Przetargi.pl
Dostawa odczynników chemicznych, środków chemicznych do uzdatniania i dezynfekcji wody basenowej oraz drobnego osprzętu laboratoryjnego dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 29 części.

Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-950 Lublin, ul. Akademicka
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 4456603, 4456073 , fax. 81 4456730
  • Data zamieszczenia: 2017-11-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
    ul. Akademicka 13
    20-950 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 4456603, 4456073, fax. 81 4456730
    REGON: 189600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.up.lublin.pl/zamowienia
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa odczynników chemicznych, środków chemicznych do uzdatniania i dezynfekcji wody basenowej oraz drobnego osprzętu laboratoryjnego dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 29 części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest: dostawę odczynników chemicznych, środków chemicznych do uzdatniania i dezynfekcji wody basenowej oraz drobnego osprzętu laboratoryjnego dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 29 części. Część 1 – Dostawa odczynników chemicznych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 1 do SIWZ, Część 2 – Dostawa odczynników chemicznych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 2 do SIWZ, Część 3 – Dostawa odczynników chemicznych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 3 do SIWZ, Część 4 – Dostawa odczynników chemicznych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 4 do SIWZ, Część 5 – Dostawa odczynników chemicznych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 5 do SIWZ, Część 6 – Dostawa odczynników chemicznych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 6 do SIWZ, Część 7 – Dostawa odczynników chemicznych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 7 do SIWZ, Część 8 – Dostawa odczynników chemicznych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 8 do SIWZ, Część 9 – Dostawa odczynników chemicznych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 9 do SIWZ, Część 10 – Dostawa odczynników chemicznych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 10 do SIWZ, Część 11 – Dostawa odczynników chemicznych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 11 do SIWZ, Część 12 – Dostawa odczynników chemicznych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 12 do SIWZ, Część 13 – Dostawa odczynników chemicznych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 13 do SIWZ, Część 14 – Dostawa odczynników chemicznych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 14 do SIWZ, Część 15 – Dostawa odczynników chemicznych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 15 do SIWZ, Część 16 – Dostawa odczynników chemicznych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 16 do SIWZ, Część 17 – Dostawa odczynników chemicznych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 17 do SIWZ, Część 18 – Dostawa odczynników chemicznych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 18 do SIWZ, Część 19 – Dostawa odczynników chemicznych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 19 do SIWZ, Część 20 – Dostawa odczynników chemicznych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 20 do SIWZ, Część 21 – Dostawa odczynników chemicznych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 21 do SIWZ, Część 22 – Dostawa odczynników chemicznych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 22 do SIWZ, Część 23 – Dostawa odczynników chemicznych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 23 do SIWZ, Część 24 – Dostawa odczynników chemicznych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 24 do SIWZ, Część 25 – Dostawa odczynników chemicznych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 25 do SIWZ, Część 26 – Dostawa środków chemicznych do uzdatniania i dezynfekcji wody basenowej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 26 do SIWZ, Część 27 – Dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 27 do SIWZ, Część 28 – Dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 28 do SIWZ, Część 29 – Dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 29 do SIWZ, II. Zamawiający żąda, aby Wykonawca: 1. zagwarantował dostawę przedmiotu zamówienia o wymogach opisanych w załącznikach nr 1 – 29 do SIWZ, 2. dostarczał przedmiot umowy na własny koszt wraz z wniesieniem do wskazanych przez Zamawiającego jednostek organizacyjnych UP w Lublinie, w oparciu o pisemne zamówienia składane przez Dział Logistyki za pomocą faksu lub e-maila, określające ilości i rodzaj zamawianego towaru oraz termin dostawy, które będzie wykonywane przez Wykonawcę. 3. zapewnił, że czas przydatności do użytku dostarczonego przez Wykonawcę odczynnika w dniu dostawy, nie może być krótszy niż połowa okresu przydatności odczynnika, deklarowana przez producenta, liczona od daty produkcji. 4. wyraził zgodę na 30 dniowy termin płatności w rozliczeniu z Zamawiającym za zrealizowaną każdorazowo przez niego dostawę. 5. zagwarantował niezmienność cen określonych w wykazie dotyczącym opisu przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1-29 do SIWZ w trakcie obowiązywania umowy lub do wyczerpania ilości zawartych w wykazie. 6. Zamawiającemu gwarancję na dostarczany przedmiot umowy na okres nie krótszy niż oferowany przez producenta przedmiotu zamówienia, liczonej każdorazowo od dnia dostawy częściowej i podpisania protokółu odbioru częściowego przedmiotu umowy, 7. przedmiot zamówienia w każdej części musi być fabrycznie nowy. II.1. dodatkowe wymagania dla części 26: 1. Wykonawca dostarczał przedmiot zamówienia transportem i na własny koszt, wraz z wniesieniem do pomieszczeń magazynowych krytej pływalni Centrum Sportowo-Rekreacyjnego UP w Lublinie mieszczącego się przy ul. Głębokiej 31 w Lublinie. 2. termin przydatności do użytku dostarczonego przez Wykonawcę środka chemicznego do uzdatniania i dezynfekcji wody basenowej w dniu dostawy nie może być krótszy niż 3 miesiące. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do okresowych i wyrywkowych badań laboratoryjnych zgodności parametrów dostarczanych substancji i mieszanin względem parametrów deklarowanych w karcie charakterystyki. 4. Przedmiot zamówienia w części 26 poz. 1 i 4 musi posiadać wpis do Rejestru Produktów Biobójczych. 5. Oznaczenie i zabezpieczenie opakowań zgodne z artykułem 31 rozporządzenia (WE) nr 1907/2006 (REACH) z dnia 1 czerwca 2007 r. i ustawy o substancjach chemicznych i ich mieszaninach z dnia 25 lutego 2011 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne oświadczenia i dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania, które należy dołączyć wraz z ofertą: 1. Wypełniony formularz „Oferta Wykonawcy” zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 30 do SIWZ. Zaleca się, aby w formularzu „Oferta Wykonawcy” wpisać wszystkie załączane wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy złożyć jeden dokument. 2. Wykaz asortymentowy i ilościowy sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 1 i/lub 2 i/lub 3 i/lub 4 i/lub 5 i/lub 6 i/lub 7 i/lub 8 i/lub 9 i/lub 10 i/lub 11 i/lub 12 i/lub 13 i/lub 14 i/lub 15 i/lub 16 i/lub 17 i/lub 18 i/lub 19 i/lub 20 i/lub 21 i/lub 22 i/lub 23 i/lub 24 i/lub 25 i/lub 26 i/lub 27 i/lub 28 i/lub 29 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy złożyć jeden dokument. 3. Wypełniony wykaz czasopism naukowych wraz z punktacją IF dla części 21 załącznik nr 32 do SIWZ, dla części 22 załącznik nr 33 do SIWZ, W przypadku składania oferty na część 21 i/lub 22. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) lub mieć postać aktu notarialnego, albo notarialnie potwierdzonej kopii.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach