Przetargi.pl
Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych na potrzeby projektu "Nowoczesny Uniwersytet szansą na rozwój przyszłych kadr regionu"

Uniwersytet w Białymstoku ogłasza przetarg

  • Adres: 15-328 Białystok, Świerkowa
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 857 457 117, , fax. 085 745 70 73
  • Data zamieszczenia: 2020-05-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet w Białymstoku
    Świerkowa 20B
    15-328 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 857 457 117, , fax. 085 745 70 73
    REGON: 50562207000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uwb.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych na potrzeby projektu "Nowoczesny Uniwersytet szansą na rozwój przyszłych kadr regionu"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Zadania nr 1-6 - Dostawa odczynników chemicznych i materiałów laboratoryjnych do biologii molekularnej dla Wydziału Biologii; Zadania nr 7-9: Dostawa podstawowych chemikaliów organicznych i nieorganicznych, odczynników chemicznych i odczynników laboratoryjnych dla Wydziału Biologii; Zadania nr 10-12: Dostawa odczynników i materiałów laboratoryjnych dla Wydziału Biologii; Zadania nr 13-14: Dostawa materiałów laboratoryjnych dla Wydziału Biologii; Zadanie nr 15: Dostawa rękawic jednorazowych dla Wydziału Biologii; Zadanie nr 16-17: Dostawa odczynników chemicznych dla Wydziału Chemii; Zadanie nr 18: Dostawa pipet automatycznych jednokanałowych dla Wydziału Chemii; Zadanie nr 19: Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Wydziału Chemii; Zadanie nr 20: Dostawa akcesoriów laboratoryjnych dla Wydziału Chemii; Zadanie nr 21: Dostawa elektrody kombinowanej do pomiaru pH dla Wydziału Chemii; Zadanie nr 22: Dostawa kuwet kwarcowych dla Wydziału Chemii; Zadanie nr 23: Dostawa pryzmatu dla Wydziału Chemii; Zadanie nr 24: Dostawa jednorazowych celek pomiarowych dla Wydziału Chemii; Zadanie nr 25: Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Wydziału Chemii; Zadanie nr 26: Dostawa akcesoriów laboratoryjnych dla Wydziału Chemii; Zadanie nr 27: Dostawa akcesoriów laboratoryjnych dla Wydziału Chemii; Zadanie nr 28: Dostawa wirówki laboratoryjnej z wirnikiem kątowym dla Wydziału Chemii; Zadanie nr 29: Dostawa lamp do spektrometru AAS Solaar M6 dla Wydziału Chemii; Zadanie nr 30: Dostawa kolumny chromatograficznej dla Wydziału Chemii; Zadanie nr 31: Dostawa zasilacza laboratoryjnego regulowanego dla Wydziału Chemii; Zadanie nr 32: Dostawa elektrod kolamelowych dla Wydziału Chemii; Zadanie nr 33: Dostawa akcesoriów laboratoryjnych dla Wydziału Chemii; Zadanie nr 34: Dostawa mieszadeł magnetycznych dla Wydziału Chemii; Zadanie nr 35: Dostawa suszarki laboratoryjnej dla Wydziału Chemii; Zadanie nr 36: Dostawa wagi precyzyjnej dla Wydziału Chemii; Zadanie nr 37: Dostawa szkła laboratoryjnego dla Wydziału Chemii; Zadanie nr 38: Dostawa mieszadeł magnetycznych dla Wydziału Chemii; Zadanie nr 39: Dostawa mini pompy próżniowej membranowej dla Wydziału Chemii Ilości i wymagania Zamawiającego określa Szczegółowy Formularz Cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ – dotyczy zadań nr 1-39) oraz Opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 3 do SIWZ – dotyczy wyłącznie zadań nr 18, 21, 26, 28, 31, 34, 35, 36, 38).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne dokumenty: a) W celu wykazania braku podstawy do wykluczenia z postępowania, w sytuacji o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp, każdy Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, wypełnione i podpisane odpowiednio przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy. b) Wraz ze złożeniem oświadczenia, o którym mowa w ppkt a) Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej powinno być złożone przez każdy podmiot (każdy z Wykonawców wchodzących w skład konsorcjum lub spółki cywilnej). POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE WNOSZENIA OFERTY WSPÓLNEJ PRZEZ DWÓCH LUB WIĘCEJ WYKONAWCÓW: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna). 2. Dokumenty: a) oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1pkt 12 – 23 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp (wg załączonego wzoru druku – załącznik nr 4 do SIWZ), b) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wg załączonego wzoru druku – załącznik nr 5 do SIWZ), powinny być złożone przez każdy podmiot (każdy z Wykonawców wchodzących w skład konsorcjum lub spółki cywilnej). 3. Pełnomocnictwo – w przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być sporządzone tak jak zapisano w SIWZ w pkt 10 ppkt 18 OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT. 4. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą z Wykonawcą wskazanym i upoważnionym w pełnomocnictwie przez pozostałych Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach