Szpital Ogólny w Kolnie ogłasza przetarg
- Adres: 18-500 Kolno, ul. Wojska Polskiego 69
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 086 278 25 76 , fax. 086 278 25 76
- Data zamieszczenia: 2009-04-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Ogólny w Kolnie
ul. Wojska Polskiego 69 69
18-500 Kolno, woj. podlaskie
tel. 086 278 25 76, fax. 086 278 25 76
REGON: 45066761000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalkolno.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa odczynników i drobnego sprzętu laboratoryjnego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem, niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest dostawa: odczynników biochemicznych na Analizator Alcyon 300 - Pakiet Nr 1, odczynników do analizatora równowagi kwasowo-zasadowej CHIRON248- Pakiet Nr 2, szybkich testów - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336965000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się jedynie Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków na podstawie dokumentów Wykonawcy załączonych do oferty metodą spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3)Oryginał oświadczenia o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt.1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych -wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 9. 4)Oryginał oświadczenia z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 10. 5)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.1. ppkt. 1, 2 - składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy prze upływem terminu składania ofert, b)nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 6)Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1. ppkt. 1, 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2. Ponadto oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1)Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. 2)Wypełnione arkusze asortymentowo-cenowe - załączniki nr 2, 3, 4, 5, 6, 7 i 8 do SIWZ (wybrany pakiet). 3)Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wpisane do dokumentów rejestracyjnych. 4)Akceptowany wzór umowy - załącznik nr 11 do SIWZ. 5)Aktualne karty charakterystyk na zaproponowane produkty o ile są one wymagane prawem - Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 14.12.2004r. (Dz.U. z dn. 6 stycznia 2005 r.) i zgodne z Rozporządzeniem WE Nr 1907/2006 REACH. W przypadku, kiedy oferowany asortyment nie wymaga posiadania w/w dokumentu do oferty należy dołączyć odpowiednie oświadczenie - dotyczy pakietu Nr 1, 2, 3, 5, 6 i 7. 6)Dokumenty dopuszczające oferowany przedmiot zamówienia do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych. 7)Do pakietu Nr 3 i 7 dołączyć metodyki do wszystkich odczynników. 8)Wykaz wszystkich dokumentów - spis zawartości złożonej oferty Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalkolno.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa odczynników wraz z dzierżawą dwóch analizatorów parametrów krytycznych dla Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej i Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii z Pododdziałem Intensywnej Terapii Dziecięcej Szpitala Wojewódzkiego w Łomży.
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa odczynników laboratoryjnych i materiałów opatrunkowych do SP ZOZ w Łapach; Nr sprawy: ZP/7/2016/PN
Dodano: 2016-07-25 - Przetargu nieograniczony na dzierżawę analizatora do badań hematologicznych wraz z dostawą odczynników, materiałów kontrolnych oraz materiałów zużywalnych niezbędnych do pracy aparatu oraz odczynników i szybkich testów do diagnostyki laboratoryjnej
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa testów laboratoryjnych
Dodano: 2016-07-12 - Przetarg nieograniczony na dostawę odczynników laboratoryjnych, drobnego sprzętu laboratoryjnego, kapilaroskopu, narzędzi do chirurgii oka, końcówek do urządzenia COBLATOR II, wytrząsarki, zestawu do elektroforezy, materiałów eksploatacyjnych, akcesoriów firmy Agilent, wytrząsarki kołyskowej, kolumn chromatograficznych, materiałów eksploatacyjnych do drukarki etykiet z podziałem na 39 części dla poszczególnych Klinik i Zakładów UMB
Dodano: 2016-07-07 - Dostawa odczynników do badań biochemicznych z dzierżawą analizatora biochemicznego
Dodano: 2016-07-04 - ZAKUP I DOSTAWA TESTÓW DO OZNACZANIA PROFILI ALERGICZNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ SPRZĘTU ORAZ ZAKUP I DOSTAWA ODCZYNNIKÓW I AKCESORIÓW DO DZIERŻAWIONEGO ANALIZATORA COBAS E 411 DLA SZPITALA WOJEWÓDZKIEGO W ŁOMŻY
Dodano: 2016-06-17 - AZP/261/D/45/AZ-231/0/41/10/2016 Dostawa odczynników laboratoryjnych, drobnego sprzętu laboratoryjnego, kolumn chromatograficznych, do celów naukowo - badawczych, z podziałem na 23 części, dla poszczególnych Klinik i Zakładów Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku.
Dodano: 2016-06-07 - Dostawa odczynników hematologicznych z kontrolami i materiałami eksploatacyjnymi wraz z dzierżawą analizatora hematologicznego ZP/PN-17/16
Dodano: 2016-06-06 - Dostawa odczynników laboratoryjnych wraz z dzierżawą analizatorów do SP ZOZ w Łapach; nr sprawy: ZP/3/2016/PN
Dodano: 2016-05-31