Przetargi.pl
Dostawa odczynników do wykonywania badań immunohematologicznych ZP/PN-8/20.

Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku ogłasza przetarg

  • Adres: 15-950 Białystok, ul. M. Skłodowskiej-Curie
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 74 47 002 , fax. 857 447 133
  • Data zamieszczenia: 2020-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku
    ul. M. Skłodowskiej-Curie 23
    15-950 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 74 47 002, fax. 857 447 133
    REGON: 29382900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.bialystok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: SP ZOZ

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa odczynników do wykonywania badań immunohematologicznych ZP/PN-8/20.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do siedziby Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku odczynników do wykonywania badań immunohematologicznych: 1) Część 1 – dostawa odczynnika monoklonalnego anty – A klon Birma 1 w ilości 4 200 ml; 2) Część 2 – dostawa odczynnika monoklonalnego anty – A klon inny niż Birma 1 w ilości 2 800 ml; 3) Część 3 – dostawa odczynnika monoklonalnego anty – B klon LB – 2 w ilości 4 200 ml; 4) Część 4 – dostawa odczynnika monoklonalnego anty – B klon inny niż LB – 2 w ilości 2 800 ml; 5) Część 5 – dostawa odczynnika monoklonalnego anty-D klon Blend (IgM + IgG) w ilości 4 400 ml; 6) Część 6 – dostawa odczynnika monoklonalnego anty-D klon RUM – 1 IgM w ilości 4 400 ml; 7) Część 7 – dostawa Standardu anty-D do metody mikrokolumnowej w ilości 600 ml; 8) Część 8 – dostawa Standardu anty-D w ilości 600 ml; 9) Część 9 – dostawa odczynnika monoklonalnego anty – K w ilości 200 ml; 10) Cześć 10 – dostawa odczynnika monoklonalnego lub poliklonalnego anty – k (cellano) w ilości 80 ml; 11) Część 11 – dostawa odczynników monoklonalnych lub poliklonalnych anty – Kpa, anty – Kpb w ilości: a) anty – Kpa – 4 ml b) anty – Kpb – 4 ml; 12) Część 12 – dostawa odczynników monoklonalnych w ilości: a) anty – C – 200 ml b) anty – c – 200 ml c) anty – Cw – 200 ml d) anty – E – 200 ml e) anty – e – 200 ml; 13) Część 13 – dostawa odczynników monoklonalnych anty – M, anty – N w ilości: a) anty – M – 200 ml b) anty – N – 200 ml; 14) Część 14 – dostawa odczynników monoklonalnych anty – Jka, anty – Jkb w ilości: a) anty – Jka – 200 ml b) anty – Jkb – 200 ml; 15) Część 15 – dostawa odczynników monoklonalnych anty – S, anty – s w ilości: a) anty – S – 160 ml b) anty – s – 160 ml; 16) Część 16 – dostawa odczynników anty – Fya, anty – Fyb w ilości: a) anty – Fya – 70 ml b) anty – Fyb – 70 ml; 17) Część 17 – dostawa odczynnika monoklonalnego anty – P1 w ilości 50 ml; 18) Część 18 – dostawa odczynników monoklonalnych anty – Lea, anty – Leb w ilości: a) anty – Lea – 60 ml b) anty – Leb – 60 ml; 19) Część 19 – dostawa odczynników monoklonalnych lub poliklonalnych anty – Lua, anty – Lub w ilości: a) anty – Lua – 4 ml b) anty – Lub – 4 ml; 20) Część 20 – dostawa odczynnika anty – IgG w ilości 600 ml; 21) Część 21 – dostawa 20% roztworu glikolu polietylenowego w ilości 500 ml; 22) Część 22 – dostawa odczynnika Dolichotest w ilości 50 ml; 23) Część 23 – dostawa odczynnika papainowego w ilości 200 ml; 24) Część 24 – dostawa surowicy antyglobulinowej poliwalentnej w ilości 1 400 ml; 25) Część 25 – dostawa krwinek czerwonych do kontroli ujemnego testu antyglobulinowego opłaszczonych przeciwciałami anty – D O RhD + GOTOWE DO UŻYTKU w ilości 96 ml; 26) Część 26 – dostawa krwinek czerwonych do identyfikacji przeciwciał w ilości 192 ml każdego rodzaju krwinek z zestawu (panelu); 27) Część 27 – dostawa krwinek czerwonych do identyfikacji przeciwciał GOTOWYCH DO UŻYTKU w technice mikrokolumnowej w ilości 96 ml każdego rodzaju krwinek z zestawu (panelu). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696200-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu, bez dodatkowego wezwania, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – sporządzone zgodnie z treścią Załącznika nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Ofertę stanowi wypełniony Formularz oferty, sporządzony zgodnie z treścią Załącznika nr 2 do SIWZ. 3. Wykonawca wraz z ofertą złoży: 3.1 Oświadczenie dotyczące braku podstaw do wykluczenia – sporządzone zgodnie z treścią Załącznika nr 3 do SIWZ. 3.2 Pełnomocnictwo określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, chyba że Wykonawca działa osobiście (jeżeli dotyczy). 3.3 Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie lub umowę o współdziałaniu, z której jednoznacznie będzie wynikało przedmiotowe pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). 3.4 Oświadczenie dotyczące tajemnicy przedsiębiorstwa – sporządzone zgodnie z treścią Załącznika nr 6 do SIWZ (jeżeli dotyczy). 4. Zamawiający zaleca dołączenie do oferty: 4.1 Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji – w celu potwierdzenia umocowania osoby (osób) podpisującej ofertę, pełnomocnictwo i pozostałe oświadczenia i dokumenty złożone z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach