Przetargi.pl
dostawa odczynników do koagulologii oraz dzierżawę analizatora do koagulologii

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 69-200 Sulęcin, ul. Witosa 7
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7552431 wew. 233
  • Data zamieszczenia: 2009-04-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Witosa 7 7
    69-200 Sulęcin, woj. lubuskie
    tel. 095 7552431 wew. 233
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-sulecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa odczynników do koagulologii oraz dzierżawę analizatora do koagulologii
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    dostawa odczynników do koagulologii oraz dzierżawę analizatora do koagulologii
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336965000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymogi art. 22 ust.1 ustawy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 3.Wykonawca spełniający warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4.Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków: - Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału, o których mowa w ust. 9 pkt 1 SIWZ na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty zgodnie z ust. 10 SIWZ, - Z postępowania o udzielenie zamówienia będą wykluczeni wykonawcy stosownie do art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.formularz ofertowy - wypełniony Załącznik nr 2 do SIWZ, 3.przedmiot zamówienia - wypełniony Załączniki nr 2A , 2B do SIWZ, 4.oświadczenie Wykonawcy potwierdzające posiadanie w języku polskim aktualnych dokumentów dopuszczających do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych na wszystkie zaoferowane produkty oraz potwierdzenie gotowości dostarczenia ich do Zamawiającego na jego żądanie, 5.kopie - aktualnych kart charakterystyk niebezpiecznych substancji chemicznych, 6.oświadczenie Wykonawcy potwierdzające o pełniej kompatybilności oferowanych odczynników z analizatorem , oraz o nie niszczeniu toru pomiarowego analizatora przez oferowane odczynniki, 7.oświadczenia - wypełniony Załącznik nr 3 , nr 4 , nr 6 do SIWZ, 8.wzór umowy - wypełniony i parafowany Załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostawy
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-sulecin.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach