Przetargi.pl
Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do wykonywania oznaczeń CBC oraz CBC+5 diff na analizatorach hematologicznych wraz z dzierżawą 2 analizatorów hematologicznych do Laboratorium Szpitala Powiatowego w Białogardzie Sp. z o.o. - P_N_51_2014

Szpital Powiatowy ogłasza przetarg

  • Adres: 78-200 Białogard, ul. Chopina 29
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 312-02-66 , fax. 094 312-02-79
  • Data zamieszczenia: 2014-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Powiatowy
    ul. Chopina 29 29
    78-200 Białogard, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 312-02-66, fax. 094 312-02-79
    REGON: 33103125700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do wykonywania oznaczeń CBC oraz CBC+5 diff na analizatorach hematologicznych wraz z dzierżawą 2 analizatorów hematologicznych do Laboratorium Szpitala Powiatowego w Białogardzie Sp. z o.o. - P_N_51_2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do wykonywania oznaczeń CBC oraz CBC+5 diff na analizatorach hematologicznych wraz z dzierżawą 2 analizatorów hematologicznych do Laboratorium Szpitala Powiatowego w Białogardzie Sp. z o.o., które mieści się przy ul. Szpitalnej 7 oraz ul. Chopina 29 w Białogardzie. 2. Wykonawca wydzierżawi Zamawiającemu 2 analizatory hematologiczne: a) 5 diff - 1 szt; b) 3 diff - 1 szt zgodne z parametrami technicznymi wymaganymi przez Zamawiającego zawartymi w załączniku do SIWZ . 3. Przewidywana ilość wykonanych oznaczeń CBC oraz CBC+5 diff na analizatory hematologiczne w okresie 36 miesięcy obowiązywania umowy wynosi: a) 75.000 oznaczeń CBC na analizatorze 5 diff; b) 15.000 oznaczeń CBC+5diff na analizatorze 5 diff; c) 21.000 oznaczeń CBC na analizatorze 3 diff. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, tj. parametry techniczne wymagane przez Zamawiającego w zakresie dzierżawionych analizatorów hematologicznych stanowi załącznik do SIWZ. 5. SIWZ wraz z załącznikami stanowi kompletny dokument, który jest wiążący zarówno dla Wykonawcy jak i Zamawiającego w trakcie trwania całego postępowania o zamówienie publiczne. 6. Zamawiający wymaga, aby produkty oferowane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia posiadały odpowiednie świadectwa i certyfikaty dopuszczające do stosowania i obrotu na terenie Polski i krajów UE. 7. Termin przydatności do użycia produktów będących przedmiotem zamówienia nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy. 8. Zamawiający określać będzie wielkość dostawy częściowej przez złożenie u Wykonawcy zamówienia w formie pisemnej, faxem lub e-mailem. 9. Wykonawca zapewni dostawę przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego na własny koszt, własnym transportem, zgodnie z ceną ofertową przedstawioną w złożonej przez niego ofercie. 10. Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do wykonywania oznaczeń CBC oraz CBC + 5 diff na analizatorach hematologicznych będzie się odbywała w terminie do 3 dni roboczych od złożenia zamówienia przez Zamawiającego. 11. Przekazanie analizatorów do eksploatacji Zamawiającemu nastąpi protokołem zdawczo-odbiorczym, podpisanym przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. 12. Wykonawca zobowiąże się dostarczyć analizatory w terminie 7 dni roboczych od daty obowiązywania umowy i zainstalować je nie później niż 7 dni od wstawienia (dostarczenia), w dniu umówionym z Zamawiającym na własny koszt i ryzyko. 13. Wykonawca bezpłatnie przeszkoli pracowników wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi analizatorów i interpretacji wyników. 14. Wykonawca na analizatory będące przedmiotem umowy udzieli gwarancji na okres 36 miesięcy od dnia obowiązywania umowy. 15. Wszelkie dodatkowe wyposażenie Wykonawca dostarczy na własny koszt. 16. Wykonawca zobowiąże się do minimum 1 bezpłatnego przeglądu okresowego każdego analizatora w każdym roku obowiązywania umowy. 17. Wykonawca zobowiąże się do bezpłatnych napraw serwisowych analizatorów oraz wymiany części zamiennych w okresie obowiązywania umowy. 18. Czas reakcji serwisu od momentu zgłoszenia awarii maksimum 24 h. W przypadku braku usunięcia awarii w ciągu 48 godzin Wykonawca zapewni wykonanie oznaczeń w innym laboratorium na własny koszt. 19. W przypadku awarii analizatorów dłuższej niż 10 dni roboczych Wykonawca zapewni sprzęt zastępczy o parametrach nie gorszych niż przedmiot umowy. 20. Wykonawca zapewni włączenie aparatów do międzynarodowej certyfikowanej kontroli jakości producenta aparatów; 21. Wykonawca zapewni serwis aparatów w oparciu wyłącznie o nowe, oryginalne materiały i części zamienne przez cały okres trwania umowy. 22. Osoba oddelegowana do serwisowania aparatu musi posiadać certyfikaty ze szkoleń przeprowadzonych w siedzibie producenta nie starsze niż rok od daty składania oferty (kopie certyfikatu należy dołączyć do oferty); 23. Wewnątrzlaboratoryjna kontrola jakości aparatów będzie przeprowadzana min 1 raz dziennie na jednym poziomie przez cały okres trwania umowy ; 24. Wykonawca zapewni podłączenie analizatorów do istniejącej sieci laboratoryjnej LAB 3000; 25. Wykonawca musi posiadać certyfikat ISO 13485.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336965000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin wykonania dostawy częściowej
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalbialogard.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach