Przetargi.pl
Dostawa odczynników do badań koagulologicznych oraz materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą analizatora koagulologicznego na okres 24 miesięcy od daty podpisania umowy dla Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej we Wrocławiu

Wojewódzki Zespół Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-403 Wrocław, ul. Dobrzyńska 21/23
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 7747790 , fax. 071 7747790
  • Data zamieszczenia: 2009-08-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Zespół Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej we Wrocławiu
    ul. Dobrzyńska 21/23 21/23
    50-403 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 7747790, fax. 071 7747790
    REGON: 93026615200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrzynska.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa odczynników do badań koagulologicznych oraz materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą analizatora koagulologicznego na okres 24 miesięcy od daty podpisania umowy dla Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy odczynników do badań koagulologicznych oraz materiałów zużywalnych, wg potrzeb Zamawiającego wraz z dzierżawą analizatora (opis w zał. nr 1b do s.i.w.z) do wykonywania badań w okresie 24 miesięcy od daty podpisania umowy. Wykaz odczynników do koagulologii wyszczególniony został w pakiecie zamkniętym nr 1a Termin dostawy analizatora koagulologicznego: do 14 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. Termin dostawy odczynników do koagulologii: sukcesywnie w miarę potrzeb w terminie 7 dni od daty otrzymania zamówienia złożonego na piśmie przez Zamawiającego. Dopuszcza się możliwość przesłania zamówienia faxem. Wymagany termin realizacji zamówienia: 24 m-ce od daty podpisania umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336965000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp i spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń lub dokumentów załączonych do oferty na zasadzie spełnia - nie spełnia. Wykonawcy zgodnie z art. 23 ustawy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wymagane jest: a) ustanowienie pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć oryginał pełnomocnictwa), b) złożenie wraz z ofertą, przez każdego Wykonawcę występującego wspólnie, oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania wraz z dokumentem rejestrowym, c) złożenie kompletu dokumentów potwierdzających łącznie spełnienie warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z zapisem w rozdz. IV oraz udokumentowanie, że razem spełniają wymagania art. 22 ust. 1 dotyczące wiedzy, doświadczenia, potencjału technicznego. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy (art. 141 ustawy Pzp). Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie. Wszelka korespondencja prowadzona będzie z Wykonawcą występującym jako pełnomocnik pozostałych (lider).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Należy dołączyć następujące dokumenty, potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę wymaganych warunków: 1) Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTY stanowiący załącznik nr 2 do s.i.w.z wraz z wypełnionym i podpisanym załącznikiem nr 1 do niniejszej s.i.w.z. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Profil działania Wykonawcy musi odpowiadać przedmiotowi zamówienia. Odpis musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy, którzy złożyli wnioski o dokonanie wpisu do Krajowego Rejestru Sądowego winni załączyć potwierdzoną kserokopię wniosku. Dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne we właściwym oddziale ZUS (załącznik. nr 2). 4) Oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków we właściwym terytorialnie 5) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3). 6) Pełnomocnictwo w oryginale do podpisania oferty (załącznik nr 5 do s.i.w.z). Pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeżeli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeżeli są oni wymienieni z imienia i nazwiska w odnośnym dokumencie rejestracyjnym. 7) Kopia deklaracji zgodności CE. 8) Kopia wpisu do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzanie do obrotu i używania lub powiadomienia wynikającego z art. 105 ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004r (Dz. U. z 2004r.Nr 93, poz. 896). 9) Pełne instrukcje obsługi w języku polskim. 10) Oświadczenie o zobowiązaniu do dostawy i instalacji urządzenia wraz z zapewnieniem szkolenia pracowników Zamawiającego z obsługi ( zał. nr 2). 11) Oświadczenie o zobowiązaniu dostarczenia przedmiotu zamówienia własnym transportem i na własny koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego (załącznik nr 2). 12) Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z s.i.w.z oraz wzorem umowy i nie wnosi do nich żadnych zastrzeżeń (załącznik nr 2). Forma składanych dokumentów. a) Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (każdą stronę) przez osobę(y) uprawnioną(e) do reprezentowania firmy na zewnątrz. b) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. W przypadku, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie będzie mógł sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób, zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu. Wykonawca określi na formularzu oferty, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania. Informacje zastrzeżone powinny być dołączone do oferty w oddzielnej kopercie. Wykonawca nie może zastrzec informacji, których odczytanie podczas otwarcia ofert jest obowiązkowe.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dobrzynska.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach