Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera ogłasza przetarg
- Adres: 91-348 Łódź, ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 6314 872; 871 , fax. 42 6314573
- Data zamieszczenia: 2020-01-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera
ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8
91-348 Łódź, woj. łódzkie
tel. 42 6314 872; 871, fax. 42 6314573
REGON: 00028853800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.imp.lodz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytut badawczy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa odczynników i materiałów eksploatacyjnych do analizatora INDIKO celem monitorowania stężenia leków i oznaczania narkotyków - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników i materiałów eksploatacyjnych do monitorowania stężenia leków i oznaczania narkotyków do analizatora INDIKO na okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – specyfikacja asortymentowo-ilościowo-cenowa odczynników i materiałów eksploatacyjnych do monitorowania stężenia leków i oznaczania narkotyków stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ 3. Odczynniki muszą być dopuszczone do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, posiadać wymagane atesty (certyfikaty) oraz powinny być odpowiednio oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami. 4. Przez odczynniki należy rozumieć odczynniki laboratoryjne i testy konieczne do wykonywania oznaczeń. Przez elementy zużywalne należy rozumieć kontrole, kalibratory, płyny i wszystkie inne materiały i elementy eksploatacyjne konieczne do wykonywania oznaczeń. 5. Odczynniki i sprzęt zużywalny muszą posiadać stały poziom czystości, który nie zakłóci prowadzenia prac badawczych i naukowych oraz zapewni powtarzalność wyników. 6. Dostawy realizowane będą przez okres 12 miesięcy w terminie max. 14 dni kalendarzowych na podstawie sukcesywnych zamówień składanych w formie pisemnej (tj. fax / e-mail) lub telefonicznie z co najmniej 3 – dniowym wyprzedzeniem. 7. Dostawy odbywać się będą na ryzyko i koszt Wykonawcy. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości przedmiotu zamówienia w każdym asortymencie z prawem do proporcjonalnego zmniejszenia ceny. 9. Na każdej partii towaru muszą znajdować się etykiety umożliwiające oznaczenie towaru co do tożsamości. 10. Odpowiedzialność za dostarczenie przedmiotu zamówienia w terminie i w miejsce wskazane przez Zamawiającego ponosi Wykonawca. 11. Zamawiający wymaga aby dostarczony towar posiadał minimalny okres ważności 6 miesięcy, licząc od dnia dostarczenia do siedziby Zamawiającego. 12. Ilości odczynników wskazane w Załączniku nr 2 do SIWZ są jedynie ilościami szacunkowymi, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ich ilości, bez konsekwencji prawno-finansowych dla Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696300-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa ww. warunku udziału w postępowaniu
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Załącznik nr 7 - Oświadczenia wymaganego od Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywne dostawy podstawowych związków chemicznych do zastosowań laboratoryjnych, 16/ZP/2024
Dodano: 2024-04-16 - Sukcesywne dostawy podstawowych związków chemicznych do zastosowań laboratoryjnych, 59/ZP/2023
Dodano: 2024-01-05 - Sukcesywne dostawy odczynników chemicznych do biologii komórkowej, nr 5/ZP/2023
Dodano: 2023-03-31 - w dostawa odczynników w związku z realizacją umowy w zakresie realizacji projektu pn.: Projekt „Aktywność proteaz SARS-CoV-2 a naturalny przebieg kliniczny infekcji COVID-19: ocena potencjału diagnostycznego i przydatności w stratyfikacji grup ryzyka” finansowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w ramach naboru „Wsparcie szpitali jednoimiennych w walce z rozprzestrzenianiem się zakażenia wirusem SARS-CoV-2 oraz w leczeniu COVID-19” nr umowy Szpitale jednoimienne/40/2020. Zakup sfinansowany ze środków NCBIR.
Dodano: 2022-03-29 - Zestaw do izolacji wirusowego DNA/RNA z surowicy – 20 op.
Dodano: 2021-07-22 - ZP/179/2020 – Dostawa wskaźników do kontroli procesów sterylizacji i dezynfekcji dla Instytutu „CZMP”
Dodano: 2021-03-09 - Odczynniki chemiczne, odczynniki laboratoryjne (specjalistyczne) dla jednostek organizacyjnych Wydziału Biotechnologii i Nauk o Żywności PŁ
Dodano: 2021-02-15 - ZP/179/2020 – Dostawa wskaźników do kontroli procesów sterylizacji i dezynfekcji dla Instytutu „CZMP”
Dodano: 2020-12-30 - Odczynniki chemiczne, odczynniki laboratoryjne (specjalistyczne) dla jednostek organizacyjnych Wydziału Biotechnologii i Nauk o Żywności PŁ
Dodano: 2020-12-30 - Odczynniki chemiczne, odczynniki laboratoryjne (specjalistyczne) oraz wyroby laboratoryjne i sprzęt laboratoryjny dla potrzeb projektu pt. „Nowoczesna technologia bioremediacji gruntów zanieczyszczonych olejem kreozotowym na terenie Nasycalni Podkładów Spółka Akcyjna w Koźminie Wielkopolskim/ POIR.04.01.02-00-0057/17-00”, realizowanego przez Instytut Biotechnologii Molekularnej i Przemysłowej Wydziału Biotechnologii i Nauk o Żywności PŁ
Dodano: 2020-10-08