokumenty, o których mowa w SIWZ, składa każdy z nich. 10.1 Wypełniony FORMULARZ OFERTY wraz z FORMULARZEM CENOWYM – Załącznik nr 6a-6h. 10.2 Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile pełnomocnictwo to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty - należy przedstawić w formie oryginału lub kopii potwierdzonej przez notariusza. 10.3 Oświadczenie o podatku VAT – Załącznik nr 4. 10.4 W przypadku oferty składanej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty powinno zostać załączone pełnomocnictwo dla osoby uprawnionej do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy - należy przedstawić w formie oryginału lub kopii potwierdzonej przez notariusza. 10.5 zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 10.6 zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 10.7 Wzór umowy - parafowany przez wykonawcę - Rozdział II SIWZ Oświadczenia i dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. Dokumenty należy złożyć w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zgodnie z § 14 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126): „1. Oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. 2. Dokumenty, o których mowa w rozporządzeniu, inne niż oświadczenia, o których mowa w ust. 1, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 3. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 4. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i zużywalnych wraz z dzierżawą aparatów medycznych II.
Dodano: 2021-02-03 - Dostawa odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i zużywalnych wraz z dzierżawą aparatów medycznych przez okres 24 miesięcy.
Dodano: 2021-01-18 - Dostawa odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i zużywalnych wraz z dzierżawą aparatów medycznych przez okres 24 miesięcy II
Dodano: 2020-12-22 - Dostawa odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i zużywalnych wraz z dzierżawą aparatów medycznych przez okres 24 miesięcy
Dodano: 2020-11-16 - Dostawa odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i zużywalnych wraz z dzierżawą aparatów medycznych przez okres 24 miesięcy II
Dodano: 2018-03-28 - Dostawa materiałów laboratoryjnych oraz odczynników do badań serologicznych wykonywanych z wykorzystaniem technologii aglutynacji mikrokolumnowej wraz z dzierżawą sprzętu (powtórka)
Dodano: 2018-03-22