Przetargi.pl
Dostawa odczynników i materiałów eksploatacyjnych do analizatora INDIKO celem monitorowania stężenia leków i oznaczania narkotyków

Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera ogłasza przetarg

  • Adres: 91-348 Łódź, ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 6314 872; 871 , fax. 42 6314573
  • Data zamieszczenia: 2020-01-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera
    ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8
    91-348 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 6314 872; 871, fax. 42 6314573
    REGON: 00028853800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imp.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytut badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa odczynników i materiałów eksploatacyjnych do analizatora INDIKO celem monitorowania stężenia leków i oznaczania narkotyków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników i materiałów eksploatacyjnych do monitorowania stężenia leków i oznaczania narkotyków do analizatora INDIKO na okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – specyfikacja asortymentowo-ilościowo-cenowa odczynników i materiałów eksploatacyjnych do monitorowania stężenia leków i oznaczania narkotyków stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ 3. Odczynniki muszą być dopuszczone do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, posiadać wymagane atesty (certyfikaty) oraz powinny być odpowiednio oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami. 4. Przez odczynniki należy rozumieć odczynniki laboratoryjne i testy konieczne do wykonywania oznaczeń. Przez elementy zużywalne należy rozumieć kontrole, kalibratory, płyny i wszystkie inne materiały i elementy eksploatacyjne konieczne do wykonywania oznaczeń. 5. Odczynniki i sprzęt zużywalny muszą posiadać stały poziom czystości, który nie zakłóci prowadzenia prac badawczych i naukowych oraz zapewni powtarzalność wyników. 6. Dostawy realizowane będą przez okres 12 miesięcy w terminie max. 14 dni kalendarzowych na podstawie sukcesywnych zamówień składanych w formie pisemnej (tj. fax / e-mail) lub telefonicznie z co najmniej 3 – dniowym wyprzedzeniem. 7. Dostawy odbywać się będą na ryzyko i koszt Wykonawcy. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości przedmiotu zamówienia w każdym asortymencie z prawem do proporcjonalnego zmniejszenia ceny. 9. Na każdej partii towaru muszą znajdować się etykiety umożliwiające oznaczenie towaru co do tożsamości. 10. Odpowiedzialność za dostarczenie przedmiotu zamówienia w terminie i w miejsce wskazane przez Zamawiającego ponosi Wykonawca. 11. Zamawiający wymaga aby dostarczony towar posiadał minimalny okres ważności 6 miesięcy, licząc od dnia dostarczenia do siedziby Zamawiającego. 12. Ilości odczynników wskazane w Załączniku nr 2 do SIWZ są jedynie ilościami szacunkowymi, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ich ilości, bez konsekwencji prawno-finansowych dla Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa ww. warunku udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Załącznik nr 7 - Oświadczenia wymaganego od Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach